Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37481/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten Jodelista napattiin taas Lauraa ihannoivia juttuja ja Reeoa ja Miikan vastaisia juttuja.

Toi on puhdasta aivopesua, koko 12 viikon ajan. Mustaa paskaa!

Vierailija
37482/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi studiossa on aina vaan Reeon vastaisia mielipiteitä. Paitsi Jassulla ja Petralla eilen.

Mistähän johtuis? Reeo on 🐍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37483/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät SomeLaurat on kommentoineet Sofian luovuttamista?

Vierailija
37484/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne. 

Vierailija
37485/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi studiossa on aina vaan Reeon vastaisia mielipiteitä. Paitsi Jassulla ja Petralla eilen.

Niinpä ja Petra sentään oli talossa ja kerkesi kuiskuttelivat huomaamaan ja jättikin naiset mainitsematta kokonaan voiton tavoittelijoista.

Vierailija
37486/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.

Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.

Todella tympeää tuomitsemista.

Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.

No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.

Niin oli myös kirsin kohtelu epäreilua. Kauheeta haukkumista täälläkin ja ihan valetta mitä kirjoiteltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37487/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herra mun vereni. 59 vuotiaalle pitää opettaa miten sipuli kuoritaan.

Vierailija
37488/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne. 

Oispa heidi häädössä 💃🏼💃🏼💃🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37489/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastivatko Reeon taas vapaalipulla pois häädöstä vai jommankumman heistä. Miahan kertoo supittaen tai Aleksin iholle piirtäen peiton alla onko Aleksi häädössä.

Vierailija
37490/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.

Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.

Todella tympeää tuomitsemista.

Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.

No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.

Jep. Epäoikeudenmukaisuus ja epärehellisyys ei ole hyväksyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37491/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne. 

Mitä tarkoitat

Vierailija
37492/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen sipuli putos lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37493/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi näyttää murtuneelta ja Millu pyörii Heidin lähellä, vaikka ei normisti juuri Heidin seurassa ole. hmm..

Vierailija
37494/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulahdus voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37495/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.

Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.

Todella tympeää tuomitsemista.

Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.

No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.

Totta. Pidän Reeosta muutenkin, mutta tämä mustamaalaus ja suoranainen valehtelu tuotannon ja vieraiden taholta saa minut kannattamaan häntä vielä kovemmin.

Vierailija
37496/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi Sofian karkit.

Vierailija
37497/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo karkkipiilot on aivan typeriä. Päiväkotilasten touhuja.

Vierailija
37498/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne. 

Mitä tarkoitat

No veikkaisin että molemmat millu ja Heidi ovat olleet häädössä ja yksi on saatu pelastettua sieltä pois ja se on Millu. Heidille jäi luu käteen. Nämä toki vain omia tulkintojani.

Vierailija
37499/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.

Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.

Todella tympeää tuomitsemista.

Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.

No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.

Niin oli myös kirsin kohtelu epäreilua. Kauheeta haukkumista täälläkin ja ihan valetta mitä kirjoiteltiin.

Ja siinä yksi älykääpiö, joka ei ole katsonut sekuntiakaan liveä, mutta  puolustaa Kirsiä henkeen ja vereen.

Vierailija
37500/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt stoppi vieraat siellä penkillä. Alusta asti lynkattu Reeo. Todella väärin. Petra ainut joka kehui ja ihan syystäkin Reeo. Kun taas Christal kauhisteli toisen mielipidettä. 

Ketju on lukittu.