Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiossa on aina vaan Reeon vastaisia mielipiteitä. Paitsi Jassulla ja Petralla eilen.
Mistähän johtuis? Reeo on 🐍
Mikseivät SomeLaurat on kommentoineet Sofian luovuttamista?
Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiossa on aina vaan Reeon vastaisia mielipiteitä. Paitsi Jassulla ja Petralla eilen.
Niinpä ja Petra sentään oli talossa ja kerkesi kuiskuttelivat huomaamaan ja jättikin naiset mainitsematta kokonaan voiton tavoittelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.
No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.
Niin oli myös kirsin kohtelu epäreilua. Kauheeta haukkumista täälläkin ja ihan valetta mitä kirjoiteltiin.
Voi herra mun vereni. 59 vuotiaalle pitää opettaa miten sipuli kuoritaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne.
Oispa heidi häädössä 💃🏼💃🏼💃🏼
Pelastivatko Reeon taas vapaalipulla pois häädöstä vai jommankumman heistä. Miahan kertoo supittaen tai Aleksin iholle piirtäen peiton alla onko Aleksi häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.
No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.
Jep. Epäoikeudenmukaisuus ja epärehellisyys ei ole hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne.
Mitä tarkoitat
Ensimmäinen sipuli putos lattialle.
Heidi näyttää murtuneelta ja Millu pyörii Heidin lähellä, vaikka ei normisti juuri Heidin seurassa ole. hmm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.
No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.
Totta. Pidän Reeosta muutenkin, mutta tämä mustamaalaus ja suoranainen valehtelu tuotannon ja vieraiden taholta saa minut kannattamaan häntä vielä kovemmin.
Nuo karkkipiilot on aivan typeriä. Päiväkotilasten touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne.
Mitä tarkoitat
No veikkaisin että molemmat millu ja Heidi ovat olleet häädössä ja yksi on saatu pelastettua sieltä pois ja se on Millu. Heidille jäi luu käteen. Nämä toki vain omia tulkintojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.
No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.
Niin oli myös kirsin kohtelu epäreilua. Kauheeta haukkumista täälläkin ja ihan valetta mitä kirjoiteltiin.
Ja siinä yksi älykääpiö, joka ei ole katsonut sekuntiakaan liveä, mutta puolustaa Kirsiä henkeen ja vereen.
Nyt stoppi vieraat siellä penkillä. Alusta asti lynkattu Reeo. Todella väärin. Petra ainut joka kehui ja ihan syystäkin Reeo. Kun taas Christal kauhisteli toisen mielipidettä.
Toi on puhdasta aivopesua, koko 12 viikon ajan. Mustaa paskaa!