Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:19"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D [/quote] No löytykö? [/quote] No ei, mut jännityksellä seuraan ;) [/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :) [/quote] Heitä se nimi niin sanon osuko... :) [/quote]Alkaa H:lla. [/quote] Laita nyt vaa se nimi tänne. -H.... ;) [/quote]Eli eka meni oikein? ;) [/quote] Noh, turhaahan mä sitä nimeä vingun. Ei se muhun osu kuitenkaa. Tai vaikka nimi natsaiski ni paikkakunta ei ainakaa. Ei musta kukaa tykkää. Vähiten oma mies. Mut ajatusleikkinähän tuo olis kiva jos joku ois muhu ihastunu. :) [/quote] Jaana <3 [/quote] :)
[/quote]
Vielä kun arvaat ketä onkaan suhun ihastunut? ;)
[/quote]
Tuskinpa kukaan. :D
Ei tällä naamalla miehiä saada ihastumaan, luonne voi olla eri asia, mut nääh.
Pitää kysyä hänen nimeä..kahvilassa töissä vantaalla...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:12"]Shanaynay Mbokoloko. Sen niminen nainen jostain Afrikan sademetsistä.
[/quote]
Oliko neekeri?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:12"]Shanaynay Mbokoloko. Sen niminen nainen jostain Afrikan sademetsistä.
[/quote]
Oliko neekeri?
[/quote]
No mitäs luulet? Kunnon big ass booty :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:32"]Jonna. Huhhuh mitkä tissit :D
[/quote]
Jonna varmaan tykkää susta..
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:35"]Iisa tai Isa emt.
[/quote]
No kannattaisko kysyy ja varmistaa >:(
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"]Maiju
[/quote]
Ihanaa ♡
T. Maiju
Suloisia nämä aikuisten ihmisten arvailuketjut <3 Oispa kiva tietää onko joku pari joskus bongannut täältä toisensa ;)
E.K.
Olet kaunis ja itsepäinen <3
Heidi