Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"] En voi kertoa, liian harvinainen nimi [/quote] Anna nyt ees EKA kirjain! [/quote] Sama homma mulla. Kyseisen naisen nimi alkaa H-kirjaimella.
[/quote] Hjördis :D
Uskokaa nyt naiset, harvinainen nimi ja tiedän hänen käyvän täällä, niin se ja eräs toinen asia estää kertomasta. Kerron kuitenkin, että hän täytti juuri 40.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]
Alkaako sun nimi i-kirjaimella?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[/quote]
Helmi?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[/quote]
Laita nyt vaa se nimi tänne.
-H.... ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:55"]Pikkuhoro-lolita
[/quote]
Kaunis nimi
[/quote]
Juu me tavattiin Espanjassa Riveiralla. Se anto mulle kondylooman. <3
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[/quote]
Laita nyt vaa se nimi tänne.
-H.... ;)
[/quote]
Huora :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:08"]Maijun paikkakunta ?
[/quote]jkl ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[/quote]
Laita nyt vaa se nimi tänne.
-H.... ;)
[/quote]
Huora :)
[/quote]
Harmillista kun se ei ole rekisteröity nimi. ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[/quote]
Laita nyt vaa se nimi tänne.
-H.... ;)
[/quote]Eli eka meni oikein? ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:55"]Pikkuhoro-lolita [/quote] Kaunis nimi
[/quote]
Onko meillä tässä seuraava trendinimi, sopivan wt ainakin.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[/quote]
Heitä se nimi niin sanon osuko... :)
[/quote]Alkaa H:lla.
[/quote]
Laita nyt vaa se nimi tänne.
-H.... ;)
[/quote]Eli eka meni oikein? ;)
[/quote]
Noh, turhaahan mä sitä nimeä vingun. Ei se muhun osu kuitenkaa. Tai vaikka nimi natsaiski ni paikkakunta ei ainakaa.
Ei musta kukaa tykkää. Vähiten oma mies.
Mut ajatusleikkinähän tuo olis kiva jos joku ois muhu ihastunu. :)
Mikä niiden harvinaisten nimien ensimmäinen kirjain on?
Kaisa