Onko toisen jatkuva persaukisuus syy katkaista välit
Kuinka pitkään jaksaisit kuunnella kitinää rahan puutteesta?
Kommentit (14)
En vaan kestä enää kateellisten kitinää. DI mieheni tarjoaa minulle täydellistä seksiä puitteissa, joista työläinen ei pysty näkemään edes unia.
Ap
Itse katkaisin, kun toisella ei ollut mitään suunnitelmia työllistyä tai mennä opiskelemaan.
Jätin persaukisen laiskan miehen. Enempi riesaa kun lapsista.
En jaksaisi. Varsinkin, jos tämä kyselisi rahaa lainaksi kokoajan. Siitä jos mistä menee fiilikset kaveruuteen.
Vierailija kirjoitti:
En vaan kestä enää kateellisten kitinää. DI mieheni tarjoaa minulle täydellistä seksiä puitteissa, joista työläinen ei pysty näkemään edes unia.
Ap
Trophy-vaimojen yksinäinen kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Jätin persaukisen laiskan miehen. Enempi riesaa kun lapsista.
Sama täällä. Oli vielä maailman mestari tasoa ottamaan pikavippejä sieltä sun täältä.
Vierailija kirjoitti:
Itse katkaisin, kun toisella ei ollut mitään suunnitelmia työllistyä tai mennä opiskelemaan.
Ei sosiaalisen median vaikuttajaopinnoille ole omia koulutusohjelmia. Opintoja tarjotaan osina joitain höpöhöpö-koulutuksia.
Etkö sinä tuotakaan tiennyt? Oletko itse töissä?
Juu, on. Ei ainakaan mulla ole sitten ihminen, jonka haluan edes tuttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin persaukisen laiskan miehen. Enempi riesaa kun lapsista.
Sama täällä. Oli vielä maailman mestari tasoa ottamaan pikavippejä sieltä sun täältä.
Onko konkurssit, ulosotot ja peliongelmat nykyisin kärkisyitä eroille, parisuhdeväkivallan ja seksiorjaksi (DI:n) alistamisen lisäksi?
Ihmettelen että teille käy kaikki huijariammatit kunhan joku vain tienaa. On paljon ns. turhia aloja joissa lähtee vain muiden kaikki rahat.
Jos on jatkuvasti lainaamassa rahaa, niin kyllä. Jos vain valittaa rahan puutetta, niin ei.
Alhaiset tulot miehellä voi olla ihan ok jos tekee jotain rehellistä ja mielekästä työtä. Elämäntavan voi sitten muokata siten että pärjätään vähällä. Mitään vikinää, ininää, siipeilyä ja lusmuilua en kyllä jaksaisi katsoa.
Se on vapaa valinta. Osa auttaa toista ja osa etsii kai eri seuraa.