Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"]
Maiju
[/quote]
Mielenkiintoista... minäkin pidän sinusta, kovasti.
Maiju
Voi vttu näitä keskusteluja, aina joku epätoivonen mamma kyselemässä epätoivoisena "MISTÄPÄIN??" kun joku sanoo jonkun helvetin tusinanimen tyyliin Maria, joita on about puolet suomen väestöstä :DDD
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:36"]
Voi vttu näitä keskusteluja, aina joku epätoivonen mamma kyselemässä epätoivoisena "MISTÄPÄIN??" kun joku sanoo jonkun helvetin tusinanimen tyyliin Maria, joita on about puolet suomen väestöstä :DDD
[/quote]
No haitanneeko tuo jos joku siitä saa väristyksiä että oma nimi ehkä kerrottiin täällä :D
E.K. on mieheni kirjoittama. Kiva kun kirjoittelit aamulla sängyssä tänne tällaisia. Nainen kyttää mieheni fb-sivua Enn *** salanimellä. On se ihme, että mieheni sanoo rakastavansa minua, haluaa seksiä, ei halua erota, mutta sitten tekee tällaista.
Titta, oih kun voisinkin kertoa tän sulle kasvotusten...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:59"]Heli
[/quote]
Mistä? :)
[/quote]
P-savo
[/quote]
Vaadin tarkennusta !
[/quote]
Punapää. Pirteä. Luultavasti varattu.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:59"]Heli
[/quote]
Mistä? :)
[/quote]
P-savo
[/quote]
Vaadin tarkennusta !
[/quote]
Punapää. Pirteä. Luultavasti varattu.
[/quote]
Höh! Muu täsmää paitti punatukka! :D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:35"]Pitää kysyä hänen nimeä..kahvilassa töissä vantaalla...
[/quote]
Uimahallin kahvilassa? :D
Surkeita nää vanhat piiat jotka luulee jonkun olevan kiinnostuneita heistä kun oma nimi mainitaa, meri ja anna onkin niin harvinaisia nimiä että varmasti on nyt kyse minusta!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:12"]
Surkeita nää vanhat piiat jotka luulee jonkun olevan kiinnostuneita heistä kun oma nimi mainitaa, meri ja anna onkin niin harvinaisia nimiä että varmasti on nyt kyse minusta!
[/quote]
Hei, ei tarvitse ottaa niin vakavasti! Hauskaahan tämä vain on :)
Väristysbingo:
Anna Oulusta
Tuija Helsingistä
Maria Tampereelta
Sanna Turusta
ja lisänumero: Emilia Jyväskylästä
Väristyksiä?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:35"]Iisa tai Isa emt. [/quote] No kannattaisko kysyy ja varmistaa >:(
[/quote]
Ok anteeksi :DD
Sara