Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
Kullervo nimensä veroinen mies <3
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:59"]Heli
[/quote]
Mistä? :)
[/quote]
P-savo
[/quote]
Vaadin tarkennusta !
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]Rosa
[/quote]
mun nimi :D ties jos oisinki mä
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:22"]
Mikä niiden harvinaisten nimien ensimmäinen kirjain on?
[/quote]
Mulla loppuu a-kirjaimeen...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]Rosa
[/quote]
mun nimi :D ties jos oisinki mä
[/quote]
Ootko stadista?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D [/quote] No löytykö? [/quote] No ei, mut jännityksellä seuraan ;) [/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :) [/quote] Heitä se nimi niin sanon osuko... :) [/quote]Alkaa H:lla. [/quote] Laita nyt vaa se nimi tänne. -H.... ;) [/quote]Eli eka meni oikein? ;) [/quote] Noh, turhaahan mä sitä nimeä vingun. Ei se muhun osu kuitenkaa. Tai vaikka nimi natsaiski ni paikkakunta ei ainakaa. Ei musta kukaa tykkää. Vähiten oma mies. Mut ajatusleikkinähän tuo olis kiva jos joku ois muhu ihastunu. :)
[/quote]
Jaana <3
Kukkaa ei kaipaile mun nimistä :) noh, ei se mitään ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D [/quote] No löytykö? [/quote] No ei, mut jännityksellä seuraan ;) [/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :) [/quote] Heitä se nimi niin sanon osuko... :) [/quote]Alkaa H:lla. [/quote] Laita nyt vaa se nimi tänne. -H.... ;) [/quote]Eli eka meni oikein? ;) [/quote] Noh, turhaahan mä sitä nimeä vingun. Ei se muhun osu kuitenkaa. Tai vaikka nimi natsaiski ni paikkakunta ei ainakaa. Ei musta kukaa tykkää. Vähiten oma mies. Mut ajatusleikkinähän tuo olis kiva jos joku ois muhu ihastunu. :)
[/quote]
Jaana <3
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:19"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D [/quote] No löytykö? [/quote] No ei, mut jännityksellä seuraan ;) [/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :) [/quote] Heitä se nimi niin sanon osuko... :) [/quote]Alkaa H:lla. [/quote] Laita nyt vaa se nimi tänne. -H.... ;) [/quote]Eli eka meni oikein? ;) [/quote] Noh, turhaahan mä sitä nimeä vingun. Ei se muhun osu kuitenkaa. Tai vaikka nimi natsaiski ni paikkakunta ei ainakaa. Ei musta kukaa tykkää. Vähiten oma mies. Mut ajatusleikkinähän tuo olis kiva jos joku ois muhu ihastunu. :) [/quote] Jaana <3 [/quote] :)
[/quote]
Vielä kun arvaat ketä onkaan suhun ihastunut? ;)
Shanaynay Mbokoloko. Sen niminen nainen jostain Afrikan sademetsistä.
Mun venäläinen milf-naapuri. Nimeä en tiedä.
Kevin.
Vituttaa, kun ei ota miehestä selvää.