Pantiin talo myyntiin huhtikuussa Keski-Pohjanmaalla, maaseudulla. Ei yhtään katsojia, ei kysyjiä.
Hintaa laskettu 15% - de nada. Haluaisimme muuttaa lasten ja lastenlasten perässä Hkiin. Voitais olla apuna. Käydään nytkin, mutta junareissaaminen tympii. Emmekä oikein mahdu heidän asuntoihin, tulee ahdasta. Vit ut taa.
Tuntuu, ettei tästä ole ulospääsyä.
Kommentit (88)
No ei kai siitä mitään rahaa saa kuitenkaan. Jättäkää kesäpaikaksi.
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Paljon pyydätte ja onko hyvässä kunnossa?
Minä vuonna rakennettu? Milloin remontoitu? Mikä hintapyyntö?
Maalla myyntiajat on pitkiä, mutta kyllä se oikea ostaja löytyy.
Äänestitkö Orpon hallituspuolueita?
Sitä sait mitä tilasit sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Tässä on jo yritystä, talokaupatkin liittyy NYKYhallitukseen.
Olisko maaseudun alasajo alkanut jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö Orpon hallituspuolueita?
Sitä sait mitä tilasit sitten.
olet tollo
Tuttava möi rivitalohuoneistoaan Uudellamaalla kaupungissa yli vuoden. Kävi yhdet katsojat, jotka teki tarjouksen ja kämppä myytiin.
Ehkä sun murjun ostaa joku jo viiden tai kymmenen vuoden päästä, jos alueelle tulee työpaikkoja.
Onko syrjemmällä vai lähellä jotain kaupunkia?
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Missä on Keski-Pohjanmaa? Ikinä kuullutkaan.
Missä myynti-ilmoitus on nähtävissä?
Etsin taloa siltä suunnalta.
Vähän paha jos vituttaa jo parin kuukauden jälkeen. Voi mennä pari vuotta ja monta hinnanpudotusta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hesoihin verrattuna siellä on tilaa, joten nauti nyt kun ei ole ahdasta.
Eikä ole yön timoja.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Keski-Pohjanmaa? Ikinä kuullutkaan.
Keski-Pohjanmaa on maakunta Länsi-Suomessa Perämeren rannalla. Sen naapurimaakunnat ovat Pohjanmaan, Pohjois-Pohjanmaan, Keski-Suomen ja Etelä-Pohjanmaan maakunnat. Pohjanmaasta, Etelä-Pohjanmaasta ja Keski-Pohjanmaasta käytetään joskus yhteisnimitystä pohjalaismaakunnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän auta kuin tiputtaa hinta sille tasolle, että alkaa ostajia kiinnostamaan. Tai pistää se vuokralle, jos sille joku vuokralainen löytyisi.
Tässä varattomaksi ryöstetyn kansan maassa hinta pitäisi poistaa kokonaan ja alkaa maksamaan ihmisille ennenkuin pystyisi mikään "kiinnostamaan".
Ja suuttukaa edes oikeaan kohteeseen, eli valtiolle ja orpon psykohallitukselle, älkää turhaan raivotko minulle!
Kuka täällä raivoaa?
Ok