Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:36"]
Voi vttu näitä keskusteluja, aina joku epätoivonen mamma kyselemässä epätoivoisena "MISTÄPÄIN??" kun joku sanoo jonkun helvetin tusinanimen tyyliin Maria, joita on about puolet suomen väestöstä :DDD
[/quote]
Menkää ny vittuun ruikuttamasta siitä valittajat. Ei teidän ole pakko lukea.
Josephine. Maailman kaunein nainen, enkeli. Sydämeni on sulanut.
Marja Helsingistä. Kypsän iän lady, neiti-ihminen. Valitettavasti olen varattu, ja hän tietää sen. Siksi tässä huokaillaan, käsi poskella.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 06:55"]
Sari
[/quote]
Minnepäin Suomea tämä menee?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 06:09"]E.K.
Olet kaunis ja itsepäinen <3
[/quote]Minä!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:48"]
Missä Anna asuu?
[/quote]
Vantaalla
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 06:09"]E.K.
Olet kaunis ja itsepäinen <3
[/quote]
Kiitos ihana mies :)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]Itse en osaa päättää muutaman kivan naisen välillä :/
Kerro molemmat
Jenni, Iida
Mitä? Onko sinulla samat ihastukset kuin minulla?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]Itse en osaa päättää muutaman kivan naisen välillä :/
Kerro molemmat
Jenni, Iida
Mitä? Onko sinulla samat ihastukset kuin minulla?!
Mutta olen silti ihastunut Iidaan enemmän.
Onpa emähölmö aloitus, ja vielä hölmömpää on vastanneiden määrä.
Brita