Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömiä enemmän kuin koskaan - 376 000

Vierailija
24.06.2026 |

Mites Petteri omasta mielestäsi meni?


 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hallitusohjelma, ei muuta selitystä

Vierailija
2/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukeen on heti lisättävä määrärahoja. Verojen korotusta on myös vakavasti harkittava hyvissäajoin 

Vierailija
4/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitokodit täynnä kielitaidottomia ja ilman ammattitaitoa olevia maammuleita, joita ei voi ees irtisanoa, koska temarit halusivat niille kolmen vuuen määräaikaiset sopparit.

Vierailija
5/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotukeen on heti lisättävä määrärahoja. Verojen korotusta on myös vakavasti harkittava hyvissäajoin 

Kaikki ei saa tt-tukea. Ensin on myytävä kesämökki tai asuntovaunu ja käytettävä ne rahat ruokaan.

Vierailija
6/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä töitä tekemään kun tuillakin pysyy hengissä? Ei se ekstraraha ole sen kärsimyksen väärti. Olen elämäntapa pu m m i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, luvut eivät valehtele.

Vierailija
8/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukema voisi olla myös pienempi mitä tuo 376 000. Todellakin kun katsoo avoimien työpaikkojen määrää. Myös monella firmalla on oma rekrytöintinsä firmojen omilla kotisivuilla. Kaikille ei ole töitä kylläkin. Mutta osalle on vapaita töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri laskee taas uudet luvut joita toistelee eduskunnassa ja tällä kertaa toimittajille tehdään selväksi että juttuja joissa niitä kyseenalaistetaan EI levitetä, jos leipää tekee vielä mieli.

Vierailija
10/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä

Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään työttömyysluvut 

T: pitkäaikaistyötön

Vierailija
12/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vale, emävale, tilasto. Suomessa on edelleen huutava työvoimapula. 
Arto

exTM, kok

PS: Matias hoitaa nykyisin tätä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä

Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa. 

Suomessa hinnat vaan nousevat ja eihän kukaan osta jollei ole pakko. Toista on täällä Euroopassa , jossa ei ole hirmuhintoja. 

Vierailija
14/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukema voisi olla myös pienempi mitä tuo 376 000. Todellakin kun katsoo avoimien työpaikkojen määrää. Myös monella firmalla on oma rekrytöintinsä firmojen omilla kotisivuilla. Kaikille ei ole töitä kylläkin. Mutta osalle on vapaita töitä.

Pienempi se on. Meitä opiskelevia työttömiä ei lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä

Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa. 

Suomessa hinnat vaan nousevat ja eihän kukaan osta jollei ole pakko. Toista on täällä Euroopassa , jossa ei ole hirmuhintoja. 

Juu rikkaammatkin istuvat vain oman kolikko kasan päällä eikä laita rahaa kiertoon. Ihmiset on ahneita.

Vierailija
16/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mestari!

Vierailija
17/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukema voisi olla myös pienempi mitä tuo 376 000. Todellakin kun katsoo avoimien työpaikkojen määrää. Myös monella firmalla on oma rekrytöintinsä firmojen omilla kotisivuilla. Kaikille ei ole töitä kylläkin. Mutta osalle on vapaita töitä.

Pienempi se on. Meitä opiskelevia työttömiä ei lasketa.

Ei kaikille olekkaan töitä saatavilla. Noin 50000 varmaan työpaikkoja ehkä 100 000 että osa jää väkisillä työttömäksi. Opiskelijan työ on opiskella mikä on v*tun paska palkkaista hommaa. :D

Vierailija
18/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä töitä tekemään kun tuillakin pysyy hengissä? Ei se ekstraraha ole sen kärsimyksen väärti. Olen elämäntapa pu m m i.

Ei ole väärin nauttia jumalan suomasta oikeudesta elää luojan luomakunnassa niillä antimilla, mitä luoja suo. Orjuuttaminen, hoardaaminen ja kiristäminen sen sijaan on väärin. Edes eläimet eivät tee tätä.

Vierailija
19/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä

Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa. 

Suomessa hinnat vaan nousevat ja eihän kukaan osta jollei ole pakko. Toista on täällä Euroopassa , jossa ei ole hirmuhintoja. 

Juu rikkaammatkin istuvat vain oman kolikko kasan päällä eikä laita rahaa kiertoon. Ihmiset on ahneita.

Näinpä. No sellaista se on, sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
20/68 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukset eivät työllistä, yritykset työllistävät. Hallitukset voivat luoda olosuhteet sellaisiksi, että sijoittaminen, investoiminen, innovointi, yrittäminen ja kova työ on kiinnostavaa ja houkuttelevaa. Tämä on yksinkertainen ja selvä juttu. Periaatteessa helppo homma, mutta poliitiikassa menee kaikki vaikeaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän