Työttömiä enemmän kuin koskaan - 376 000
Kommentit (68)
Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä
Toimeentulotukeen on heti lisättävä määrärahoja. Verojen korotusta on myös vakavasti harkittava hyvissäajoin
ja hoitokodit täynnä kielitaidottomia ja ilman ammattitaitoa olevia maammuleita, joita ei voi ees irtisanoa, koska temarit halusivat niille kolmen vuuen määräaikaiset sopparit.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukeen on heti lisättävä määrärahoja. Verojen korotusta on myös vakavasti harkittava hyvissäajoin
Kaikki ei saa tt-tukea. Ensin on myytävä kesämökki tai asuntovaunu ja käytettävä ne rahat ruokaan.
Mitä sitä töitä tekemään kun tuillakin pysyy hengissä? Ei se ekstraraha ole sen kärsimyksen väärti. Olen elämäntapa pu m m i.
Lukema voisi olla myös pienempi mitä tuo 376 000. Todellakin kun katsoo avoimien työpaikkojen määrää. Myös monella firmalla on oma rekrytöintinsä firmojen omilla kotisivuilla. Kaikille ei ole töitä kylläkin. Mutta osalle on vapaita töitä.
Petteri laskee taas uudet luvut joita toistelee eduskunnassa ja tällä kertaa toimittajille tehdään selväksi että juttuja joissa niitä kyseenalaistetaan EI levitetä, jos leipää tekee vielä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä
Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa.
Ei tunnu missään työttömyysluvut
T: pitkäaikaistyötön
Vale, emävale, tilasto. Suomessa on edelleen huutava työvoimapula.
Arto
exTM, kok
PS: Matias hoitaa nykyisin tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä
Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa.
Suomessa hinnat vaan nousevat ja eihän kukaan osta jollei ole pakko. Toista on täällä Euroopassa , jossa ei ole hirmuhintoja.
Vierailija kirjoitti:
Lukema voisi olla myös pienempi mitä tuo 376 000. Todellakin kun katsoo avoimien työpaikkojen määrää. Myös monella firmalla on oma rekrytöintinsä firmojen omilla kotisivuilla. Kaikille ei ole töitä kylläkin. Mutta osalle on vapaita töitä.
Pienempi se on. Meitä opiskelevia työttömiä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä
Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa.
Suomessa hinnat vaan nousevat ja eihän kukaan osta jollei ole pakko. Toista on täällä Euroopassa , jossa ei ole hirmuhintoja.
Juu rikkaammatkin istuvat vain oman kolikko kasan päällä eikä laita rahaa kiertoon. Ihmiset on ahneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukema voisi olla myös pienempi mitä tuo 376 000. Todellakin kun katsoo avoimien työpaikkojen määrää. Myös monella firmalla on oma rekrytöintinsä firmojen omilla kotisivuilla. Kaikille ei ole töitä kylläkin. Mutta osalle on vapaita töitä.
Pienempi se on. Meitä opiskelevia työttömiä ei lasketa.
Ei kaikille olekkaan töitä saatavilla. Noin 50000 varmaan työpaikkoja ehkä 100 000 että osa jää väkisillä työttömäksi. Opiskelijan työ on opiskella mikä on v*tun paska palkkaista hommaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä töitä tekemään kun tuillakin pysyy hengissä? Ei se ekstraraha ole sen kärsimyksen väärti. Olen elämäntapa pu m m i.
Ei ole väärin nauttia jumalan suomasta oikeudesta elää luojan luomakunnassa niillä antimilla, mitä luoja suo. Orjuuttaminen, hoardaaminen ja kiristäminen sen sijaan on väärin. Edes eläimet eivät tee tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhö. Petteri ei mahda mitään maailman voimien edessä, pikku piipitykset ja toimet eivät auta. Ihmiset ovat heränneet todellisuuteen ja elävät johdatuksessa, eivät juokse enää kapitalistin kolikon perässä
Valetta! Orpon hallituksen toimien takia ollaan tässä tilanteessa. Hallitus leikkasi ostovoiman ja loi pelon ilmapiirin, jossa ihmiset eivät uskalla kuluttaa. Muissa Euroopan maissa porskutetaan, mutta Suomi rypee suossa.
Suomessa hinnat vaan nousevat ja eihän kukaan osta jollei ole pakko. Toista on täällä Euroopassa , jossa ei ole hirmuhintoja.
Juu rikkaammatkin istuvat vain oman kolikko kasan päällä eikä laita rahaa kiertoon. Ihmiset on ahneita.
Näinpä. No sellaista se on, sitä niittää mitä kylvää.
Hallitukset eivät työllistä, yritykset työllistävät. Hallitukset voivat luoda olosuhteet sellaisiksi, että sijoittaminen, investoiminen, innovointi, yrittäminen ja kova työ on kiinnostavaa ja houkuttelevaa. Tämä on yksinkertainen ja selvä juttu. Periaatteessa helppo homma, mutta poliitiikassa menee kaikki vaikeaksi.
Hyvä hallitusohjelma, ei muuta selitystä