Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"]Maiju
[/quote] hmm mistä päin?:D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"]Maiju
[/quote]
Ihanaa ♡
T. Maiju
[/quote] no eikö! ♡♡ ;) t. Maiju
Mistä on Veera? Koska mullakin on Veera. Se lortto!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:48"]Iiris
[/quote]
Mistä /minkä ikäinen?
Mun nartuilla ei ole nimiä, narttuja ne kavereiden kesken on
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:48"]Iiris
[/quote]
Jee! Minä!
En voi kertoa, liian harvinainen nimi
Itse en osaa päättää muutaman kivan naisen välillä :/
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]En voi kertoa, liian harvinainen nimi
[/quote]
Kerro vaan. Eihän kukaan kuitenkaan tiedä kuka sinä olet...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]Itse en osaa päättää muutaman kivan naisen välillä :/
[/quote]
Kerro molemmat
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]Itse en osaa päättää muutaman kivan naisen välillä :/
[/quote]
Kerro molemmat
[/quote]
Jenni, Iida
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:33"]
E.K. on mieheni kirjoittama. Kiva kun kirjoittelit aamulla sängyssä tänne tällaisia. Nainen kyttää mieheni fb-sivua Enn *** salanimellä. On se ihme, että mieheni sanoo rakastavansa minua, haluaa seksiä, ei halua erota, mutta sitten tekee tällaista.
[/quote]Ole huoleti. E.K. on sinkkumiehen (minun) huokaiseva tunnustus ennen töihin lähtöä.