Mies! Ihastuksesi nimi?
Kommentit (177)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]
En voi kertoa, liian harvinainen nimi
[/quote] Kiitos, se oon sitten varmaan minä .... No ei mulla kyllä ketään salaista ihailijaa taida olla :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:59"]Heli
[/quote]
Mistä? :)
[/quote]
P-savo
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:34"]Tä on oikeasti kivaa tarkistaa löytyykö se oma nimi! :D
[/quote]
No löytykö?
[/quote]
No ei, mut jännityksellä seuraan ;)
[/quote]Mitä nimeä odotat? Anna eka kirjain! Mulla vois olla nimittäin yks viisikirjaiminen varastossa.. :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:51"]
Ämmäksi mä sitä kutsun
[/quote]
Miksi niin rumasti kutsut?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:51"]
Ämmäksi mä sitä kutsun
[/quote]
Miksi niin rumasti kutsut?
[/quote]
Koska se särki mun sydämeni.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]
En voi kertoa, liian harvinainen nimi
[/quote]
Sama täällä, nyt on parempi jättää vastaamatta. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]
En voi kertoa, liian harvinainen nimi
[/quote] Anna nyt ees EKA kirjain!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:55"]Pikkuhoro-lolita
[/quote]
Kaunis nimi
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:38"]
En voi kertoa, liian harvinainen nimi
[/quote] Anna nyt ees EKA kirjain!
[/quote]
Sama homma mulla. Kyseisen naisen nimi alkaa H-kirjaimella.
Juulia