Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?

Vierailija
07.04.2006 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin reilu parikymppinen ja just alkanu odottaa ekaa lasta, kun mun mummu sai jostain päähänsä etten suinkaan olekaan ensimmäistä kertaa raskaana vaan että mulle on joskus tehty abortti. En tänä päivänä tiedä mikä väärinkäsitys se oli, siis miten se pääty mielessään siihen lopputulokseen, kuka sano mitä ja miksi... Toki puhuin sen kanssa ja yritin vakuuttaa ettei juttu ole totta, mut jäi semmonen tunne ettei se uskonut mua. Ei siitä koskaan sen koommin puhuttu enkä usko että se tommosta häpeällistä asiaa :) koskaan juorusi eteenpäin, mutta mun mielestä ikävä ja turha juttu yhtäkaikki.

Vierailija
122/191 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoleni, joka on nähnyt minut ohimennen kaksi kertaa viimeisen kahdeksan vuoden aikana, soitti miehelleni, että petän häntä. Isäpuoleni tiesin tuon siksi, kun siskoni oli kertonut hänelle, että vehtaan sisareni exän kanssa. Siskoni kielsi kaiken kun kysyin.

Vastikään meillä kävi poliisit ja sosiaaliviranomaiset, kun isäpuoleni oli soittanut heille, että olin uhannut tappaa lapseni!

Äitini ja siskoni levittelevät juorua, että minulla on paljon rahaa, mutta olen niin itsekäs, että en voi auttaa äitiäni, joka on hätää kärsimässä sen takia, että sosku ja KELA kohtelevat äitiäni epäoikeudenmukaisesti. Itse hän on ahdinkonsa aiheuttanut, ja minä olen jo auttamiseni auttanut. Hyväksikäyttöä äitini rahanantovaatimukset ovat jo vuosia olleet. Nyt kun viimein tajusin sen, enkä enää suostunut antamaan rahaa, äitini laittoi välit poikki minuun ja perheeseeni. Samoin teki siskoni, joka on kasvanut kiinni äitiini.

Äitini ja siskoni myös vihjailevat, että kohtelemme eläimiämme huonosti, kun emme paapo niitä niin kuin ihmislapsia. Äitinihän ei anna omien koiriensa juosta esim. metsässä, kun voi mennä tikku silmään tai tassuun. Tätini vihaa minua sen takia, kun eläinlääkäri teki virheellisen diaknoosin koiramme silmän kunnosta, me luotimme siihen, ja koiran silmä meni tosi pahaksi. Äitini on antanut tätini ymmärtää, että emme vain välittäneet hoidattaa asiaa kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tosi rikashan olenkin =D! Minä olen kotihoidontuella, ja mies on niin pienipalkkainen, että saamme jopa hoitolisää. Talosta ja autosta maksetaan lainaa. Maksettavana on myös huikeat sähkö- ja vesilaskut, vakuutukset, ruokalaskut, lääkärilaskut, vaatehankinnat jne... Eihän äitini tuota tajua, kun itse oli aina sellaisessa tilanteessa, että kotiin ei hankittu mitään, ja sosku maksoi kaiken aivan välttämättömän!

Vierailija
124/191 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos muksu tarvitsisi ex-tempore juhlavaatteet, se onnistuisi. En ymmärrä tuttaviani, joilla on paljon enemmän rahaa käytettävissä vuokran jälkeen kuin meillä, jotka itkevät kun " ei ole varaa mihinkään" ja katselevat happamina alennuksesta ostettua taulutelkkaria tai lahjaksi saatua kukkamaljakkoa(!). :D

Vierailija
125/191 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti vielä nähneensä! Juttu oli ihan täyttä kukkua, eikä moinen kävisi mielessäkään toteuttaa. Onneksi ei mennyt kovin monelle läpi, ei ystävällenikään. Loukkasi kyllä., varsinkin kun kampaaja perusteli juoruaan sillä, että koska olen yh, asia olisi hänen mielestään todennäköisesti totta.

Vierailija
126/191 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin pannut sellaisen miehen kanssa jonka kikkeliä en ole nähnyt edes vilaukselta. exän kautta tutustuin näihin miehiin, eri aikaan siis oli noi juorut liikkeellä... ei vissiin passaa ees päivää sanoa exän kavereille kun heti on käyny panemassa niitä. :) vitutti, mut minkäs teet.

myös minä olen kuullut juoruja että mieheni hakkaa mua. yeah, right... :D

tuorein juoru mikä meistä on liikkeellä on että olemme myymässä asuntoamme ja siellä on käynyt jo katsojatkin kuulemma. remonttia me kyllä vaan tehdään eikä olla mihinkään lähdössä... naapurissa asuva kyylä akka levittää tätä juttua, seuraavan kerran kun nään niin kuittailen kyllä tuosta sille. :)

Vierailija
127/191 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja on musta ollu sellastakin juttua (tai meidän kaveriporukasta) että käytetään huumeita. ystävämme kuoli nuorena yllättäen ja tästä ne jutut lähti liikkeelle, että ystävämme oli kuollut yliannostukseen jne vaikkei koskaan ollut edes kokeillut huumeita... yksi meistä kävi vuoden-parin päästä purkamassa ahdistusta ammattilaiselle kun olo ei ollut helpottanut vieläkään ja tää " ammattilainen" oli sitten sanonut että niin teistä ei kyllä ollut mitään kauniita juttuja liikkeellä silloin kun tämä tapahtui.. ei ollu kaveri kysyny että mitä tämä oli kuullu mut arvashan tuon. mua tultiin kapakassa päin naamaa haukkumaan narkkariksi...

Vierailija
128/191 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni soitti nimissäni " rakkauspuhelun" eräälle tuntemalleni miehelle , josta olin maininnut pitäväni. Tämä mies on nykyään hyvin korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa ja aina kun näen ko. henkilön telkkarissa, hävettää vietävästi vaikka minulla ei ollut asiaa osaa eikä arpaa. Asiaa ei siis koskaan ole korjattu. Harmittaa, sillä arvostan miestä, mutta en koskaan oikeassa elämässä kehtaisi lähestyä.

Vierailija
129/191 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen että diskon jälkeen mua ois jätkät pannu porukalla Siwan takana!

Vierailija
130/191 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ovat valmiita uskomaan toisesta ihmisestä melkein mitä vaan?

Vierailija
131/191 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mieheni on pettänyt hänen kanssaan mua...

Asia selvisi, meidän liitto ei mennyt poikki, vaikka se oli sen naisen tavoite. Huh oli siinä selvittelemistä ja soittelemista ja yhdet kokeetkin meni perseelleen sen vuoksi kun en pystynyt lukemaan. Selvisi, että ei ole ollut mieheni kanssa vaan mun miehen kaverin ja oli katkera yhdestä erimielisyydestä miehelleni. Päätti sitten kostaa... Ja se mikä siitä naisesta tekee hirviön on, että meillä on lapsi ja se nainen tiesi siitä. Onko kiva yrittää hajottaa perhettä, jonkun tarinan vuoksi!!

Vierailija
132/191 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu kuin monella muullakin; juoruttiin että olen yhden jos toisenkin pojan kanssa vaikka tosielämässä olin ollut vain yhden pojan kanssa joka oli pitkäaikainen ja vakituinen poikaystävä. Kärsin tästä juorusta ja " huoran leimasta" pitkään. Terkut vain idiooteille Kangasalle, onneksi pääsin teistä eroon, ei ole tullut ikävä.

Vierailija
133/191 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ilkeämielisiä ihmisiä sikiää???

Vierailija
134/191 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin kuulema sairaalloisen mustasukkainen nainen, joka lukee salaa jopa miehen työsähköpostiin tulleet viestit. Pari kertaa oltiin tavattu ja minusta tuo nainen oli ollut oikein mukava, enpä enää halunnut häntä tavata, kun mies kertoi, mitä juttuja naikkonen levittää..

Tosin tämä miehen ystävä oli kertonut kaikille, että olen joku pirttihirmu. Suu auki tuijottelin baarissa ihmisiä, jotka tulivat naureskellen kertomaan tätä ja kysymään saako jutella miehen kanssa..ja selittivät ihan vakavissaan kuinka miehenkin pitäisi saada lähteä yksin baariin ym. ym. (totuus siis oli kuitenkin se, ettei mies HALUNNUT lähteä baariin..en ole estellyt mitenkään)

Vierailija
135/191 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle on selvinnyt oikea laita, osalle ei.

Vierailija
136/191 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat hirveän sinisilmäisiä ja uskovat melkein mitä tahansa.

Esim.

Kuopukseni on kuulemma ulkomaalaisen kanssa tehty(kuopus on todella tumma, periaatteessa voisi olla puoliksi ulkolainen), siis että olisin pettänyt miestäni ja tullut avioliiton aikana raskaaksi.

Juorua vauhdittaa se, että että esikoinen on ihan eri värinen kuin kuopus. Esikoisella on platinan vaaleat hiukset, siniset silmät ja iho aivan valkea.

Meillä on perheväkivaltaa, lapsia pahoinpidellään ja muutoin kaltoinkohdellaan. Esikoisen käytöksen perusteella ihmiset tekivät omat johtopäätöksensä ja sitkeä juoruhan siitä syntyi.

IKINÄ ei olla lapsia pahoinpidelty millään lailla, olemme absolutisteja ja minun ja lasten isän suhde on hyvä.

Tässä esimerkit. En ole koskaan vaivautunut selvittämään juorujen alullepanijaa tai sitä, uskovatko ihmiset niin vieläkin. Aina riittää niitä pölvästejä, jotka kuvittelevat tietävänsä asianomaista paremmin hänen elämänsä. Se on loputon suo, jos juoruja yrittää estää. Antaa ihmisten hölpöttää.

Senhän se vaatii, että pitää osata kulkea selkä suorassa, vaikka muut ajattelisivat sinusta kuinka kauheita tahansa. Ei helppoa, mutta kyllä senkin oppii, kun vaan täytyy :)

Vierailija
137/191 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen kuulemma hullu, en pärjää kotona, mutta en toisaalta töissäkään, mieheni on alkoholisti ja väkivaltainen, mieheni pettää minua ja on jättämässä minut, lapseni ovat kaikki eri miehille, eivät tosin aviomiehelleni, ja vaikka olisivatkin niin ainakin vahinkoja. Mitäs sitä muuta on ollutkaan, henkisesti sairas aina joka välissä kun yritän oikoa suvun kuulemia juoruja. Niitä levittää nimittäin oma äitini ja suku on ilmeisesti ihmeissään, osa uskoo äitiäni, osa epäilee mutta käytännössä en ole enää heihin paljoa yhteydessä, arvaatteko miksi?

Vierailija
138/191 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä ja perusteena se, kun olin joskus 12v sanonut, etteivät pojat kiinnosta! No ehkä ei vielä siinä iässä, mutta ei kyllä tytötkään sen puoleen... ;D Kuulin itse tästä vasta parissakymmenissä... heh. Vaikka ei silloin paljon naurattanut...

Koska olen edelleen sinkku, kuka tietää vaikka luulisivat vieläkin!

Kateellinen kaveri ala-asteella panetteli että olen " hullu" minkä vuoksi jäin joksikin aikaa ilman ystäviä. :( Mutta se nyt oli vähän toista kaliiberia kuin nuo mummoväen juorut...

Vierailija
139/191 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minuun pakkomielteenomaisesti rakastunut/ihastunut mies luuli aikoinaan, että soittelin hänelle pilapuheluita, sellaisia joissa ei puhuta mitään tai vaan huudetaan törkeyksiä. Hän puhui asiasta yhteisille tutuille ja sitä kautta asia levisi moniin suuntiin ja mua alettiin pitää ihan sekopäänä häirikkönä. Vaikka en todella tenyt mitään nkä edes välittänyt tästä kaverista niin, että olisin mitään tehnyt.

Lopulta sain puheista tarpeekseni ja pyysin puhelinyhtiöltä erittelyn puheluistani. Se ei vielä riittänyt todistamaan kun kerran olen voinut soitella jonkun muun puhelimesta... Mies hermostui soitteluun lopult totaalisesti ja teki rikosilmoituksen. Sen kautta selvisi soittelijan numero ja soittelijaksi paljastui miehen ex-vaimo.

Kyllä oli mies nolona!!!

Vierailija
140/191 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, korjattu on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi