Lue keskustelun säännöt.
Pitäiskö RKP:n erota hallituksesta?
24.06.2026 |
Kun ei voi äänestää Hallitukseen VAALEILLA VALITUN ministerin puolesta, niin voisi tehdä valinnat ja poistua! Pistää vihaksi tuollainen typeryys!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
RKP pitäisi lähettää ruotsiin..
Ne on suomalaisia vaikka puhuvatkin ruotsia.
Rasistinen kielipuolue pitäisi lakkauttaa maanpetollisena. Suomi yksikieliseksi.
Rkp leikkii sivistyspuoluetta ja närkästelee nenä väristen ihan fiksuja leikkauksia missä veronmaksajan rahoja ei hassattaisi tuulen tupiin.
Kyllä, nimittäin siihen kaatuisi koko höskä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RKP pitäisi lähettää ruotsiin..
Ne on suomalaisia vaikka puhuvatkin ruotsia.
Det är kiva on att syödä makkara här.
Persuparkaa suututtaa kun ei saa aina mitä haluaa.