Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Orpo astuu riviministerin tontille

Vierailija
23.06.2026 |

Mikä se Orpo luulee olevansa, kun ei anna ministerien päättää mistään? Miksi hänen pitää puuttua tuollaiseen? Noussut hattuun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden esimies 

Vierailija
2/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niiden esimies 

Juuri näin. Ja kantaa suurimman vastuun, että asiat menee hyvin. Rydmanin ei olisi kannattanut sooloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?

Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.

Vierailija
4/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?

Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.

Oliko sinunkin suojatyöpaikkasi vaarassa?

Vierailija
5/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ylitti valtuutensa ja astui pääministerin ja muun hallituksen tontille.

On kyllä jännä tuo, miten innokkaasti persut palvovat tökeröä groomaajaa, ikäänkuin seksuaalirikos olisikin ok, kun sen tekee valkoinen pikkumies.

Vierailija
6/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?

Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.

Oliko sinunkin suojatyöpaikkasi vaarassa?

Miten viitsit trollailla kun etuuksiasi on leikattu persujen toimesta? Mitä sä saat siitä, että nuolet kiusaajiesi perseitä, tuleeko verotonta palkkaa puoluetoimistosta tai Venäjältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?

Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.

Ei vaan järjestöjen 6 000-8 000e/kk liksasta nauttivat äänestävät kokoomusta ja toivovat, että tulis lisää veronalennuksia, jotta käteen jäisi pari satkua enemmän. Orpo tarvitsee nämä äänestäjät.

Vierailija
8/8 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkareiden hyväpalkkaiset hillotolpat vaarassa, eihän sitä voinut hyväksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän