Miksi Orpo astuu riviministerin tontille
Mikä se Orpo luulee olevansa, kun ei anna ministerien päättää mistään? Miksi hänen pitää puuttua tuollaiseen? Noussut hattuun?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Se on niiden esimies
Juuri näin. Ja kantaa suurimman vastuun, että asiat menee hyvin. Rydmanin ei olisi kannattanut sooloilla.
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Oliko sinunkin suojatyöpaikkasi vaarassa?
Persu ylitti valtuutensa ja astui pääministerin ja muun hallituksen tontille.
On kyllä jännä tuo, miten innokkaasti persut palvovat tökeröä groomaajaa, ikäänkuin seksuaalirikos olisikin ok, kun sen tekee valkoinen pikkumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Oliko sinunkin suojatyöpaikkasi vaarassa?
Miten viitsit trollailla kun etuuksiasi on leikattu persujen toimesta? Mitä sä saat siitä, että nuolet kiusaajiesi perseitä, tuleeko verotonta palkkaa puoluetoimistosta tai Venäjältä?
Vierailija kirjoitti:
Se ministerin päätös, kun on samalla hallituksen päätös. Miksi kaikki muutkin päätökset päätetään lopullisesti hallituksessa?
Rydman sooloilee ja menee asioiden edelle.
Ei vaan järjestöjen 6 000-8 000e/kk liksasta nauttivat äänestävät kokoomusta ja toivovat, että tulis lisää veronalennuksia, jotta käteen jäisi pari satkua enemmän. Orpo tarvitsee nämä äänestäjät.
Kokkareiden hyväpalkkaiset hillotolpat vaarassa, eihän sitä voinut hyväksyä.
Se on niiden esimies