Mikä idea siinä pienessä matkalaukussa jonka voi ottaa lentokoneessa matkustamoon mukaan?
Kommentit (47)
Tärkeimmät ja välttämättömät tarpeet siltä varalta, että isommat pakaasit joutuisivat hukkaan.
Joitain tavaroita on pakko laittaa siihen, esimerkiksi läppäri, varavirtalähde, mitä niitä nyt on. Kaikkea ei voi ruumaan laittaa.
Niskatyynyn, lehden, astma-lääkkeeni, pikkupussukan ehostukselle, pieni käsidesiplo tai liinoja, Snickers-patukan, vesiplo, vaihtolentosukat ja puseron.
Mitä sisältää toilet-laukku joka mukana pienessä matkalaukussa?
Carry-on-laukku on hyvä parin päivän reissulla, jos ei tarvitse laittaa ruumaan mitään.
Matkustan aina pelkän käsimatkatavaran varassa.
Minä en laita mitään ruumaan, otan vain lentolaukun oli matka miten pitkä tahansa.
Minulla on jopa koko loman kaikki tarvikkeet siinä laukussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin hammasharjan ja -tahnan ja meikit.
Jos on vain esim pitkä vkl reissu to-su, niin siihenhän mahtuu kaikki mitä tarvitsee. Nopeuttaa huomattavasti kun ei tarvitse tavaroita odotella kentällä.
Vierailija kirjoitti:
Ne tarvikkeet, joita tarvitsen aamuisin herättyäni ja illalla nukkumaan mennessäni. Lääkkeet, hammasharja ja -tahna, hammastikkuja ja -lankaa, matkaharja, laastareita, dödö, piilarit nesteineen, pieni kosteusvoidepullo, kostauspyyhkeitä, kynsileikkuri jne. Naisilla olisi varmaan myös meikkejä.
Nyt enymmärrä keitän teetä ,, itselleni.
Etkö ole koskaan lentänyt? On olemassa sellaisiakin lentomatkoja, että ei tarvita kuin pariksi päiväksi jotain välttämätöntä. Vähien tavaroiden vuoksi ei kannata ottaa mukaan erikseen isompaa laukkua vaan sen, joka kulkee kaiken aikaa mukana omissa käsissä.
Minun pieni toiletlaukkuni sisältää hammas- ja hiusharjan, huulirasvan, jotain ihovoidetta, kynsiviilan ja -sakset, hammastahnan ja pesuainetta sekä välttämättömät lääkkeet. Menee kyllä käsilaukussakin.
Olin viime vuonna kolme viikkoa Puerto de la Cruzissa ja vain käsimatkatavarat mukana. Hyvin pärjäsin, kerran viikossa pyykkäsin koneessa.
Tällä palstalla saa kyllä jatkuvasti hämmästellä sitä millaisia muumeja maan päällä pyörii vailla minkäänlaista käsitystä oikeastaan juuri mistään. Tuiki tavallisetkin asiat herättävät kysymyksiä ja ihmettelyä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt enymmärrä keitän teetä ,, itselleni.
T: Arja
Ainakin viikon matkalle ihan riittävä.
Pikkulaukkuun voi pakata yöpuvun mukaan jos on yölento.
Toilettilaukun, läppärin, kirjan tai lehden matkalukemiseksi ja vaatteita pariksi päiväksi.
Kaiken arvokkaan ja sen verran vaatteita, että pärjään pari päivää, jos matkalaukku ei tulekaan perille. Joskus etelään lennettyäni toivat kadonneen matkalaukun kahden päivän päästä hotelliini.