Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä nimestä Sara Sofia?
13.04.2006 |
Kommentit (13)
Ainakin se sopii sukunimen kans yhteen. Toisin ku nämä todella erikoiset väkisin väännetyt nimet ;)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nimi on kyllä tosi kaunis, ja pääasiahan on että ite tykkäät. Mulla on 2 lasta ja molempien nimet on suosituimpien listalla - ei harmita yhtään.
t. 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta minuakin haittaisi yleisyys. Minä olin koko kouluaikani " Minna M." (Ämmä) tai " iso-Minna" (olin luokkani toisiksi pienin, mutta se pienin oli pikku-Minna).
Mutta sukulaiseni nimi on Sarah Sofia
ihana nimi ja kaunis myös sara sofia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei millään pahalla