Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?

Vierailija
07.04.2006 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja syy siihen olisi ollut se, että isä petti äitiä, isällä on toinen nainen, eikä äiti enää jaksanut.

No, isällä oli toinen nainen, mutta ei äiti itsemurhaa tehnyt. Kuolinsyy varmistui ruumiinavauksessa ja oli ihan luonnollinen, mutta tapaturmainen kuolema oli niin erikoinen, että sen ei uskottu olevan kuten lehtiotsikoissa sanottiin.

Olin tuolloiin teini-ikäinen ja loukkaava oli, kun luokkakaverit tuli väittämään näin, utelemaan varovaisesti ja jopa aikuiset ihmiset tulivat ihan naaman eteen kommentoimaan juuri äitinsä menettäneelle nuorelle tytölle: "kuule, ei se sun äitis ole voinut kuolla niin kuin väitetään, kyllä siinä on jotain muuta takana..."

Juoruja kulki monenlaisia, ihmiset kehitteli omia tarinoitaan tapahtuneen ympärille ja väittivät että itsemurhan teki ja kertoivat vielä meille, millä tavalla.

Ja siis ruumiinavaus oli tehty , siinä todettu että ei ollut ottanut lääkkeitä tms. kuten väittivät.

Vierailija
82/191 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on jotain vispilänkauppaa työkaverin kanssa. Itse olin aivan puulla päähän lyöty kun kuulin jutusta. En tajua mistä olivat keksineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
28.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverini" sai päähänsä, että hänen vakipanonsa on iskenyt silmänsä minuun. En ollut ikinä edes puhunut kyseisen äijän kanssa, mutta tämä tyttö päätti varmistaa, ettei mies tule ikinä minuun kajoamaan, joten laittoi kiertämään huhun että minulla on HIV. Ei siis todellakaan ole, mutta näin tyttö päätti väittää.

Asia saatiin luojan kiitos oikaistua ja tyttö sai kuulla kunniansa...

Vierailija
84/191 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...todellisuudessa olin yrittänyt itsemurhaa, sillä olin koulukiusattu ja hyvin yksinäinen. Sain tietää asiasta, kun vaihdoin lukioon mennessäni toiseen kouluun.

Noloa tilanteessa oli se, että tyttö, joka kertoi asiasta sanoi olevansa raskaana ja kun minä tiedän mitä voisi tehdä ja miten abortin saisi...

Onneksi hän oli fiksu ihminen ja keskustelimme asiasta rauhassa, kun hänelle selvisi mistä oikeasti oli ollut kohdallani kyse. Silloin olin jo itse melko tasapainossa ja kiusaaminen oli jäänyt vanhaan kouluun. Lisäksi onneksi onnistuin auttamaan tätä tyttöä ja hän mm. pystyi puhumaan oman äitinsä kanssa asiasta.

Tällöin en ollut vielä seurustellut, saati suudellut, ja silloin valkeni myös miksi tietyt pojat puhuivat minulle törkeyksiä, kun toisten tyttöjen seurassa he käyttäytyivät "normaalisti".

Vierailija
85/191 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiennyt asiasta ja soitin kaverilleni, joka meinasi saada halvauksen. Oli ollut jo menossa viemään surunvalittelukukkia vanhemmilleni.

Vierailija
86/191 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me työpaikalla keskenämme toimeen tulla, mutta en tosiaankaan ole aiheuttanut hänen poissaoloaan. Hänellä on tehty iso leikkaus sairaalassa ja on siksi poissa melko pitkään.

Vierailija
87/191 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvisi. Tietenkin voi olla, että tämä ei ole kaikkien juorun kuulleiden korviin kantautunut.

Vierailija
88/191 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta työpaikalla olivat miettineet milloin jään äippälomalle.

Vierailija
89/191 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain kuulla, etta kantapaikkani uudehko saksalainen naistarjoilija oli alkanut levittaa huhua, jonka mukaan jokainen tassa pubissa kayva mies saa minulta seksia kylla, jos vaan huomaa haluta... Taysin peratonta tietysti ja tosi tyhmaakin. Taidan puhua paikan omistajan kanssa, etta haluaako he tosiaan pitaa tuollaisia tyontekijoita talossa, jotka asiakkaista noin " kiltisti" juoruavat???

Vierailija
90/191 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huhua levitti yks vanhempi tyttö, joka ilmeisesti oli saanut pakit veljeltäni...

Vierailija
91/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän väitti minun seurustelevan suunnilleen kaikkien tapaamieni poikien kanssa, joiden seurassa mut näki. Väitti myös minun lyöneen siskoaan.

Aluksi olin aivan ihmeissäni mikä siihen on mennyt ja miten yht' äkkiä käyttäytyy niin dillesti. Sit rupes jo keittämään, miksei voinut jättää mua rauhaan! Sairasta ja aika raskasta! Kesti pari kuukautta. (olin aika palasina loppujen lopuks).

Vierailija
92/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ystävällinen esimieheni sitten omaa selustaansa turvatakseen (=uupumus pitkälti tämän luonnehäiriöisen, tehtäävänsä täysin epäpätevän pomon ansiota) levitti huhua, että sairaslomani johtui siitä, että mieheni pahoinpitelee minua.

Vierailija
93/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yksi huora ilman ainuttakaan poikaystävää ja ennen ensimmäistä suudelmaa. Olen myös alistettu parisuhteessa, mieheni määrää kaikesta eikä päästä minua ulos mihinkään, tämä aivan tuntematta miestäni yhtään sanottu. Enpä jaksa enää korvaa lotkauttaa noille jutuille. Jos haluavat valehdella niin eipä minun tarvitse heitä sitten enää tavata

Vierailija
94/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs nainen laittoi ilkeän huhun liikkeelle, että mieheni pettää minua. Olin raskaana ja olimme aivan hiljan avioituneet. Miehelläni ja tällä naisella oli jo kouluajoilta kärhämää (syistä joita en nyt tässä lähde erittelemään) ja se pitkään jatkunut riita jotenkin sai päätöksensä tuossa ilkeässä huhussa. Nainen kertoi tarinaansa kaikille, jotka vain jaksoivat kuunnella ja väritteli sitä mitä mielikuvituksellisimmilla yksityiskohdilla.

Itse tiesin koko ajan, että juttu ei ole totta, koska yksityiskohdat kusivat toooooooodella pahasti, mutta eivätpä sitä muut tienneet ja oli todella ikävä kulkea ihmisten parissa kun tuntui siltä, että katsoivat säälien, että " tuo raskautunut valas nyt vain liikkuu miehen kanssa, joka kohtelee häntä kuin roskaa" . :o(

Se satutti pitkään ja vaikka lähimmät ystävät tiesivätkin asian oikean laidan, oli esimerkiksi luokkakokoukseen meno todella kova paikka " leimattuna naisena" . Pahinta vielä, että minä en oikeastaan tunne koko naista, vain mieheni, mutta minuun tämä kaikki eniten sattui. Miehen kohdalla usein tuollaiset jutut ohitetaan vain olan kohauksella, mutta nainen on se " surkea tyyppi, joka ei tajua lähteä" .

Vierailija
95/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään, helpommalla pääsisit kun ilmoittautuisit itse poliisille."

No en kyllä ilmoittautunut, eikä poliisistakaan otettu minuun päin yhteyttä, eli ilmeisesti ainakaan kaikki eivät asiaa uskoneet. En tiedä moniko minua pitää edelleen 15 vuoden jälkeen syyllisenä.

Huhu sai alkunsa, kun joku mummo oli nähnyt minun menevän hautausmaalle illan pimennossa. Näin toki tapahtui, mutta oikaisin usein hautausmaan läpi kun tulin kotiin soittotunniltani. Seuraavana aamuna huomattiin että hautausmaalla oli joku tehnyt tuhojaan, ja mummot toki päätteli että totta kai se olen minä!

(siis pienikokoinen teinityttö pystyy kaatamaan/rikkomaan äänettömästi 5 minuutissa sata vanhaa isoa hautamuistomerkkiä...)

Vierailija
96/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, et opiskelutoverit voi pilata toisen elämän hetkellisesti, kun eivät saaneet heti tietoa, mikä minulla oli

Vierailija
97/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokan salaisuuksia eteenpäin. Noh, arvata saattaa, että kertoihan se. Asuttiin miehen kanssa silloin eripaikkakunnilla, mutta kyllä tää juoru levisi mun äidin työpaikallekin, aikuiset ämmät siellä olivat porukalla kahvee-huoneessa miettineet, että varmaan se on tehnyt abortin jne.. Vaikka äitee siellä oli koittanut sanoa, että on perätön koko raskaana olo.

Eli näin ollen, jotkut ihmiset elää yhä edelleenkin siinä luulossa, että mulle on tehty abortti. Ja ei siis ole.

Vierailija
98/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli paljon huhuja liikkeellä siitä, että pettäisin miestäni ja keksittiin kaikennäköstä paskaa. Kaikki puhuivat miehelleni ja yrittivät ylipuhua hänet jättämään minut.

Onneksi mies luotti minuun ja vieläkin ollaan onnellisesti yhdessä. Näiden tuttujen kanssa ei olla tekemisissä enää.

Vierailija
99/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka poikaystäväni oli kuullut jo ala-asteella, mutta minun korviini juttu kantautui, yhä totena, vasta vuosia myöhemmin. Noo, kyllä me sitten lopulta monta kertaa harrastettiinkin seksiä, tosin vasta kun molemmat oltiin yli kaksikymppisiä.

Vierailija
100/191 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana maanantaina koko koulu luuli, että ne kaikki pojat oli pannu mua. Oma siskokin kysyi ihan tosissaan että onko se totta. Kyllä nimittäin aika nopeesti rupesin selvittämään juorun alkuperää. Löytyi lopulta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän