Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?

Vierailija
07.04.2006 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
161/191 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettamani yliopisto-opiskelijoiden ryhmä oli koko syksyn luullut, että minä olen Wallu Valpion entinen tyttöystävä. Olin kuulemma aivan samannäköinen. Asia selvisi laitoksen pikkujouluissa, kun pari opiskelijaa tuli jutustelemaan kanssani.

Siis tämä oli ennen Wallun ja malli-Ninan suhdetta. En sitten tiedä, kuka tyttöystävä oli kyseessä.

Vierailija
162/191 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli levittänyt juttua, että olemme aikeissa ottaa mieheni kanssa avio-eron. Olimme juuri saaneet esikoisemme eikä meillä ollut ollut mitään sen suuntaisiakaan suunnitelmia. Yhteinen tuttavamme sitten soitteli miehelleni skandaalinhimoisena ja kyseli, onko asia totta. Pikkusen pisti vihaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/191 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuulemma ysillä klamydia, välillä puhuttiin tippurista jne. ja muutenkin olin kuulemma varsinainen jakorasia). Kai ne lähti siitä että olin nuorena aika nätti ja poikia pyöri ympärillä. Asiaa ei varmaan auttanut että olin tosi kiltti, enkä osannut olla ilkeä, vaan juttelin kyllä kaikkien kanssa iloisesti ketkä juttelemaan tuli. Vieläkin harmittaa, kotikylään en mieli palata sillä olen siellä kaikille " se jakorasia, jolla oli klamydia ysillä" . Noi jutut jää mieleen.

Vierailija
164/191 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin muutamia vuosia sitten armeijan; naisista siellä liikkui niin härskejä juttuja että huh huh. Ja 90% ihan potaskaa, miesten keksimää tai toisten naisten...

Itse olin juorujen mukaan ihan jakorasia; otin poskeen alokastovereilta kasarmilla, ja mielikuvituksellisimman jutun kuulin että olin masturboinut rynnäkkökiväärillä teltassa kipinävahdissa leirillä... kysyin juorun kertojalta että oliko sysäyksenvahvistin kiinni aseessa vai ei...

Mutta ei sitä tosiaan tarvitse olla kuin liian hyvä kaveri jonkun kundin kanssa niin heti on seksisuhde meneillään. Tällaisten huhujen takia menetin pari ihan hyvää kaveria.

Vierailija
165/191 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuulemma aivan seksihullu, olin muka väittäny että mun ex on pedofiili, jne... kaikkea outoa alko kuulua exälle joltain ihmiseltä, meidän erosta jne... enkä tiedä kuka niitä juoruja vuoden jaksoi levitellä. exä sai tietää, mutta ei kertonu mulle kuka oli juttujen takana.

Vierailija
166/191 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma moka. Ihastuin kaverin poikakaveriin ja kun nämä erosivat, pyysin miestä treffeille. Erosta oli mennyt noin 2 kk ja kaveri seurusteli jo uuden tyypin kanssa. Ajattelin siis asian olevan ok. Olisi kai pitänyt kysyä. En tajunnut.

Käytiin treffeillä ja ei siitä mitään tullut. Ei ollutkaan niin ihana kuin olin kaukaa salaa haaveillut. Kaverini kuitenkin veti herneet nenään asiasta ja alkoi levittää tosi ilkeitä juoruja minusta " ja kaikista miehistä joiden kanssa olen maannut."

Juu, no yhden kanssa olin ollut silleen ennen nykyistä miestäni. Tiedän, että joidenkin tuttujeni silmissä olen edelleen huora. Ei taida asia miksikään ikinä muuttua. Ärsyttävintä oli se, että nykyistä miestäni seurustelun alkuaikoina varoiteltiin minusta ja ehdoteltiin, että mies voisi pakottaa minut sukupuolitesteihin, koska olen maannut myös varmaan kaikkien suomeen tulleiden maahanmuuttajien kanssa. Ja minä kun en ole saanut kuin kahta supisuomalaista munaa, perkele!

Että kiitti vaan " kaveri" .

Vierailija
167/191 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mieheni on alkoholisoitunut naisten hakkaaja, joka on kanssani vain koska kyttää perintöä

-minulle on tehty useita abortteja ja olen sairastanut kaikki mahdolliset sukupuolitaudit ainakin kerran

-olen kiristänyt isältäni rahaa asunnon ostoon

-olen pettänyt miestäni

-lapsemme on vahinko

-äitini on saanut burn outin, koska on hoitanut lastamme kaiken vapaa-aikansa

Tässä ihan vaan esimerkkejä... Asialla persoonallisuus häiriöinen veljeni. Tätä on jatkunut jo lähes kymmenen vuotta ja hämmästyttävää on, että sukulaiset edelleen uskovat hänen juttuihinsa.

Vierailija
168/191 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa en ollut miehestäni ikinä kuullutkaan siinä vaiheessa, kun juorun levittäjä jätti hänet kuin rukkasen ojaan. Se, että heidän yhteinen lapsensa nyt asuu kodissamme, ei ole minun ideani ollenkaan.

Lisäksi olen kuulemma perheväkivallan uhri. Mieheni hakkasi muka tätä ex-puolisoaan ja nyt lyö minua. Juorun levittäjä on niin uskottava, että jopa eräät mieheni sukulaiset uskovat häntä ja säälittelevät anoppiani. Anoppi parka on heidän mielestään tosi sinisilmäinen, kun ei voi myöntää, että oma poika on vaimonhakkaaja.

Vierailija
169/191 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tosi paljon töissä, poissa kotoa siis. Kylällä ei siis oikein tiedetty minkänäköinen mun mies on.. Kaksi vanhempaa lastamme syntyivät peräkkäin ja vieraammat ihmiset jotka eivät mua tuntenut, niin juorusivat mun olevan yh, jolla lapsia eri miehille:) Omalle miehelle siis molemmat..Ja kun harvoin liikuttiin koko perhe esim .puistossa, niin johan joku oli jo kysyny äidiltäni et onko mulla TAAS uus mies? hoh hoijaa..

sitten laitoimme talon myyntiin ja tietty juorujen mukaan avioeron takia! Mun äidiltäkin tultiin kysyyn et mihinkäs mä lasten kans nyt muutan..? Syy myyntiin oli uuden rakentaminen toiselle paikkakunnalle:)

Uusi talo valmistui ja oltiin siis ihan vieraalla paikkakunnalla, jossa ei juurikaan ihmisiä edes tunnettu. Mutta töissä sitten kuulin, et meidän talo on myytävänä! en tiedä oikein mistä sekin homma sai alkunsa..

Kun kuulin kuka sitä oli puhunut, niin tokaisin kerran vaan et kun kerta tiedätte talon olevan myynnissä niin kai te hyvän hinnankin sit ootte keksiny?! Siihen loppui meidän talon kauppaaminen:)

Vierailija
170/191 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin naimisissa miehen kanssa jolla ilmeni pahoja mielenterveysongelmia. Meillä on yhteinen lapsi. Mies on alkoholisti joka lopetti juomisen kokonaan, kun ei sitä hallitusti pystynyt harrastamaan. Kavereilleen ei tätä viitsinyt selittää vaan koko liittomme ajan kaikki sen kaverit piti mua kamalana akkana joka ei päästä äijäänsä viihteelle... Ei siinä mitään, mutta myöhemmin mies alkoi väkivaltaiseksi ja jätti lapsemme yksin kotiin karatessaan juomaan. Mies meni todella sekaisin, mm. saatananpalvontaa viinan ohella. Tietysti lähdin lapseni kanssa elämään omaa elämää. Mies alkoi vainoamaan meitä ja sain hänelle lähestymiskiellon. Miehen kavereilla vaan ei ole mitään hajua kaikesta tuosta, ja he ajattelevat minun vieneen lapsen pois rakastavalta isältä jne. Näihin kavereihin sitten törmäilee jatkuvasti kun samoilla keikoilla jne pyöritään ja saan osakseni tappavia katseita ja halveksuntaa. Millä sitä oikaisemaan mitään kun ex on psykopaatti joka osaa olla aika vakuuttava. Saihan se mutkin menemään kanssaan naimisiin ja lasta tekemään...

Vierailija
171/191 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri oli sanonut että meidän auto seisoo siellä yöt parkissa.

Vaikka olin ihan toisaalla. Ja neitsyt vielä monta vuotta noiden aikojen jälkeenkin.

Vierailija
172/191 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon juoruja. Näiden todenperäisyyttä epäilen, enkä aikoinaan ottanut mitään kantaa.

Ylästeella Tainalle oli muka tehty monta aborttia.

(Tämä ei kuulu kellekään ja ihmettelin mistä kaikki sen voivat oikeasti tietää ?????....yksityisasia!)

Että Marja oli joutunut laitoshoitoon ja seonnut yläasteen jälkeen.

(Tätäkin epäilin. Ehkä jotain vaikeuksia oli, mutta totaalisesti seonnut... ei voi tietää kun ei ole hyvä tuttu, kuten kukaan kertojista ei ollut.)

Että lukiossa Anne oli antanut kaikille pojille.

(Kysyi kertojalta että oletko ihan varma että antoi ihan kunnolla jokaiselle? että olitko kolmantena joka sessiossa jalkaa pitelemässä. Ei ollut ollut. Eli ei siis varmuutta josko olisikin ollut vain petting-asteella kaikkien pikien kanssa. ; DDD)

Vierailija
173/191 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maannut ainakin parin naapureissani asuvien miesten kanssa, ja totta kai nää miehet on naimisissa olevia miehiä. Kun olen jutellut postilaatikolla heidän kanssa, ja toki tiedän kuka on juorun keksijä, mutta en voi varmalla todistaa. Jos voisin käräjät odottaisi.

Jopa ystäväni on uskonut juorun, ja alkanut kartella minua... huoh, mutta kai se on että ei hän tosi ystävä ollutkaan kun uskoo enemmin juoruakkaa.

Vierailija
174/191 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma yrittänyt iskeä työpaikan bileissä miespuolista työkaveria.. Jonka vaimo oli myös samoissa bileissä ja siis samalla työpaikalla. Juu-u.. näinhän se meni : ))

Omasta mielestä juttelin ihan asiallisesti sen miehen kans, ja pistin kyllä merkille kun vaimo piilotteli keittiön ns. saarekkeen takana ja kuunteli juttuja. Niillä oli kuulemma ollu pihalla hirvee perheriita ja mies oli saanu litsaria poskellekin. Kyllä huvitti kun kuulin jälkeenpäin tapahtuneesta.

Vierailija
175/191 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, olen mielestäni kuitenkin sen verran nuori ja kivannäköinen, että jos minulla olisi toimitusjohtajan kanssa suhde se olisi NUOREN ja isomman firman toimitusjohtajan kanssa. Olen vähän loukkaantunut näistä luuloista joiden takia sain sitten kenkääkin, kun toimari vaihdettiin. Miettikää sitä :(

Ihmisillä on näköjään pinttynyt käsitys, että parikynppiset haluavat olla suhteessa ikäloppujen pikkufirmojen toimareiden kanssa. Hohhoi.

Vierailija
176/191 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun harrastaneen seksiä toisen naapurin aviomiehen kanssa ja siitä taas johtaa se että yhden toisen naapurin rouva kuvittelee että yritän iskeä hänen miestään.

Ja minä seurustelen hyvin onnellisesti miesystäväni kanssa.

Ei ole selvinnyt, mutta käyn kohta tekeen rikosilmoituksen perättömistä puheista. Rasittavia tuommoiset ihmiset.

Vierailija
177/191 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsen isästä koskaan mitään epäselvää ollutkaan, mutta koska juoruakoilla ei ollut hajuakaan kuka tuleva isä voisi olla, alkoi sitten äänekäs arpapeli...Eihän niillä haahkoilla käynyt koskaan mielessäkään että joku voisi haluta lasta ILMAN miestä, ja tarkoituksella vieläpä. Juoruhan siis kuului, että vahinkoraskaus herraties kelle. Ihan tarkoituksella lapsi tehtiin, yhdessä mutta silti erillään :)

Vierailija
178/191 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuullut, että olen jokaisen pojan kanssa sängyssä kenen kanssa liikunkin. No, totuus oli kuitenkin toinen. Minulla oli vain yhden kanssa ollut seksi suhde. Satuin vain muuten olemaan aikamoinen hulivili tyttö.

Vierailija
179/191 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
180/191 |
22.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oli juoruttu keväällä ja minä sain kuulla siitä seuraavana syksynä. Olin yllättynyt, koska en voisi vieläkään kuvitella ihastuvani tähän heppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan