Suomessa ei saa apua mihinkään.
Pettynyt suomalaisiin ja suomalaiseen yhteiskuntaan
Kommentit (54)
Me suomalaiset ajattelemme samoin sinusta. Voit siis painua täältä kuuseen, niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja pysyä poissa.
Nykyään ei saa. Joitakin vuosia sitten vielä sai.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä saanut
Minä en ole saanut mihinkään apua. Kaikki on saatanan tyhjäntoimittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä saanut
Minä en ole saanut mihinkään apua. Kaikki on saatanan tyhjäntoimittajia.
Ja kyllähän ap:n tilanne on tiedossa, mutta kukaan ei reagoi mihinkään. Seuraavat vain etäältä kuin yksi kärsii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen kyllä saanut
Minä en ole saanut mihinkään apua. Kaikki on saatanan tyhjäntoimittajia.
Ja kyllähän ap:n tilanne on tiedossa, mutta kukaan ei reagoi mihinkään. Seuraavat vain etäältä kuin yksi kärsii
Eräällekin yritettiin soitella niin luuria lyötiin korville. Se on sitä "kuuntelutaitoa ja auttamista".
Apua saa, jos avustaja saa siitä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Apua saa, jos avustaja saa siitä vielä enemmän.
Voi olla. Pyytteettömästi ei koskaan auteta.
Vierailija kirjoitti:
Ok Sergei
En ole ap, mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen, että jos ei pidä siitä mihin suuntaan Suomen yhteiskunta on menossa, syytetään heti joksikin sergeiksi tai iigoriksi.
Etkö pidä hallituksen touhuista? Etkö ole tyytyväinen nykyiseen soteen? Etkö tykkää sosiaaliturvan heikennyksistä? Etkö toisaalta ole myöskään erityisen tyytyväinen oppositioon? Da da, Tatjaana.
Siis tämähän tappaa kaiken yhteiskunnallisen keskustelun, jos erimielisyyksistä pitäisi olla hiljaa vain siksi, että kaikenlainen epäsopu pelaa Venäjän pussiin.
"Kuinka monta ihmistä sä tarviit oikein tuekseks?"
Samaa mieltä. Terveisin kantasuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok Sergei
En ole ap, mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen, että jos ei pidä siitä mihin suuntaan Suomen yhteiskunta on menossa, syytetään heti joksikin sergeiksi tai iigoriksi.
Etkö pidä hallituksen touhuista? Etkö ole tyytyväinen nykyiseen soteen? Etkö tykkää sosiaaliturvan heikennyksistä? Etkö toisaalta ole myöskään erityisen tyytyväinen oppositioon? Da da, Tatjaana.
Siis tämähän tappaa kaiken yhteiskunnallisen keskustelun, jos erimielisyyksistä pitäisi olla hiljaa vain siksi, että kaikenlainen epäsopu pelaa Venäjän pussiin.
No eihän noi ajattele oikeasti kuin näiden nyymipalstojen yksinkertaisimmat.
Ne, kenelle jymähtää aina levy päälle. "Naamiot on riisuttu..." kommenttia joka väliin sekä muita muualta kuultuja aforismeja.
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka monta ihmistä sä tarviit oikein tuekseks?"
No kyse on ihan perusasioista. Kuuntelutaidosta, empatiakyvystä, läsnäolon taidosta, kaverisuhteista, toisestä VÄLITTÄMISESTÄ.
Sitten kun signaali on toiseen suuntaan niin sattuuhan se henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka monta ihmistä sä tarviit oikein tuekseks?"
No kyse on ihan perusasioista. Kuuntelutaidosta, empatiakyvystä, läsnäolon taidosta, kaverisuhteista, toisestä VÄLITTÄMISESTÄ.
Sitten kun signaali on toiseen suuntaan niin sattuuhan se henkisesti.
Pidä parempaa seuraa.
Yleensä kyllä noista muista välittämisiä huutaa ne, jotka on aina vain saamapuolella.
Höpöhöpö. Emme maksa turhaan veroja. Lapset siirretään aina äideilleen ja miehet laitetaan maksamaan aina elarit.
Tälläset koko kansaa koskevat toiminnot vaativat valtavasti verorahoitettua arvokasta työtä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok Sergei
En ole ap, mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen, että jos ei pidä siitä mihin suuntaan Suomen yhteiskunta on menossa, syytetään heti joksikin sergeiksi tai iigoriksi.
Etkö pidä hallituksen touhuista? Etkö ole tyytyväinen nykyiseen soteen? Etkö tykkää sosiaaliturvan heikennyksistä? Etkö toisaalta ole myöskään erityisen tyytyväinen oppositioon? Da da, Tatjaana.
Siis tämähän tappaa kaiken yhteiskunnallisen keskustelun, jos erimielisyyksistä pitäisi olla hiljaa vain siksi, että kaikenlainen epäsopu pelaa Venäjän pussiin.
Samaa mieltä. Iigoriksi ja muiksi toisia haukkuvat ovat todella lapsellisia ja toimivat sitä paitsi samoin kuin Venäjällä toimitaan, missä leimataan kaikki yhteiskuntakriittinen arvostelu vieraan vallan palvelemiseksi.
Jotenkin saa mutta on se kyllä tehty pirun vaikeeks. Multakin oli yllättäen tärkeä verenpainelääke "lopetettu" eli reseptiä ei suostuttu uusiin (eikä ilmotettu kunnolla syytä eikä sitäkään ettei sitä uusita ennen lääkärikäyntiä) ja sain tietää sen vasta niin myöhään että tässä on ollu kiva täristen ja pahoissa oloissa ramppaa eri paikoissa..tänään lupas uusia neljän jälkeen mutta pelkään että jos se ei onnistu, jotenkin luotto mennyt siihen et asiat toimii. ennen oli jotenkin turvallisempi olo kokonaisvaltaisesti
Lasten ennätysmäinen edistyksellinen lääkintä ja valvonta vaatii myös paljon verorahaa.
Suomessa on nyt palvelut niin että viinakaupat palvelee melkein yötä päivää ihan koti ovelle asti mutta
Esim. Pankin tiskille pääsee vain yhtenä päivänä viikossa pari tuntia on palvelu auki
Virka asioiden hoito tehty mahdottomaksi
Ok Sergei