Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei saa apua mihinkään.

Vierailija
24.06.2026 |

Pettynyt suomalaisiin ja suomalaiseen yhteiskuntaan

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Sergei

Vierailija
2/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset ajattelemme samoin sinusta. Voit siis painua täältä kuuseen, niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja pysyä poissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen kyllä saanut

Vierailija
4/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei saa. Joitakin vuosia sitten vielä sai.

Vierailija
5/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen kyllä saanut

Minä en ole saanut mihinkään apua. Kaikki on saatanan tyhjäntoimittajia.

Vierailija
6/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen kyllä saanut

Minä en ole saanut mihinkään apua. Kaikki on saatanan tyhjäntoimittajia.

Ja kyllähän ap:n tilanne on tiedossa, mutta kukaan ei reagoi mihinkään. Seuraavat vain etäältä kuin yksi kärsii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen kyllä saanut

Minä en ole saanut mihinkään apua. Kaikki on saatanan tyhjäntoimittajia.

Ja kyllähän ap:n tilanne on tiedossa, mutta kukaan ei reagoi mihinkään. Seuraavat vain etäältä kuin yksi kärsii

Eräällekin yritettiin soitella niin luuria lyötiin korville. Se on sitä "kuuntelutaitoa ja auttamista".

Vierailija
8/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua saa, jos avustaja saa siitä vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua saa, jos avustaja saa siitä vielä enemmän.

Voi olla. Pyytteettömästi ei koskaan auteta.

Vierailija
10/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok Sergei

En ole ap, mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen, että jos ei pidä siitä mihin suuntaan Suomen yhteiskunta on menossa, syytetään heti joksikin sergeiksi tai iigoriksi.

Etkö pidä hallituksen touhuista? Etkö ole tyytyväinen nykyiseen soteen? Etkö tykkää sosiaaliturvan heikennyksistä? Etkö toisaalta ole myöskään erityisen tyytyväinen oppositioon? Da da, Tatjaana.

Siis tämähän tappaa kaiken yhteiskunnallisen keskustelun, jos erimielisyyksistä pitäisi olla hiljaa vain siksi, että kaikenlainen epäsopu pelaa Venäjän pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka monta ihmistä sä tarviit oikein tuekseks?"

Vierailija
12/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Terveisin kantasuomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Sergei

En ole ap, mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen, että jos ei pidä siitä mihin suuntaan Suomen yhteiskunta on menossa, syytetään heti joksikin sergeiksi tai iigoriksi.

Etkö pidä hallituksen touhuista? Etkö ole tyytyväinen nykyiseen soteen? Etkö tykkää sosiaaliturvan heikennyksistä? Etkö toisaalta ole myöskään erityisen tyytyväinen oppositioon? Da da, Tatjaana.

Siis tämähän tappaa kaiken yhteiskunnallisen keskustelun, jos erimielisyyksistä pitäisi olla hiljaa vain siksi, että kaikenlainen epäsopu pelaa Venäjän pussiin.

No eihän noi ajattele oikeasti kuin näiden nyymipalstojen yksinkertaisimmat. 

Ne, kenelle jymähtää aina levy päälle. "Naamiot on riisuttu..." kommenttia joka väliin sekä muita muualta kuultuja aforismeja. 

Vierailija
14/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka monta ihmistä sä tarviit oikein tuekseks?"

No kyse on ihan perusasioista. Kuuntelutaidosta, empatiakyvystä, läsnäolon taidosta, kaverisuhteista, toisestä VÄLITTÄMISESTÄ.

Sitten kun signaali on toiseen suuntaan niin sattuuhan se henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka monta ihmistä sä tarviit oikein tuekseks?"

No kyse on ihan perusasioista. Kuuntelutaidosta, empatiakyvystä, läsnäolon taidosta, kaverisuhteista, toisestä VÄLITTÄMISESTÄ.

Sitten kun signaali on toiseen suuntaan niin sattuuhan se henkisesti.

Pidä parempaa seuraa. 

Yleensä kyllä noista muista välittämisiä huutaa ne, jotka on aina vain saamapuolella.

Vierailija
16/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Emme maksa turhaan veroja. Lapset siirretään aina äideilleen ja miehet laitetaan maksamaan aina elarit. 

Tälläset koko kansaa koskevat toiminnot vaativat valtavasti verorahoitettua arvokasta työtä!

Vierailija
17/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Sergei

En ole ap, mutta olen totaalisen kyllästynyt siihen, että jos ei pidä siitä mihin suuntaan Suomen yhteiskunta on menossa, syytetään heti joksikin sergeiksi tai iigoriksi.

Etkö pidä hallituksen touhuista? Etkö ole tyytyväinen nykyiseen soteen? Etkö tykkää sosiaaliturvan heikennyksistä? Etkö toisaalta ole myöskään erityisen tyytyväinen oppositioon? Da da, Tatjaana.

Siis tämähän tappaa kaiken yhteiskunnallisen keskustelun, jos erimielisyyksistä pitäisi olla hiljaa vain siksi, että kaikenlainen epäsopu pelaa Venäjän pussiin.

Samaa mieltä. Iigoriksi ja muiksi toisia haukkuvat ovat todella lapsellisia ja toimivat sitä paitsi samoin kuin Venäjällä toimitaan, missä leimataan kaikki yhteiskuntakriittinen arvostelu vieraan vallan palvelemiseksi.

Vierailija
18/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin saa mutta on se kyllä tehty pirun vaikeeks. Multakin oli yllättäen tärkeä verenpainelääke "lopetettu" eli reseptiä ei suostuttu uusiin (eikä ilmotettu kunnolla syytä eikä sitäkään ettei sitä uusita ennen lääkärikäyntiä) ja sain tietää sen vasta niin myöhään että tässä on ollu kiva täristen ja pahoissa oloissa ramppaa eri paikoissa..tänään lupas uusia neljän jälkeen mutta pelkään että jos se ei onnistu, jotenkin luotto mennyt siihen et asiat toimii. ennen oli jotenkin turvallisempi olo kokonaisvaltaisesti

Vierailija
19/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ennätysmäinen edistyksellinen lääkintä ja valvonta vaatii myös paljon verorahaa.

Vierailija
20/54 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on nyt palvelut niin että viinakaupat palvelee melkein yötä päivää ihan koti ovelle asti mutta

Esim. Pankin tiskille pääsee vain yhtenä päivänä viikossa pari tuntia on palvelu auki

Virka asioiden hoito tehty mahdottomaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi