Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: minkä perättömän juorun kohteeksi sinä olet joutunut? Selvisikö asia koskaan?

Vierailija
07.04.2006 |

.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui sukulaisia, serkkujen kanssa leikittiin ja vietettiin aikaa. Erään pojan kanssa leikin erityisen paljon ja ihan teini-ikäisenäkin oltiin kuin paita ja peppu. Joskus siivoiltiin tämän kundin kanssa hänen kotitalnsa vinttiä ja löydettiin hänen mummonsa vanhoja vaatteita ja koruja, tietysti kokeilin miten sopivat minulle. Kuinka ollakaan yksi kokeilemani sormus ei lähtenytkään sormesta (vasempaan nimettömään kokeilin tietiysti)... Koitin saippualla, rasvalla, vaikka millä. Ei lähtenyt sormus. Annoin olla ja unohdin sen sormeen.Jatkettiin kesäloman viettoa autuaan tietämättömänä että kylällä ja koko pitäjässä kiiri huhu että se Simanaisen tyttö on nyt kihloissa Jurvanaisen nuorimman pojan kanssa, varma tieto juu. Kihlat on jo vaihdettu, Kaisa-vainaan rubiinisormus on tytöllä sormessa!!!Eli tällaisen häähumun kohteeksi jouduin ja sitä huhua sai aika pitkään yrittää kumota.Tällä hetkellä olen naimisissa muuten Jurvanaisen keskimmäisen pojan kanssa ;)))

Vierailija
2/191 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on . Näitä hiekkalaatikkohallituksia on meidän kotipihallakin ja kaikki asiat tiedetään paremmin. Sitten kun oikeasti pyytää tekemään jotain esim asukastoimikunnan nimissä niin eipä ole vapaaehtoisia eikä asiantuntijoita paikalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on levitellyt minusta kaikenlaisia juttuja ympäri työpaikkaa. En näistä jaksa välittää, hän on marttyyriluonne ja ilmeisesti tyytymätön uravalintoihinsa mutta kykenemätön tekemään itse oman elämänsä ratkaisuja. Viimeisin tempaus oli valittaa henkilöstöhallintoon ja esimiehelleni (toimitusjohtaja) monisivuisella "päiväkirjalla" tekemisistäni, joita hän oli vuosia vahtinut ja kirjannut ylös tyyliin "tänään hän tervehti minua ivallisesti hymyillen ", jutut olivat siis lähinnä hänen oman mielikuvituksensa tuotteita. Mielelläni olisin keskustellut oikeista asioista mutta edes esimieheni ei löytänyt mitään asiapohjaa valituskirjeestä. Esimieheni kysyi miksen irtisano tätä henkilöä, koska tuntee ja tietää miksi ja miten teen päätöksiä eikä ymmärtänyt alaiseni purkausta. Toki ymmärrän, että joidenkin naishenkilöiden on vaikea sulattaa nuorempaa ja koulutetumpaa naista esimiehenä mutta että siitä valittamisesta ottaa itselleen elämäntehtävän... Henkilö hoitaa kuitenkin työnsä hyvin ja haluan hänet siinä pitää vaikka henkilökemiat eivät meidän välillämme pelaakaan.

Vierailija
4/191 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet naimisissa serkkusi kanssa??? Yök.

Vierailija
5/191 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puhun niin hassusti. Sorppa vaan että olen Forssasta, mutta silti... :)

Vierailija
6/191 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanooko joku siitä teille, että tiedätkö mitä susta puhutaan vai miten? Mulla ei ainakaan kyllä ole aavistustakaan, jos musta on juoruja liikkeellä...

Vierailija
7/191 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungilla juoru että olet lesbo. Sit joitain puheita tuli korviin sellaisten ihmisten toimesta jotka halusivat loukata.

Vierailija
8/191 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjännyt siltä seksiä rautatietunnelissa ja meillä oli sitten ollut kiihkeä encounter. Kuulin siitä kaveriltani joka pyöri samoissa porukoissa. Voi pojat, jos olisitte tienneet, että se poika oli niin ujo ettei uskaltanut edes pussata...

Vierailija
9/191 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olin mieheni avioeron syy. Ensin vein 1. vaimolta miehen ja sitten ryöstin häneltä vielä lapsenkin, koska itse olen maho. Mieheni vanhemmat yrittivät oikoa huhua, mutta tuloksetta. Mieheni ja hänen vanhempiensa välit osaan suvusta menivät kokonaan poikki näiden juorujen takia. Juorujen alkuperäislähde oli tietenkin mieheni 1. vaimo.

Tosiasiassa tämä 1. vaimo asui jo uuden miehensä kanssa, kun minä vasta virittelin tuttavuutta tulevan mieheni kanssa. Mieheni tuli siis jätetyksi eikä hän suinkaan ollut pettäjä. En todennäköisesti ole maho, vaan biologinen lapsettomuuteni on itse valittua. En myöskään olisi mielelläni ottanut lapsipuolta meille asumaan, mutta oli pikku pakko, kun äiti ei pystynyt huolehtimaan hänestä. Tämänkin äiti käänsi toisin päin. Hänessä ei ollut mitään syytä, kaikki syy oli minussa ja ahneudessani.

Mutta eihän tuollaisessa tilanteessa pysty mitenkään todistamaan syyttömyyttään. Olisihan se ihan mahdollista ollut, että olisimme mieheni kanssa tavanneet jo vaikka vuotta aikaisemmin, mutta kun asuimme 250 km:n päästä toisistamme niin emme vaan törmänneet. Ja mistäs minä oikeasti tiedän, olenko hedelmällinen vai en, kun ei ole lapsia todisteena.

Vierailija
10/191 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte, millainen luonnevikainen, kostonhimoinen tai kadekin ihminen jutun on laittanut liikkeelle.

Vierailija
11/191 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: noin 60v vaari

Vierailija
12/191 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma kihloihin sen takia, että olisin ollut raskaana. Edes silloin lapsia ollut miettinyt viel. Ja anoppi levitti huhua, että olen huora jne..

Vierailija
13/191 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt herran tähden hyvät ihmiset uskoko mitä vain toisesta ihmisestä.

Mistä te tiedätte, millainen luonnevikainen, kostonhimoinen tai kadekin ihminen jutun on laittanut liikkeelle.

toisesta keskustelusta

Koittakaa nyt ihmiset tajuta,

että on todellakin olemassa niin sairaita ihmisiä, jotka keksii mitä vain yrittäessään pilata toisen ihmisen elämän. Joskus se on exä ja joskus joku muu kostonhimoinen tyyppi.

Vierailija
14/191 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta keskustelusta

että on todellakin olemassa niin sairaita ihmisiä, jotka keksii mitä vain yrittäessään pilata toisen ihmisen elämän. Joskus se on exä ja joskus joku muu kostonhimoinen tyyppi.

Vierailija
15/191 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta keskustelusta

Vierailija
16/191 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ensimmäisiä mitä tulee mieleen..

mulla oli kuulemma kauheet huumevelat 14v vaikka en ollut tupakkaa/kaljaa vahvempaa koskaan vetänyt.. juorut kantautu tietysti myös pikku paikkakunnalla isälle ja äidille jotka oli ihan järkyttyneitä vaikka kuinka kauan ennen kun sain ne uskomaan.

oon myös ollu 14v kun ensimmäisen kerran on menny juttua että oon raskaana.

ja juttua on ollu myös siittä että vien varattuja miehiä.. vaikka ikinä en o koskenu varattuihin miehiin.

ja nyt uusin.. kerroimme viime viikon ma tutuille että meille on tulossa vauva.. pieni kylä joten pian siittä tiesi kaikki.. keskiviikkona tuli ensimmäiset viestit et on niin kauheeta kun meille tulee vauva kun hillun baareissa kaiken ajan minkä pystyn ja ryyppään lähes päivittäin.. ja totuus on se että 5kk aikana ollaan oltu 1 kerta baarissa ja juotu..

kyllähän näitä kaikkee löytyy.. oon ollu oikein juorujen vakio kohde :)

Vierailija
17/191 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän jutun keksi mielisairas isäpuoleni, onneksi jo nykyisin entinen. Onneksi ei ehtinyt juttuaan liiemmälti levittelemään, mutta sai äitini kuitenkin uskomaan siihen. Tätini, siis äitini sisko oli muka itse tämän kertonut, mutta

täti oli asiasta kuultuaan yhtä pöllämystynyt kuin minä.

Kun saimme mieheni kanssa lapsen kehtasi vielä ihmetellä miksi häntä ei oteta meidän perheemme jäseneksi.

Vierailija
18/191 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen juorun kohteeksi jouduin joskus alle parikymppisenä. Menin baariin ja kaverit tuli kauhistelemaan miten voin juoda siideriä, vaikka odotan vauvaa.

Myöhemmin selvisi, että juorun oli laittanut alulle yksi tuttu lesbo, joka oli muhun ihastunut saamatta vastakaikua (olen hetero)...

Vierailija
19/191 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/191 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi