Missä lakatut kynnet, polvihame, käsilaukku ja korkokengät? Noin se mies hankitaan
Kommentit (48)
Onks jossain noiden rojujen takana ihminenkin?
Taitais mun kulta kattoa, että kuka ihme tuo on, ja mihin Pegehullu meni 😂
Kiva kun kerroit että osaan välttää noita. En kaipaa kaltaisiasi "miehiä".
Millä sinä meinasit sen naisen hankkia? Ruikuttamalla vauvasivulla?
Nyt unohtui se iloinen kikatus ja rintavako. Aiemmissa spämeissä mainitsit aina ne.
Nykynaisilla sääret eivät välttämättä kestä päivänvaloa.
Tuollaiseen pukeutumiseen meillä on kaksi kuukautta vuodessa, joskin silloinkin voi olla paljon sateita.
Tolla keinolla kyllä varmaan hurmataan joku Reino 65v, mutta kuka nainen haluaa Reinon?
Ihan sama, en halua mitään miestä riesakseni.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa suomiakka:
Vierailija kirjoitti:
Millä sinä meinasit sen naisen hankkia? Ruikuttamalla vauvasivulla?
Jatka sinä vanhapiika vaan ilmiantamista siellä koneella.
Jos te maalaisakat olisitte matkailleet esim eteläisessä Euroopassa, tietäisitte että tällaisia hienostuneita naisia on oikeasti olemassa.
Mä pukeudun kuten itse haluan enkä pukeudu muita varten. Käsilaukku mulla on aina käytössä, missä mä muuten tavarani kuljettaisin. Kynsilakkaa en voi töissä käyttää joten harvemmin tulee lakattua kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinua varten on tv:n ohjelma Naked Attraction.
Vierailija kirjoitti:
Jos te maalaisakat olisitte matkailleet esim eteläisessä Euroopassa, tietäisitte että tällaisia hienostuneita naisia on oikeasti olemassa.
Jos te maalaisukot olisitte matkailleet yhtään missään, niin tajuaisitte, että maailmalla on paremman näköisiä miehiä kuin te.
Ap on oikeillä jäljillä. Naisellisuus vetoaa aina miehiin.
Entä sitten, kun se mies on saatu hankituksi? Onko edelleen lakattava kynsiä ja käytettävä polvihametta, käsilaukkua ja korkokenkiä?
Tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että tiesitkö-että
Polvihame.
Repesin.