Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (57)

Vierailija
1/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapahtui, vai oliko vain mielikuvitusta?

Vierailija
2/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkään mies ei voi ymmärtää 🙄

Paitsi tämä kyllä 😍

https://youtube.com/shorts/M_e506gYcxw?is=_H2tCAeSCm0WpaOK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

Vierailija
4/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

eikö käsitä et toi on lowkey creepyä...

Vierailija
5/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä jotkut haluaa poistattaa koko ajan, niin pannaan sitten kunnon levitykseen.

Tervetuloa internetin maailmaan.

Vierailija
6/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin Linnea Leinon metsässä ollessani vaelluksella niin alkaisin pelätä

Kokisin hänen sotkevat minut limaisuudellaan ja epäilisin hänen lähteneen seuraamaan minua epäilyttävistä syistä. 

En uskaltaisi syödä mitään hänen tarjoamaansa enkä suostuisi päästämään häntä nuotiolle jälkeeni vaan sammuttaisin nuotion poltettuani kaikki lähialueen puut.

Uskoisin hänen levittävän vihaa ja jopa fyysisiä myrkkyjä ympärilleen enkä tahtoisi häntä lähelleni vihan ja myrkytyksen pelossa

 

Ennen tuollaisia naisia sanottiin noidiksi, nykyään harva enää uskoo heidän tekevän temppujaan ainakaan puhtaasti noituuden avulla (vaan käyttäen julkisuuttaan, vihapuhettaan ja myrkkyjään!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.

Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.

Vierailija
8/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"UN Women Suomen toiminnanjohtaja Jaana Hirsikankaan mukaan julkaisulla haluttiin nostaa esiin naisten ja tyttöjen kokeman väkivallan ilmiötä, jonka laajuus saattaa tulla monille yllätyksenä.

– Tarkoituksena ei ole välittää sellaista viestiä, että kaikki miehet ovat vaarallisia tai väkivaltaisia, emmekä missään nimessä ajattele niin, Hirsikangas selvensi."

 

Pätkä artikkelista yllä. Lihavoin kohdan, jossa sanotaan, että ei kaikki miehet, mutta karhu vrs. mies -vertaus viittaa nimenomaan siihen, että kuka tahansa mies koska tahansa on potentiaalisesti vaarallinen, jopa vaarallisempi kuin karhu. 

Olen siis Teren kanssa samaa mieltä. Olen nainen, joka on tavannut metsässä useinkin miehen, yleensä he ulkoiluttavat koiraa. Ikinä en ole ko. tilanteessa pelännyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin linnean metsässä sanoisin sille ystävällisesti päivää ja jatkaisin matkaa. Jos hän haluaisi jutella vaihtaisin muutaman sanan ja jatkaisin matkaa.

Vierailija
11/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    100% aitoa perussuomalaista peppukipua

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Vierailija
13/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkään mies ei voi ymmärtää 🙄

Paitsi tämä kyllä 😍

https://youtube.com/shorts/M_e506gYcxw?is=_H2tCAeSCm0WpaOK

Voin yhtyä ajatukseen. Ainoat jotka on saanut minustakin tuntumaan että on turvatonta. Ovat olleet miehiä. T.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mitään noin kauheaa voi tapahtua metsässä.

Vierailija
15/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kyseltiin nuorena kaikenlaista, ihan kaupungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.

Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.

Muuta pois Helsingistä. Täällä landella on turvallista kulkea. 

Vierailija
18/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kun tapaan tuntemattoman naisen, varaudun aina #metoo cancelointiin ;)

Vierailija
19/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vaelluspiireissä ehdottomasti vältetään kaikkea flirttiä, tytöttelyä, iskemisyrityksiä. Jossain 15 km seuraavalle yöpymispaikalle samalla isolla makuulaverilla nukkuessa olisi yksin vaeltavalle naiselle aika karmea tilanne

Jos joku ei vaella on isot lautapenkit jonne etenkin huonolla ilmalla majoittuu vieraat ihmiset omiin makuupusseihinsa.

Vierailija
20/63 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.

Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.

Muuta pois Helsingistä. Täällä landella on turvallista kulkea. 

Kuten sanoin, liikun koirien kanssa.

Vierailija
19/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät osaa. Kyllä mä oon aina ollut kohtelias naisia tavatessani. Olen moikannut ja jatkanut matkaa. Jonkun kanssa ihan fiksusti joku sana vaihdettu. Todella outoa että kyseenalaistetaan yhtään mitään. Nainen kyllä pärjää yksin siinä kuin minäkin. M41

Vierailija
20/57 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?

Joillakin voi olla. Ulkonäön kehuminen on toisen alistamista/pelottelua verhottuna kohteliaisuudeksi.