"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (57)
No tietenkään mies ei voi ymmärtää 🙄
Paitsi tämä kyllä 😍
Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.
eikö käsitä et toi on lowkey creepyä...
Koska täällä jotkut haluaa poistattaa koko ajan, niin pannaan sitten kunnon levitykseen.
Tervetuloa internetin maailmaan.
Jos näkisin Linnea Leinon metsässä ollessani vaelluksella niin alkaisin pelätä
Kokisin hänen sotkevat minut limaisuudellaan ja epäilisin hänen lähteneen seuraamaan minua epäilyttävistä syistä.
En uskaltaisi syödä mitään hänen tarjoamaansa enkä suostuisi päästämään häntä nuotiolle jälkeeni vaan sammuttaisin nuotion poltettuani kaikki lähialueen puut.
Uskoisin hänen levittävän vihaa ja jopa fyysisiä myrkkyjä ympärilleen enkä tahtoisi häntä lähelleni vihan ja myrkytyksen pelossa
Ennen tuollaisia naisia sanottiin noidiksi, nykyään harva enää uskoo heidän tekevän temppujaan ainakaan puhtaasti noituuden avulla (vaan käyttäen julkisuuttaan, vihapuhettaan ja myrkkyjään!)
Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.
Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.
"UN Women Suomen toiminnanjohtaja Jaana Hirsikankaan mukaan julkaisulla haluttiin nostaa esiin naisten ja tyttöjen kokeman väkivallan ilmiötä, jonka laajuus saattaa tulla monille yllätyksenä.
– Tarkoituksena ei ole välittää sellaista viestiä, että kaikki miehet ovat vaarallisia tai väkivaltaisia, emmekä missään nimessä ajattele niin, Hirsikangas selvensi."
Pätkä artikkelista yllä. Lihavoin kohdan, jossa sanotaan, että ei kaikki miehet, mutta karhu vrs. mies -vertaus viittaa nimenomaan siihen, että kuka tahansa mies koska tahansa on potentiaalisesti vaarallinen, jopa vaarallisempi kuin karhu.
Olen siis Teren kanssa samaa mieltä. Olen nainen, joka on tavannut metsässä useinkin miehen, yleensä he ulkoiluttavat koiraa. Ikinä en ole ko. tilanteessa pelännyt.
Jos näkisin linnean metsässä sanoisin sille ystävällisesti päivää ja jatkaisin matkaa. Jos hän haluaisi jutella vaihtaisin muutaman sanan ja jatkaisin matkaa.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
100% aitoa perussuomalaista peppukipua
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Vierailija kirjoitti:
No tietenkään mies ei voi ymmärtää 🙄
Paitsi tämä kyllä 😍
Voin yhtyä ajatukseen. Ainoat jotka on saanut minustakin tuntumaan että on turvatonta. Ovat olleet miehiä. T.mies
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.
Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.
Muuta pois Helsingistä. Täällä landella on turvallista kulkea.
Heh. Kun tapaan tuntemattoman naisen, varaudun aina #metoo cancelointiin ;)
Luulin että vaelluspiireissä ehdottomasti vältetään kaikkea flirttiä, tytöttelyä, iskemisyrityksiä. Jossain 15 km seuraavalle yöpymispaikalle samalla isolla makuulaverilla nukkuessa olisi yksin vaeltavalle naiselle aika karmea tilanne
Jos joku ei vaella on isot lautapenkit jonne etenkin huonolla ilmalla majoittuu vieraat ihmiset omiin makuupusseihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo uhkaava kommentti eikä yksin liikkuvasta naisesta vitsiä nähnytkään. Miehet ei vaan tajua, että tällaista naisten elämä on ollut vuosikymmenet, silmät selässä ja avaimet käsissä on liikuttava taatakseen turvallisuutensa.
Meillä sentään on ollut 25 v isoja mustia koiria, joiden kanssa on iltapimeälläkin uskaltanut kävellä.
Muuta pois Helsingistä. Täällä landella on turvallista kulkea.
Kuten sanoin, liikun koirien kanssa.
Jotkut miehet eivät osaa. Kyllä mä oon aina ollut kohtelias naisia tavatessani. Olen moikannut ja jatkanut matkaa. Jonkun kanssa ihan fiksusti joku sana vaihdettu. Todella outoa että kyseenalaistetaan yhtään mitään. Nainen kyllä pärjää yksin siinä kuin minäkin. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Onko itsetunto oikeasti niin heikko, että romahtaa, jos joskus kuulee ei niin mieleisen kommentin?
Joillakin voi olla. Ulkonäön kehuminen on toisen alistamista/pelottelua verhottuna kohteliaisuudeksi.
Missä tapahtui, vai oliko vain mielikuvitusta?