En ymmärrä mikseivät opiskelijatytöt tavoittele vähän vanhempia miehiä vaan tyytyvät usein ikätovereihinsa
Keskimääräinen n. 31-33-v. mies on kuitenkin melko samanlainen keholtaan ja mieleltään kuin n. 21-23-v. mies, mutta taloudellisessa tilanteessahan on aivan valtava ero.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:
Mr Olympia kisa on miesten maineikkain vartalokisa. Voittajien keski-ikä on 33 vuotta.
Urheilussa alle 22-vuotiaat ovat vielä juniorisarjassa, koska eivät pysty samoihin suorituksiin kuin vanhemmat.
Mitä helvetin väliä tuolla on? Alle 22-vuotias kuitenkin pesee ulkonäöllään helposti 33-vuotiaan ja vanhemman. Ja todellakin seurustelen mieluummin kauniin ja nuoren miehen kanssa kuin ruman ja vanhan.
Taas keski-ikäinen nainen äänessä. On olemassa myös rumia kaksikymppisiä ja toisaalta komeita kolmekymppisiä. Ai niin, mutta kyllähän sinä tuon neljäkymppisenä tiesitkin.
Tiedän hyvin parikymppisenä ihmisenä, että parikymppisissäkin on rumia, mutta kolmekymppisissä ja vanhemmissa ei ole komeita miehiä.
Ottaako noin aivoon kuulla nuoren suusta ettet ole haluttava, kun väität mua keski-ikäiseksi? :DEli esim. yksikään näyttelijä ei ole komea? Vaikka Travis Fimmel, Tom Hardy, Chris Hemsworth jne?
En panisi noista luettelemistasi miehistä ketään. Ei todellakaan säväytä.
Annoin vain esimerkkejä. Et vastannut varsinaiseen kysymykseeni.
On niissä näyttelijöissä hyvännäköisiä, mutta ne hyvännäköiset ovat alle kolmekymppisiä.
Esimerkiksi chord overstreet on kuuma.
Eikö 26 ole aika vanha? Silmäkulmaryppyäkin löytyy, hyi että. http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2011/08/overstreet-pr…
Ahhahaa :D
Teihin kyllä uppoaa nää provot kuin kuuma veitsi voihin. Pikkasen sovistisen vivahteinen avaus, ni menestys on taattu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29 plus 1v ja hamsteri kirjoitti:
Mr Olympia kisa on miesten maineikkain vartalokisa. Voittajien keski-ikä on 33 vuotta.
Urheilussa alle 22-vuotiaat ovat vielä juniorisarjassa, koska eivät pysty samoihin suorituksiin kuin vanhemmat.
Mitä helvetin väliä tuolla on? Alle 22-vuotias kuitenkin pesee ulkonäöllään helposti 33-vuotiaan ja vanhemman. Ja todellakin seurustelen mieluummin kauniin ja nuoren miehen kanssa kuin ruman ja vanhan.
Taas keski-ikäinen nainen äänessä. On olemassa myös rumia kaksikymppisiä ja toisaalta komeita kolmekymppisiä. Ai niin, mutta kyllähän sinä tuon neljäkymppisenä tiesitkin.
Tiedän hyvin parikymppisenä ihmisenä, että parikymppisissäkin on rumia, mutta kolmekymppisissä ja vanhemmissa ei ole komeita miehiä.
Ottaako noin aivoon kuulla nuoren suusta ettet ole haluttava, kun väität mua keski-ikäiseksi? :DEli esim. yksikään näyttelijä ei ole komea? Vaikka Travis Fimmel, Tom Hardy, Chris Hemsworth jne?
En panisi noista luettelemistasi miehistä ketään. Ei todellakaan säväytä.
Annoin vain esimerkkejä. Et vastannut varsinaiseen kysymykseeni.
On niissä näyttelijöissä hyvännäköisiä, mutta ne hyvännäköiset ovat alle kolmekymppisiä.
Esimerkiksi chord overstreet on kuuma.Eikö 26 ole aika vanha? Silmäkulmaryppyäkin löytyy, hyi että. http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2011/08/overstreet-pr…
26 ei ole vielä huomattavasti vanhempi. Eikö tuo ole vielä samalla tavalla ukkoontunut kuin vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän tästäkin väännetään näin monta sivua? Vaikka kuinka monella miehellä on 10 vuotta nuorempi nainen. Se tekee kaiken epäilyksen asiasta faktuaalisesti turhaksi.
Yllättävän monella.
Haepa vinkkiä siihen ymmärtämiseesi miettimällä kuinka paljon vanhemman naisen kanssa olisit valmis suhteeseen.
Se antaa sinulle selvän osviitan asiaan.
Toisaalta sillä ei ole pienintäkään merkitystä mitä mieltä olet asiasta koska ne nuoret naiset itse päättävät ketä huolivat ( siitä joukosta josta voivat jonkun saada) . Tämä pätee tietty kaikkiin muihinkin.
Ennen naisten oli pakko ajatella sitä elättämispuolta kun oli koulunkäynti kielletty yms.
Mutta nykyään hekin valitsevat omien mieltymystensä mukaan.
Tähän on tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsitteko edes sitä? En siis tarkoita mitään todella isoja ikäeroja, vaan sitä että toinen olisi jo työelämässä kun itse on vielä pitkään opiskelija. Siis sellaista n. kymmenen vuoden ikäeroa, mikä ei kai nyt niin tosi paljon kuitenkaan ole? Kuitenkin silloin voisi välttyä asumasta kimppakämpissä tai yksiöissä ja puolisolla olisi luultavasti jo auto ja mahdollisuus tarjota esimerkiksi ulkomaanmatkoja...
10 v:n ikäero on paljon...
En puolustele tätä ilmeisen läpinäkyvää ja limaista setä-mies aloitusta millään muotoa, mutta objektiivisesti ajateltuna 10 vuoden ikäero ei ole paljon, itseasiassa 15-20 vuottakaan ei ole vielä paha. Jos sitä on tyyliin 30-50 vuotta niin sitten puhutaan jo aivan liian suuresta ikäerosta.
Iällä ei varmaan ole kauheasti loppupeleissä merkitystä, jos vain elämäntilanne on sama. Ts. opiskelijatyttöset elävät opiskelijaelämää, käyvät luennoilla, osa-aikatöissä, bilettävät, matkustelevat jne. Varmasti kaikenlaisia tapauksia löytyy, mutta sanoisin että keskimäärin he haluavat viettää vapaata, epäsäännöllistä opiskelijaelämää enemmän kuin vakaata lähiöelämää omistusasunnossa jonkun kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa.
Olen parjattu kolmekymppinen nainen, ja muistan kuinka 20-vuotiaana fuksina tapailin opiskelukaveria, joka oli 24. Ikäeroa oli siis huimat neljä vuotta, mutta tämä mies oli mun mielestä todella vanha ja kokenut! Vaikka oli myös eka vuoden opiskelija ja asui opiskelijakämpässä :) Ei missään nimessä olisi tullut edes mieleen katsella jotain kymmenen vuotta vanhempia miehiä. Saman huomaan nyt, kun tuttavapiirini sinkkumiehet edelleen haikailevat opiskelijatyttösten perään, ei tunnu kovin hyvin flaksi käyvän. Sinänsä ihan mukavia ja hyvännäköisiä miehiä, mutta opiskelijatyttösillä lienee tarjontaa ihan oman ikäisistäkin tarpeeksi.
Mieti ap, mikset itse ole kiinnostunut kolmekymppisistä naisista? Ehkä sieltä löytyy vihje myös siihen, mikseivät kaksikymppiset naiset ole kiinnostuneet kolmekymppisistä miehistä.
Aika monella miehellä puolestaan on ylipainoinen nainen. Nyt rinnakkaisaloitus: miksi miehet eivät tavoittele ylipainoisia naisia vaan tyytyvät hoikkiin?
Nykyisin on muotia ottaa vähän vanhempi sponsori, esim. nelikymppinen herrasmies, joka käy sponsoroimassa pari kertaa kuussa. Näin on mahdollista ylläpitää hyvää elintasoa meikkilaukkuineen ja matkustella, mutta silti nauttia villeistä opiskeluvuosista.
Kyllä 20 vuotta ikäeroa on jo liikaa. Jos nainen esim. on 20 v ja mies 40 v niin onhan se nyt naisen kannalta säälittävä tilanne. Naisella on elämä edessä mutta mies elää viimeisiä vuosia jolloin häntä voi vielä pitää seksikkänä. Eikä nyt aleta postaamaan tänne Hollywoodin puukon alla käyneitä ja treenaavia komistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on muotia ottaa vähän vanhempi sponsori, esim. nelikymppinen herrasmies, joka käy sponsoroimassa pari kertaa kuussa. Näin on mahdollista ylläpitää hyvää elintasoa meikkilaukkuineen ja matkustella, mutta silti nauttia villeistä opiskeluvuosista.
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 20 vuotta ikäeroa on jo liikaa. Jos nainen esim. on 20 v ja mies 40 v niin onhan se nyt naisen kannalta säälittävä tilanne. Naisella on elämä edessä mutta mies elää viimeisiä vuosia jolloin häntä voi vielä pitää seksikkänä. Eikä nyt aleta postaamaan tänne Hollywoodin puukon alla käyneitä ja treenaavia komistuksia.
Niin ehkä sulle on, mutta voitko ymmärtää, että on muitakin mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Joku pervo taas päiväunelmoi.
Kyllä ja kun tää vielä niin hyvin nostattaa tunteita, niin varmaan saadaan nauttia vastaavanlaisista provoista jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olin nuori, tuollaisille sponsoroitaville oli ihan nimikin.
Ihmetyttää näissä erään suuntauksen edustajissa se, että sinnikkäästi väitetään faktaksi mm. että naiset haluavat vanhempia varakkaita miehiä, vaikka jopa itse valitetaan et oon vanhempi ja varakas, kuin en kelpaa?! Edes oma elämänkokemus ei muka käy todistamaan lukemattomien naisten vakuutteluja siitä, että markkina-arvoteoria on ultimate potaskaa, joka pätee vain jos naiminen (miten vaan) on naisen ainoa pääsy rahaan. Hyvässä lykyssä rahojaan kaikille tyrkyttävä markkinateoriamies löytää yhden hyväkkään, jolle raha kelpaa, aina niitä joku tietysti on niin miehissä kuin naisissakin. Sit ihmettelee kun häntä käytetään hyväksi ja huutaa olleensa oikeassa koko ajan. No jos lähdet rahalla naista hakemaan, mitäpä luulet saavasi? Aiivan.
Tämähän nyt lähtee ajatuksesta, että parikymppinen nainen tarvitsee elättäjää. Itse olen 25-vuotiaana vakityössä oleva diplomi-insinööri, mulla on auto ja omakotitalon puolikas pääkaupunkiseudulla (josta ei ole enää paljoa lainaa). Ihan omalla työllä hankittu, ei ole ollut pappa-betalar eikä setämiestä ole tarvittu. Näin voi miehen valita ihan muilla perusteilla kuin rahan takia.
Mun mies on 33 ja vaikka kroppa suht ok treenaamisen takia, niin keskipääkalju paistaa jo aika tavalla ja seksiä ei jaksa kuin yleensä kerran viikossa, joskus harvoin 2 krt/vko...
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsitteko edes sitä? En siis tarkoita mitään todella isoja ikäeroja, vaan sitä että toinen olisi jo työelämässä kun itse on vielä pitkään opiskelija. Siis sellaista n. kymmenen vuoden ikäeroa, mikä ei kai nyt niin tosi paljon kuitenkaan ole? Kuitenkin silloin voisi välttyä asumasta kimppakämpissä tai yksiöissä ja puolisolla olisi luultavasti jo auto ja mahdollisuus tarjota esimerkiksi ulkomaanmatkoja...
Opiskelut kestävät muutaman vuoden. Senkö takia pitäisi ottaa loppuelämän riesaksi joku ukko, joka ei kiinnosta pätkääkään?
Ei vaan jos on kaksi kiinnostavaa, joista toisella on jo hyvä ura ja omaisuutta.
Miten se miehen hyvä ura ja omaisuus naiseen liittyy?
No kun yleensä on tapana olla suhteessa vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, niin kai järki-ihminen pyrkii valitsemaan mieluisimman. N40.