Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseltä naiselta Tinderissä ei enää ole soveliasta kysyä että haluaako hän lapsia? Missä raja?

Vierailija
20.03.2026 |

Eli missä menee ikäraja naisella että on sopivaa kysyä lapsiaikeista? Jotkut voivat kokea loukkaavana jos he tietää etteivät enää voi saada...Mutta naiset ovat yksilöitä.

Ap

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 43v jo epäsopivaa?

Vierailija
2/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 43v jo epäsopivaa?

Jotain tällaista minäkin mietin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40. Sen ikäinen nainen on jo vapaaehtoisesti tai pakotetusti lapseton. 36-vuotiaana alkavat riskiraskaudet merkittävästi lisääntyä, joten sanoisin tuon. Mutta ei kai sinun tule kanttaa vastuuta, loukkaatko. Itse olen nainen ja aina avoimesti tilanteeni itse ottanut puheeksi.

Vierailija
4/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itse 40v

Ap

Vierailija
5/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40. Sen ikäinen nainen on jo vapaaehtoisesti tai pakotetusti lapseton. 36-vuotiaana alkavat riskiraskaudet merkittävästi lisääntyä, joten sanoisin tuon. Mutta ei kai sinun tule kanttaa vastuuta, loukkaatko. Itse olen nainen ja aina avoimesti tilanteeni itse ottanut puheeksi.

Eli 41v jo keskimäärin loukkaantuu kysymyksestä?

Vierailija
6/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ihan minkä ikäiseltä vaan (no okei en ehkä 60+). Voihan joku 48v vielä haluta lapsia, vaikka tietäisi sen jo mahdottomaksi. Jos kysymisestä ottaa itseensä niin realiteetit kohdalleen 

Vierailija
7/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ihan minkä ikäiseltä vaan (no okei en ehkä 60+). Voihan joku 48v vielä haluta lapsia, vaikka tietäisi sen jo mahdottomaksi. Jos kysymisestä ottaa itseensä niin realiteetit kohdalleen 

Sun mielestä siis ikäraja on 60v? Vai mitä meinasit?

Vierailija
8/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

77

Vierailija
9/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 43v jo epäsopivaa?

Miksi?

Vierailija
10/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja pitäisin kyllä melko outona jos joku olettaisi että tässä ollaan vielä perhettä perustamassa. 

Vierailija
11/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että sitä on yleensäkin epäsopivaa kysyä tinderissä.

Kyllä se nainen ottaa asian puheeksi ennen pitkää itse jos se on hänelle tärkeää.

Vierailija
12/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 41v jo keskimäärin loukkaantuu kysymyksestä?

Miksi kukaan siitä loukkaantuisi? Enemmän tulee vaikutelma, että tuollaisia nelikymppiseltä kyselevä ei ihan ymmärrä lisääntymisbiologiaa. 

Vierailija
13/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele suosiolla peräkarinpoikana kun täällä kyseltävä mitä voi puhua.

Vierailija
14/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos nainen sanoo kun otat kumit esille "et sä tarvitse". Näiltä vela naisilta kysyn mitä te kuvittelette tarjoavanne miehelle? Avioliitto on lapsia saamaan kykynevien parien juttu. Ei sillä mitään tee pari joka ei saa lapsia. Voi asuakin yhdessä mutta puheet vihkimisestä ovat pelkkä vitsi. Tuollainen suhde jossa on vasten tahtoaan lapsettomaksi jääneet pelkkä lohdutuspalkinto. Nainen sanoo eikö suhde riitä. Ei tosiaan riitä jos mieheltä on lapsettomaksi jäätyä särkynyt koko elämän tarkoitus. Tilalla on pelkkää omaan nautiintoon keskittyminen peittämässä tyhjyyden. Ja en todellakaan halua tehdä vapaaehtoistyötä tai muuta paskaa. Välitän vain omista biologisista jälkeläisistäni ja kun niitä ei ole. Mua ei kauheasti kiinnosta edes koko Suomen kohtalo. Näitä elämäni naisiakin on koko maailma täynnä.

Vierailija
15/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jos nainen sanoo kun otat kumit esille "et sä tarvitse". Näiltä vela naisilta kysyn mitä te kuvittelette tarjoavanne miehelle? Avioliitto on lapsia saamaan kykynevien parien juttu. Ei sillä mitään tee pari joka ei saa lapsia. Voi asuakin yhdessä mutta puheet vihkimisestä ovat pelkkä vitsi. Tuollainen suhde jossa on vasten tahtoaan lapsettomaksi jääneet pelkkä lohdutuspalkinto. Nainen sanoo eikö suhde riitä. Ei tosiaan riitä jos mieheltä on lapsettomaksi jäätyä särkynyt koko elämän tarkoitus. Tilalla on pelkkää omaan nautiintoon keskittyminen peittämässä tyhjyyden. Ja en todellakaan halua tehdä vapaaehtoistyötä tai muuta paskaa. Välitän vain omista biologisista jälkeläisistäni ja kun niitä ei ole. Mua ei kauheasti kiinnosta edes koko Suomen kohtalo. Näitä elämäni naisiakin on koko maailma täynnä.

Ajatteletko sä, että kaikki miehet haluaa lapsia?

Vierailija
16/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ngrut haluaa aina ja valkolaiset ei koskaan... valkolainen elää itsenäistä itsenäisen naisen elämää. Siihen ei lapset kuulu.

Vierailija
17/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia haluava nelikymppinen mies on hankalassa asemassa. Aniharva samanikäinen nainen enää haluaa lapsia: joko ne lapset on jo tehty eikä lisää haluta, lapsia ei ole haluttukaan tai sitten ollaan vaiheessa, jossa lapsia aikanaan halunnut ymmärtää jo että jos lapsen mennessä ekaluokalle olisi itse jo yli viisikymppinen... niin vaikka mielenkiintoa vanhemmuuteen sinällään olisikin, ymmärretään ettei jaksaminen ehkä vain enää riitä. 

Eli lapsia haluavan nelikymppisen miehen käytännössä pitää yrittää löytää itseään nuorempi nainen. Sitä varten heidän on kilpailtava nuorempien miesten kanssa, eli on oltava aika pirun hyvinsäilynyt ja pystyttävä tarjoamaan nuoremmalle naiselle jotain, mikä hyvittää ikäeron. Ei esimerkiksi kannata olettaa saavansa sellaista isyyttä, jossa vähän osallistutaan kun huvittaa tai kuvitellaan pikkulapsiarjen olevan jotain loputonta päiväkodin joulujuhlaa sun muuta hetkellistä edustustilaisuutta. Harvempi nuori nainen kun haluaa äitiyttä, jossa lapsen lisäksi saa hoitaa vielä teiniä leikkivän tai väsymystään marmattavan keski-ikäisen miehenkin. 

Sillä kyllä, nelikymppinen mies on keski-ikäinen ihan riippumatta siitä, kuinka nuorekkaaksi itsensä tuntee.

Vierailija
18/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä selität? 48 v kaikki vielä normaalia naisella, Laura Malmivaara sai lapsen 48-v.

Vierailija
19/19 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko sä, että kaikki miehet haluaa lapsia?

Kaikki oikeat miehet haluavat jatkaa geeniperimäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi