Kuinka huolissaan pitäisi olla? Tein Me Naisten 'Mikä Suomen kaupunki olet' testin ja sen mukaan olen henkisesti Kemi
En ole tainnut koskaan edes käydä Kemissä. Miksi olen Kemi?
Kommentit (35)
Kyllä nyt pitää olla oikeasti huolissaan
Kemi on punainen. Siksi olet kemi. Olet vasemmistoliittolainen.
Minun väitti testi olevan Turku. En pidä Turusta. Siellä olen joutunut työasioissa useasti käymään.
Nyt on itsetutkiskelun paikka. Kuinka tästä toipuisin?
Tai sitten oli aika p*ska testi.
Vierailija kirjoitti:
Kemi on punainen. Siksi olet kemi. Olet vasemmistoliittolainen.
No ei siinä kysytty mitään politiikasta edes! Laitoin vaan jotain, että tykkään merestä ja luonnosta jne.
Mullekin tuli Kemi. Kai se tulee kaikille jotka vastaa luonto ja introvertti painotteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Hanko!
Miksi minä en saa olla Hanko? Ap
Kouvolassa syntynyt, koko aikuiselämäni sieltä erossa pysynyt ja nyt olen taas Kouvola...
Vierailija kirjoitti:
Minun väitti testi olevan Turku. En pidä Turusta. Siellä olen joutunut työasioissa useasti käymään.
Nyt on itsetutkiskelun paikka. Kuinka tästä toipuisin?
Tai sitten oli aika p*ska testi.
Jos saa testin tulokseksi kemi ja turku niin pääsee heti eläkkeelle ilman kysymyksiä.
Lapin pienin maakunta Kemi sopii tyypille, joka rakastaa uljaita luontomaisemia, erämaita ja patikointia siis sellaiselle kuin sinä. Nautit hiljaisuudesta ja viihdyt parhaiten yksin tai vain lähimmäistesi seurassa. Vilkkaat tapahtumat ja suurkaupungit ovat sinulle kauhistus. Olet vähään tyytyväinen ja rauhallinen luonne, joka tietää mistä pitää eikä tingi siitä.
Kaikki väärin! Luonnonmaisemat on kivoja, mutta en halua mennä erämaahan patikoimaan, Olen ikäni asunut kaupungin melussa ja hiljainen maaseutu ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tuli Kemi. Kai se tulee kaikille jotka vastaa luonto ja introvertti painotteisesti.
Mulle tuli Hanko ja vastasin luonto ja introverttipainotteisesti.
Olen Turku? Itäsuomalaisena en ole Turussa erityisen hyvin viihtynyt, mutta sama kai se.
Mä olen Kouvola ja tyytyväinen sellainen. Ihan kiva paikka viettää kesät.
Vierailija kirjoitti:
Olen Turku? Itäsuomalaisena en ole Turussa erityisen hyvin viihtynyt, mutta sama kai se.
Turkuseen ja eikun viinaa kurkkuseen!
Ole onnellinen ettet ole henkisesti Oulu
Minäkin olen Kemi ja se sopii täydellisesti. Ihmisvilinä ja meteli ahdistavat, rakastan rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Hanko!
Sama! Miksi ihmeessä?
Kemi on vahvasti taantuva kaupunki. Se oli ennen työläis- ja tehdaskaupunki, mutta monet tehtaat on lakkautettu ja kaupungissa on paha päihdeongelma ja muistaakseni Kemi myös johti jotain rikostilastoa vastikään.
No, minä olen Kouvola. Hyvä me.