En ymmärrä mikseivät opiskelijatytöt tavoittele vähän vanhempia miehiä vaan tyytyvät usein ikätovereihinsa
Keskimääräinen n. 31-33-v. mies on kuitenkin melko samanlainen keholtaan ja mieleltään kuin n. 21-23-v. mies, mutta taloudellisessa tilanteessahan on aivan valtava ero.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt lähtee ajatuksesta, että parikymppinen nainen tarvitsee elättäjää. Itse olen 25-vuotiaana vakityössä oleva diplomi-insinööri, mulla on auto ja omakotitalon puolikas pääkaupunkiseudulla (josta ei ole enää paljoa lainaa). Ihan omalla työllä hankittu, ei ole ollut pappa-betalar eikä setämiestä ole tarvittu. Näin voi miehen valita ihan muilla perusteilla kuin rahan takia.
Aika hyvä vuosipalkka vastavalmistuneelle DI:lle, jos sillä on puolikkaan okt:n saanut. Tai vaihtoehtoisesti olet vetänyt järkyttävän hyvää liksaa kesä- ja iltaduuneista.
Itselleni ei pappa maksanut mitään ja jouduin kustantamaan opiskelut itse. Opintotuen lisäksi sain iltatöistä ja kesätöistä tiloja, lisäksi nostin kaikki mahdolliset opintolainat. Valmistuessani noin 25-vuotiaana muutama vuosi sitten, nettovarallisuuteni oli noin kymppitonnin miinuksella.
Kiinnostavaa, että joku on samalla yhtälöllä päätynyt lähes velattoman okt:n omistajaksi.
En jaksa lukea ensimmäistä sivua pidemmälle, mutta heitän arvion, että ap laittaa seuraavaksi aloituksen "Miksi kaikki naiset ovat lompakkoloisia?"
Minusta se menee paremminkin niin päin, että miksi tyytyisin kolmekymppiseen mieheen jos vaan mitenkään voisin saada nuoren miehen itselleni?? Ei mikään parempi taloudellinen tilanne tai "kypsyys" (mikä ei muuten katso ikään) voita nuoruuden kauneutta ja avaraa elämänkatsomusta (vanhemmat miehet tuppaavat vuosien saatossa umpimielistymään). Haluan kokea, nähdä ja oppia nuoren rakkaani kanssa, ja muutenkin olla tasa-vertainen hänen kanssaan.
Nuoret miehet, I <3 you!
No minä seurustelin melkein koko opiskeluaikani 10 vuotta vanhemman (ja köyhän) miehen kanssa. Kyllä siitä ongelmia tuli, kun mies ei jaksanut ylläpitää kovinkaan aktiivista seksielämää. Nyt katsellaan sitten omanikäisiä, niin jos sitä seksiäkin saisi joskus!
Niin ja elättäjää en tarvitse. Opiskelen sitä varten, että kykenen tulevaisuudessa pärjäämään omillani.
N22
Vierailija kirjoitti:
No minä seurustelin melkein koko opiskeluaikani 10 vuotta vanhemman (ja köyhän) miehen kanssa. Kyllä siitä ongelmia tuli, kun mies ei jaksanut ylläpitää kovinkaan aktiivista seksielämää. Nyt katsellaan sitten omanikäisiä, niin jos sitä seksiäkin saisi joskus!
Niin ja elättäjää en tarvitse. Opiskelen sitä varten, että kykenen tulevaisuudessa pärjäämään omillani.
N22
Kiva nähdä, että naiset ovat näin tomeria nykyään. Voin sitten kuuden vuoden päästä pitkäaikaistyöttömänä neljäkymppisenä katsella itselleni jonkun vastavalmistuneen uratykin. :D
Ite olen kohta 26v nuorehko mies ja pankki tilillä makaa yli 20 000e löysää. Joten ei välttämättä nuoretkaan miehet aina köyhiä ole.
T. Työssäkäyvä nuorehko mies oulusta
Do däinpä. Jos olisin nuori, ottaisinko mieluummin a) nuoren kuuman varoissaan olevan miehen vai b) vanhemman (jätetään kuvaus) varoissaan ja hallusinaatioissa omasta haluttavuudestaan olevan miehen? Kohta b koskee siis lähinnä näitä jotka ihmettelevät miksei flaksi rahasta huolimatta käy, oon itse kolmekymppinen ja suurin osa omista tutuista kolmikymppisista mukluk oma mies on ihan tolkuissaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Harkitsitteko edes sitä? En siis tarkoita mitään todella isoja ikäeroja, vaan sitä että toinen olisi jo työelämässä kun itse on vielä pitkään opiskelija. Siis sellaista n. kymmenen vuoden ikäeroa, mikä ei kai nyt niin tosi paljon kuitenkaan ole? Kuitenkin silloin voisi välttyä asumasta kimppakämpissä tai yksiöissä ja puolisolla olisi luultavasti jo auto ja mahdollisuus tarjota esimerkiksi ulkomaanmatkoja...
Harkitsitko sinä sitä, että useimmat eivät aloita parisuhdetta hyöty-haitta -analyysin vaan tunteiden pohjalta, ja useimmat (eivät kaikki) rakastuvat suunnilleen oman ikäiseen ja samassa elämäntilanteessa olevaan.
Kommenttisi "melko samanlainen" nauratti varmasti muitakin kuin minua.
Miehet ja heidän naurettavat illuusionsa omasta ulkonäöstään ja viehättävyydestään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt, että kolmekymppinen ukko on nuoren naisen näkökulmasta vanha kääkkä.
N40, jolla muisti yhä pelaa.Kiitti asiallisesta vastauksesta, mutta miten se näkyy? Kroppahan on aika samanlainen ja mieli myös, jos ei puhuta jostain huippuunsa treenatuista urheilijoista vaan tavismiehistä
N40 taas paikalla. Kroppa on kolmekymppisellä yleensä ihan ok, potenssi kunnossa ym. Mutta se mieli. Nuoruuden tärkeät vuodet on eletty ihan eri maailmoissa, kuunneltu eri laulut, katsottu eri leffoja. Tiedoksi valopäille: ei sukupolvikokemuksia hankita googlaamalla. Ja todellakin ollaan ihan eri elämänvaiheissa. 20-vuotiaan kuuluu nähdä maailmaa, kolmekymppinen on jo kiinnostunut rivariasunnosta.
Mistäkö tiedän? Olen tuon kaiken itse kokenut.
Eri elämänvaihe on tosiaankin ongelma, jos toinen haluaa jo perustaa perheen ja toinen on vielä jossakin biletysvaiheessa. Mutta en oikein ymmärtänyt, että miksi sillä olisi mitään väliä, missä "maailmassa" nuoruus on eletty? Minulla ja puolisollani on vajaa 20 vuotta ikäeroa eikä kyllä ikinä ole ollut ongelmana se, että olemme viettäneet nuoruutemme kuunnellen erilaista musiikkia ja katsellen eri elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö te yhtään kuinka nuoria tämän päivän kolmekymppiset ovat?
Veikkaisin kolmikymppisiksi.
Varmaankin ne haluaa oman ikäisen poikakaverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hoette että iällä ei ole merkitystä kejussa jossa ihmetellään sitä että merkitystä selvästi on? Ketjun polttavin kysymys on se, et jos ikä on vain numero, miks ihmeessä kolmekymppiset miehet ei yritä pokata kolmekymppisiä naisia, vaan epätoivon vimmalla säälittävyyteen asti jahtaavat paljon nuorempia? Ei kannata uskoo kaikkee mitä lukee, kyllä te itse ootte jo huomannut et se raha kiinnostaa vain marginaalista osaa naisia, loput arvostavat ihan muita asioita. Totuus vaan taitaa koskea liikaa.
Nimenomaan! Miksi ihmeessä parikymppiset naiset eivät saisi haluta nuorta miestä, kun itsekin haluatte nuoren naisen?
Kaikki saavat haluta kaikkia lain suomalla tavalla.
No yksi on ainakin tavoitellut, ja heti lööpeissä.
Varmaan siksi, että niitä nuoriakin naisia viehättää nuoret, huolettomat ja seksikkäät miehet. Osaatte vanhemmat, nuorten naisten perään vinkuvat sedät varmaan samaistua tähän, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ajattelee sinne 40-50 vuoden päähän eikä halua riesoikseen omaishoidettavaa ukkoa.
Joopa joo. Naisen ylivertaisuus taas! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos he etsivät tasa-arvoista suhdetta eivätkä elättäjä-setämiestä?
Ikänumeroko se määrää tasa-arvoisen suhteen?
Ei,mutta eihän ap puhunutkaan ikänumerosta,vaan siitä kuinka paljon vanhat miehet ovat varakkaampia kuin nuoret,ja vanhat,varakkaat miehet voivat tarjota ilmeisesti mukavan asunnon,autokyytejä ja ulkomaanmatkoja.Sehän oli ap:n pointti.Eli nuorten naisten ei pitäisi "tavoitella" vetäviä omaikäisiään miehiä vaan kupattavia vanhoja ukkoja.
Jos puhutaan ihan vain tasa-arvoisesta ihmissuhteesta,iällä ei tai varakkuudella ei ole merkitystä,sitä ollaaan sellaisen ihmisen kanssa johon tunnetaan vetoa.Tosin yleensä nämä ihmiset joihin tunnetaan vetoa suurin piirtein samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on muotia ottaa vähän vanhempi sponsori, esim. nelikymppinen herrasmies, joka käy sponsoroimassa pari kertaa kuussa. Näin on mahdollista ylläpitää hyvää elintasoa meikkilaukkuineen ja matkustella, mutta silti nauttia villeistä opiskeluvuosista.
Minä vanhempana sponsoroin mielelläni lapseni opiskelua ja vapaa-aikaa, ettei hänen tarvitse alentua moiseen. Oman isän kanssa samaa ikäluokkaa edustava "herrasmies" lähinnä puistattaa opiskelijaa.
Sponsoroi mieluummin yli 60-vuotiasta pienellä eläkkeellä toimeentulevaa naista, ikäerohan on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ajattelee sinne 40-50 vuoden päähän eikä halua riesoikseen omaishoidettavaa ukkoa.
Joopa joo. Naisen ylivertaisuus taas! :D
Kuinka niin "naisen ylivertaisuus"? Harva opiskelijapoikakaan kai "tavoittelee" äitinsä ikäluokkaa olevia naisia elättäjäksi.Ihmisillä nyt on yleensä tapana pariutua oman ikäisten,vetävien ihmisten kanssa.Silti joku mielensäpahoittajapappa tehtailee loputtomasti näitä avauksia,joissa aina yhtä onnettomilla argumenteilla yritetään vakuuttaa nuoria naisia vanhojen miesten ylivertaisuudesta.
Ehk ä kaikki naiset ei halua elättäjää itselleen. Mua ei haittaa parisuhteessa se, et tienaa enemmän, ei miestäkään. Tasa-arvoinen parisuhde sen olla pitää. Mies on mua kaks vuotta vanhempi ja opiskellaan molemmat. Ja kun tavattiin lukiossa niin ei edes tullut mielenkään etsiä miestä joka olis työelämässä. Kivempi rakentaa yhteinen elämä nollasta. :)