Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaan miehen tosi hienossa paikassa ulkomailla. Vinkkejä, please!

Vierailija
02.07.2012 |

Olen tutustunut yhteen mieheen, joka pyysi minut lounaalle. Katsoin netistä, että kyseinen ravintola on tosi hieno ja kallis paikka. Mies sanoi tarjoavansa, mutta mitä tässä pitäisi tietää? Teenkö esimerkiksi tilauksen itse vai sanonko sen miehelle? Puhun kyllä tämän maan kieltä. Mies on paikallinen.

Olen ihan hermona, vaikka odotan kyllä miehen näkemistä. Meillä oli viimeksi tosi hyvät jutut.

Kommentit (295)

Vierailija
141/295 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on nyt kieltämättä rauhallisempi. Tietysti jollain tavalla olen koko ajan luottanut miehen kiinnostukseen, mutta välillä on iskenyt noita epäilyksen hetkiä. Onneksi olen pitänyt ne omana tietonani tai korkeintaan kirjoittanut niistä tänne.

Se juoksu ei ollut mitään elokuvien puoliksi lentävää juoksemista, vaan sellaista lyhyttä askellusta ja käsien tiuhaa liikettä. Oikeastaan jo sen spurtin nähdessäni kaikki epäilykseni haihtuivat.

Olen matkasta ja valvomisesta tosi väsynyt, mutta en malttaisi nukkuakaan, kun olen niin iloinen.

ap.

Vierailija
142/295 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että pitäisi olla onnellinen, mutta harmittaa, kun voimme tavata niin harvoin. Mies tekee pitkiä työpäiviä ja lapsetkin tarvitsevat hänen aikaansa. Emme voi edes soitella joka päivä.

Lisäksi tulevat "vanhat" ongelmat. Voin jo jotenkin kuvitella, että lähden joskus mukaan purjehtimaan, mutta laskettelu ei kiinnosta pätkääkään. Mies käy ainakin kerran talvessa Alpeilla ja aikoo tehdä niin jatkossakin. Minulle lumessa ei ole mitään kiehtovaa, inhoan suksia ja talvella haluaisin jonnekin lämpimään.

Tuntuu tylsältä ajatella, että lomat vietettäisiin aina eri paikoissa. Mutta toisaalta kyse on vain muutamista päivistä tai parista viikosta vuosittain.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/295 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta. Kiva että tulit kertomaan.

Väsyttävä viikko on taas takana. Miestä ikävöin, mutta emme taida nyt tavata.

ap.

Vierailija
144/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerron kuitenkin, että seurustelu jatkuu ja että mies on puhunut jo syvemmästäkin sitoutumisesta. Uskon, että hän on tosissaan. Onneksi hän on myös osoittautunut monessa mielessä paljon maanläheisemmäksi kuin aiemmin kuvittelin.

ap.

Vierailija
145/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu sun omasta epävarmuudestasi. Anna elämän kantaa.

Vierailija
146/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti yhdessä maailman hienoimmista ravintoloista lounaalla, ja voin kertoa, että tilanne etenee tarjoilijoiden puolesta luonnollista kulkuaan. Menet paikan päälle ja annat tilanteen viedä. Muista pukeutua siististi (ei tietenkään överisti).

todennäköisesti yhdessä maailman hienoimmista ravintoloista lounaalla, ja voin kertoa, että tilanne etenee tarjoilijoiden puolesta luonnollista kulkuaan. Menet paikan päälle ja annat tilanteen viedä. Muista pukeutua siististi (ei tietenkään överisti).

[ravintoloistai]todennäköisesti yhdessä maailman hienoimmista lounaalla, ja voin kertoa, että tilanne etenee tarjoilijoiden puolesta luonnollista kulkuaan. Menet paikan päälle ja annat tilanteen viedä. Muista pukeutua siististi (ei tietenkään överisti).

[ravintoloistai]todennäköisesti yhdessä maailman hienoimmista lounaalla, ja voin kertoa, että tilanne etenee tarjoilijoiden puolesta luonnollista kulkuaan. Menet paikan päälle ja annat tilanteen viedä. Muista pukeutua siististi (ei tietenkään överisti).

Hmmm... yleensä niiden, jotka todella käyvät korkeatasoisissa ravintoloissa, ei tule mieleenkään mainostaa tätä. Mutta jos se on ollut ainutlaatuinen kokemus, niin ehkä on tarve sitä korostaa.

Alkup. postaajalle: ole oma itsesi, nauti seurasta ja ateriasta! Nautinnollista ravintolaiiltaa!

Vierailija
147/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä kohtaa näin suht tarkkasilmäisenä lukijana ajattelin oitis, että nyt on kyllä tosi kyseessä. Aivan mahtavaa! Onnea! Hienoa! Upeaa!

Vierailija
148/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tässä oikeastaan mitään uutta ole tapahtunut. Suhde on kyllä jossain määrin vakavoitunut, mutta luultavasti molemmat ovat olleet tosissaan alusta saakka. Ja kun ollaan vakavissaan, pitää tietysti miettiä kaikkea tarkasti eikä kaikki välttämättä loksahda paikoilleen noin vaan.

Saan näköjään edelleen vinkkejä hienon ravintolan varalta. Nyt on selvinnyt, miksi mies vei minut sellaiseen paikkaan. Syy oli yksinkertaisesti hyvä ruoka. Mies on kulinaristi, jolle jokainen ateria tuntuu olevan tärkeä.

ap.

Vierailija
149/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan joku taas ilmoittaa, että on kyllästynyt tähän koko ketjuun...

ap.

Vierailija
150/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen taas sulle, kun olen itse tauon jälkeen palstalla. En ole lukenut koko ketjua, mutta kysyn, millaiset tapaamisjärjestelyt teillä on? Oletko sä nyt siis Suomessa ja mies siellä kotimaassaan? Miten usein näette?

Vierailija
151/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme vaihtelevasti. Välillä on pidempi tauko, kun mies on lastensa kanssa ja sen lisäksi on työkiireitä ja muuta. Nytkään emme ole sopineet, milloin tapaamme seuraavan kerran. Pari kertaa olemme voineet olla yhdessä muutaman päivän putkeen ja se on tuntunut mukavalta.

ap.

Vierailija
152/295 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan joku taas ilmoittaa, että on kyllästynyt tähän koko ketjuun...

ap.

No mutta kuka muka sellaista ilmoittaisi tai mitenkään tämän jutun todenperäisyyttä epäilisi? En minä ainakaan.

Vierailija
153/295 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todenperäisyys vieläkin jaksaa askarruttaa, niin aiemmin ketjussa olleeseen sähköpostiosoitteeseen voi kirjoittaa, niin kerron sitten enemmän. Kyllästyneet tietenkin voivat yksinkertaisesti siirtyä pois tästä ketjusta.

ap.

Vierailija
154/295 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin pyörähtämään pitkästä aikaa tällä palstalla, ja huomasin että olet edelleen kuvioissa mukana. Hauskaa kuulla, että suhteenne on vielä hengissä ja voi hyvin! Mukavia syyspäiviä!

t. muuttaja

Vierailija
155/295 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käyn satunnaisesti, muun muassa katsomassa, onko tähän ketjuun tullut viestejä. Lisäksi luen aika paljon, teen jonkin verran käsitöitä ja harrastan noin kerran viikossa erästä asiaa, jota en viitsi tässä mainita. Parin tuttavan/ystävän kanssa tavataan silloin tällöin, mutta esimerkiksi ostoksilla käyn mieluiten itsekseni. Samalla reissulla pistäydyn yleensä jossain kahvilassa tai vastaavassa.

ap.

Vierailija
156/295 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kai aika rakastuneita ja olemme nyt näyttäytyneet yhdessä useammillekin miehen tutuille.

En ajattele enää juuri ollenkaan miehen taustaa tai omaanikaan. Ensimmäinen yhteinen lomakohdekin valittiin siten, että kummankin pitäisi viihtyä siellä. Kyse on kylläkin ihan lyhyestä reissusta, mutta odotan sitä kovasti.

ap.

Vierailija
157/295 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parilla palstalla monen kirjoittajan tuttu "oikeasta elämästä", joten en viitsi antaa tietoja, ettei henkilöllisyyteni vahingossa paljastu täällä. Kyseisillä palstoilla on rekisteröitymispakko, mikä jo sekin rajoittaa kaikkein älyttömintä kirjoittelua. Tämän palstan keskusteluja olen lukenut satunnaisesti, mutta kieltämättä jotkut sivaltavat tosi ilkeästikin. Vastapainoksi on sitten erittäin lämminsävyisiäkin kirjoituksia.

ap.

Vierailija
158/295 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuttiin yhtäaikaa palstalle, harvinaista. Toivottavasti parisuhteesi on onnellinen jatkossakin! En toki tarkoita, että sinun tarvitsee tuontyylisiä palstoja tarkemmin eritellä, ajattelin vaan jos sattuisit tietämään muita mukavia keskustelupalstoja.

Itse varmaan nyt jätän tämän av:n seuraamisen vähemmälle, tulen täällä useammin huonolle tuulelle kuin hyvälle.

Kaikkea hyvää elämääsi, kauniita syyspäiviä!

t. muuttaja

Vierailija
159/295 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt olleet tekemisissä aiempaa enemmän, kun olemme tarkoituksella järjestäneet toisillemme aikaa. Tämän viikonlopun mies on lastensa kanssa, mutta viestit ovat silti kulkeneet.

Harmi, jos muuttaja poistui kokonaan, sillä hänen elämästään olisi ollut kiva kuulla lisää.

ap.

Vierailija
160/295 |
27.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että satuit paikalle samaan aikaan! Olen sulle muutaman kerran kirjoittanut. Odottelen tässä saunan lämpiämistä.

Millainen välimatka teillä nyt on miehen kanssa? Käykö mies sun luonasi myös?