Voiko mies elätyä tanssiin niin voimakkaasti, että saa erektion?
Tai vastaavasti nainen niin voimakkaasti, että...
Kommentit (18)
muusta...
Vai onko tanssimisen tarkoitus mielestäsi sukupuoliyhteys?
muusta...
Vai onko tanssimisen tarkoitus mielestäsi sukupuoliyhteys?
Kyllä aika moni mies on saanut erektion minun kanssani tanssiessaan
Tuskin johtui mistään tanssiin eläytymisestä.
Olen tanssijamies. Mulle on kyllä tullut erektio, mutta silloin on ollut ohjalla pari olutta ja jotain ihan muuta mielessä ;). Nainen saa kehonkielellään aikaan monenlaisia reaktioita.
muna pystyssä sua tai naapurin pirkkoa tanssittaa :)
Ja sitten vielä ihmettelette miksi lestadiolaiset eivät halua tanssia muiden kuin oman puolison kanssa...
joka kyseli onko hitaiden tanssiminen lupaus muusta.
Juuei ole lupaus muusta, ja juujuu, moni mies saa erektion, jos tanssii himoitsemansa naisen kanssa. Jos tanssitaan tanssimisen vuoksi eikä esileikkinä, niin voihan se olla täysin epäseksuaalistakin puuhaa.
Minulla tulee erektio kaikkialla joskus.
mutta olen itse saanut orgasmin kaksi kertaa kun olen suudellut mieheni kanssa. Siis ilman, että mies millään lailla olisi koskenut mun jalkojen väliin tai että olisin itseäni mihinkään hinkannut. Oltiin vastarakastuneita kun nämä tapaukset sattui. Nyt kymmenen vuotta yhdessä ja tällaista ei enää valitettavasti ole tapahtunut.
kun nuorena hitaita tanssiessa alkoi kaverilla seistä. Ei siinä sen suurempia lämpiämisiä.
Tanssi on simuloitu yhdyntä. Yksin tanssi on masturbaatiota.
erektio voi tulla milloin tahansa
m40
Suomalaisessa ravintolakulttuurissa ja tanssilattioilla kukoistaa ainoastaan kokovartaloerektio, joka on seurausta siitä, että järki seisoo.
Tanssiminen on niin älyttömän typerää että jos joku siinä touhussa jotenkin kiihottuu kannattaa mennä tutkituttamaan pää.
Lähekkäin tanssiminen (hitaita) on kiihottavaa. Kun tunnen toisen vartalon ja rinnat painautuu minuun, niin kyllä heti alkaa seisomaan. Ja jos tanssi menee sujuvasti, eli molemmilla on sama rytmitaju jne. niin siinä jotenkin ollaan samalla aaltopituudella ja kemiat synkkaa. Rytmisesti liikkuen, toisiimme painautuen on kun rakastelua vaatteet päällä.
Jos olisin vapaana, niin heti menisin johonkin tanssimaan. Voisi valita parhaat päältä ja yhdessä illassa saa selville, onko nainen minulle sopiva vai ei. Joidenkin kanssa kemiat ei vaan kohtaa ja joidenkin kanssa homma sujuu kuin tanssi...
-mies
Vaikka en mä tiedä, eläydytäänkö siinä nyt niinkään tanssiin.