Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaan miehen tosi hienossa paikassa ulkomailla. Vinkkejä, please!

Vierailija
02.07.2012 |

Olen tutustunut yhteen mieheen, joka pyysi minut lounaalle. Katsoin netistä, että kyseinen ravintola on tosi hieno ja kallis paikka. Mies sanoi tarjoavansa, mutta mitä tässä pitäisi tietää? Teenkö esimerkiksi tilauksen itse vai sanonko sen miehelle? Puhun kyllä tämän maan kieltä. Mies on paikallinen.

Olen ihan hermona, vaikka odotan kyllä miehen näkemistä. Meillä oli viimeksi tosi hyvät jutut.

Kommentit (295)

Vierailija
1/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies lähetti viestin vastauksena kiitokseeni eilisestä ja kysyi, haluaisinko tavata uudelleen. En ole kauhean yllättynyt, koska eilen hän muutaman kerran sanoi kertovansa joistakin asioista enemmän sitten, kun taas näemme.

Mietin nyt, mitä tekisin. Olemme niin erilaisista taustoista, että pelottaa.

ap.

Vierailija
2/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt, mitä tekisin. Olemme niin erilaisista taustoista, että pelottaa.

ap.

yläluokkainen ja sivistynyt, hänen pitäisi pystyä tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olla arvottamatta kenenkään taustoja. Jos hän on ainoastaan yläluokkainen, riippuu hiukan maasta kuuluuko mainitunkaltainen sivistys luokka-asemaan automaattisesti ;D

Mitä tulee taustojenne eroon: jokainen parisuhde on monikultuurinen. (Jollet pariudu samassa perheessä kasvaneen sisaruksesi kanssa!)

Toki voit myös puhua pelostasi miehelle kunhan suhteenne on hiukan pidemmällä. Ei ehkä vielä toisilla eikä kolmansillakaan treffeillä, varsinkin kun monissa muissa maissa on hiukan erilainen deittailukultuuri kuin Suomessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin eletään kun on sen aika! Turhaan menet asioiden edelle miettimällä miten sukunne tulevat toimeen keskenään. Jos viihdytte miehen kanssa keskenänne, niin älä tee muista asioista vielä tässä vaiheessa ongelmaa.

Nauti kesästä!

Vierailija
4/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on taas sarjassamme mistä näitä avuttomia idiootteja oikein tulee? ei voi olla noin vaikeaa.

Vierailija
5/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskele ja katso, mihin tilanteet vievät. Sitten kun/jos hän kysyy tarkemmin taustastasi, ole ehdottoman rehellinen.

Vaikka nyt ajatuksesi karkaavat tulevaisuuteen, voihan olla, ettei teille sellaista yhteistä tulekaan. Ja jos tulee, niin sitten tod.näk. haluatte sitä molemmat taustoistanne huolimatta!

Vierailija
6/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on korkea koulutus ja hän on luonut oman uransa. Hän on myös lukenut paljon ja tehnyt vaikka mitä. Hänellä ei ole mitään herraskaisia elkeitä, vaan hän on tosi luonteva ja mukava. Kun tapasimme ensimmäisen kerran, en mitenkään olisi osannut arvata mitään hänen taustastaan. Eikä hän vieläkään ole siitä itse niin puhunut, mutta piti tietenkin katsoa Googlesta lisätietoja, kun oli perustiedot.

Se suomalainen rikas mies, jonka kanssa aikoinaan seurustelin vähän aikaa, oli aika erilainen. Sille miehelle oli kaikki ulkoinen hirveän tärkeää ja siinä lyhyessä ajassa hän yritti kouluttaa minusta mieleistään. Tunsin koko ajan, etten kelvannut omana itsenäni. Hänellä oli kyllä kiva perhe ja oikeastaan he suhtautuivat minuun paljon myönteisemmin kuin se mies itse. Mutta saattoivathan he tietysti luulla, että olin miehen "tasoinen".

Tällä hetkellä pelkään eniten sitä, että olen antanut väärän kuvan itsestäni. Hyvän koulutuksen lisäksi kun ei oikein ole mitään meriittejä. En ole luonut uraa, olen ollut tosi sekalaisissa työpaikoissa, välillä pitkiä aikoja poissa työelämästä ja vain reissaillut maailmalla, majaillut halvoissa paikoissa. Rahaakaan ei ole, olen aina asunut vuokralla jne.

ap.

Vierailija
7/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat tunteiden vaan viedä! :)

Anna tilaisuus tälle ihmissuhteelle! ;)

Vierailija
8/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. eilen illallisella tähtiravintolassa ja ruoka aina kiinnostaa..

Vierailija
9/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luin aloituksen että "Tapan miehen tosi hienossa paikassa ulkomailla. Vinkkejä, please!"

Että ihan tappovinkkejä täällä kysellään ja vielä hienossa ravintolassa :D

Vierailija
10/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä selviän enkä pilaa Suomi-tyttöjen mainetta!

ap.

Vierailija
11/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kohteliaasti kysäistä ravintolan ruuan mahdollisesti tuntevalta mieheltä, mitä hän suosittelee listalta. Viinin voi mies tilata, ellet ole harrastaja ja sinulle on ehdottoman tärkeää saada juuri tiettyä viiniä

Vierailija
12/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan hyvin voit myös itse sanoa sen tarjoilijalle. Todennäköisesti mies saa ruokalistan, jossa on myös hinnat, sä saat listan ilman hintoja. Eli valitset listalta sitä, mitä haluat. Pukeudu siististi, mutta ei yliampuvasti.

Vierailija
13/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehet aina odottavat, että puhun suoraan tarjoilijalle.

Yritän valita jonkin kivan vaatteen. Ehkä mekko on kätevin.

ap.

Vierailija
14/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti yhdessä maailman hienoimmista ravintoloista lounaalla, ja voin kertoa, että tilanne etenee tarjoilijoiden puolesta luonnollista kulkuaan. Menet paikan päälle ja annat tilanteen viedä.

Muista pukeutua siististi (ei tietenkään överisti).

Vierailija
15/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etka ala itse sita riuhtomaan auki ja saarnaamaan tasa-arvosta.

Samoin poydan aaressa odotat etta tuoli vedetaan sinulle.

Olisi kiva olla karpasena katossa!

Vierailija
16/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etka ala itse sita riuhtomaan auki ja saarnaamaan tasa-arvosta.

Vierailija
17/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää shampanja- tai valkkarilasia kiinni jalasta, ei juntisti siitä pesästä. Punkkua voi pitää ylempääkin kun ei haittaa jos juoma lämpiää hieman.

Varman päälle pelaat kuitenkin jos pidät jalallisia laseja aina sirosti jalasta kiinni.

Että näinkin tärkeä juttu :D

Vierailija
18/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uloimmilla aterimilla, jos niitä on useampi. Älä kaada pullosta lisää juomaa, odota, että mies tai tarjoilija tekee sen. Älä puhu ruoka suussa ja pidä suu kiinni pureskellessa.

Vierailija
19/295 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruuaksi oli pienet leivokset. Oli aika suppea lounaslista muuten. Koska en halunnut viiniä, ei mieskään ottanut.

En ole vielä vastannut viestiin. Mies varmaan luulee, että minulla on työkiireitä.

ap.

Vierailija
20/295 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneväsi paskalle vaan "puuteroimaan nenäsi".