Kuka on vanhin näyttelijätähti-mies jota pidät edelleen hyvin vetävänä seksuaalisesti?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä 🥰😍
Samoin
Taneli on namu, ennen ja nyt 😄
Ulkomaisista Harrison Ford. Pikkulikkana kuolasin Indyn roolissa, isompana likkana myös.
Vierailija kirjoitti:
Colin Firth. Aina ja ikuisesti.
Ai ja olen itse 37 v. En ole varma miten vanha Colin jo on, mutta onhan tuossa vuosikymmeniä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Colin Firth. Aina ja ikuisesti.
Uijui, lisään CF omalle listalle Harrison Fordin kanssa 🤩
Timothee Chalamet (tai miten lie kirjoitetaankaan). N42
Macauley Culkin yksin kotona 1- leffassa.
-Pedo-Petra
Vierailija kirjoitti:
Taneli Mäkelä 🥰😍
Tän on pakko olla Taneli itse 😂. Moi vaan!
Vierailija kirjoitti:
Macauley Culkin yksin kotona 1- leffassa.
-Pedo-Petra
😂
Paul Mescal. Oisko hän 30? Itse olen 53.
Ryan Reynolds, on mua vuoden vanhempi
Kevin Costner, Timothy Dalton, Edward Norton, Keanu Reeves.
En pidä ketään näyttelijää "hyvin vetävänä seksuaalisesti", sillä en kuolaa ketään ketä en ole edes tavannut.
Mutta onhan niitä vanhempia miesnäyttelijöitä, jotka ovat todellakin VIEHÄTTÄVÄN näköisiä. Tällaisia on esim. Mads Mikkelsen ja Cillian Murphy. En tiedä onko sattumaa, että nimenomaan minua viehättävät miehet on tuollaisia, jotka olleet koko elämänsä saman naisen kanssa. Rumat miehet vaihtelee ja pönkittää rumilusmiehen egoa sillä.
Esim. Johnny Depp tuollainen vaihtelija, ja hyvin ruma ja ryvettynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ketään näyttelijää "hyvin vetävänä seksuaalisesti", sillä en kuolaa ketään ketä en ole edes tavannut.
Mutta onhan niitä vanhempia miesnäyttelijöitä, jotka ovat todellakin VIEHÄTTÄVÄN näköisiä. Tällaisia on esim. Mads Mikkelsen ja Cillian Murphy. En tiedä onko sattumaa, että nimenomaan minua viehättävät miehet on tuollaisia, jotka olleet koko elämänsä saman naisen kanssa. Rumat miehet vaihtelee ja pönkittää rumilusmiehen egoa sillä.
Mads on kyllä ihana. Mutta ikäisekseen täydellisen poikkeuksellinen tapaus. Ei sellaista kasvojen luustoakaan ole kuin yhdellä miehellä miljoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mads on kyllä ihana. Mutta ikäisekseen täydellisen poikkeuksellinen tapaus. Ei sellaista kasvojen luustoakaan ole kuin yhdellä miehellä miljoonasta.
Tietysti on poikkeuksellinen :D Eihän nuoristakaan kuin osa ole erityisen hyvännäköisiä, vaikka suurin osa onkin ihan jees jos ovat hoikkia ja hyvässä kunnossa.
Sit mitä enempi ikää tulee, sen vähemmän on jäljellä hyvännäköisiä.
Taneli Mäkelä 🥰😍