Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittyää nämä "vapaaehtoisesti lapsettomat" pariskunnat 🤔

Vierailija
03.04.2026 |

Tuttavapiirissä yksi tällainen. Herättää kyllä kysymyksiä. Molemmat terveitä, menestyviä, kolmekymppisiä ihmisiä. Ovat "vapaaehtoisesti lapsettomia". Onko se matkailu yms. sitten oikeasti sen arvoista? 🤔 Ettei tule jälkikasvua? Kaduttaa varmaan myöhemmin?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti asioita, jotka eivät sinulle kuulu. 
Ole aikuinen, ja keskity omaan elämääsi sekä omiin asioihisi. 

Vierailija
2/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne haluaisivat saada lapsia, mutta se ei onnistu ja koska olet noin utelias he sanovat olevansa vapaaehtoisesti lapsettomia. Koska jos he sanoisivat jotain muuta niin sitten kyselisit koska niitä lapsia tulee ja mitä sen miehen siittiöistä sanottiin tutkimuksissa tai millaisia arpia naisen kohdussa on ja mistä ne on sinne ilmestynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo lapsena etten ikinä halua lapsia. Millonhan mieleni siis muuttuu kun tämä lapsettomuushaave on vain vahvistunut vuosi vuodelta. Ikää mulla nyt 37 v.

Vierailija
4/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää, mitä kukakin haluaa elämässä. Eikä se sinulle kuulu, jos aikuiset ihmiset eivät halua esim. lapsia. Jokaisella oma elämä, tekevät siitä haluamansa kuin voivat. Ei kukaan ulkopuolinen voi sanoa, että te haluatte lapsia ja teette niitä, koska minä haluan :).

Vierailija
5/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Erosin entisestä avovaimostani seitsemän vuoden suhteesta, koska hän ei edelleenkään uskonut, etten muuta mieltäni. Löysin sitten kolmekymppisenä naisen, joka ei halunnut lapsia. Kummankaan mieli ei ole neljännesvuosisataan muuttunut ja nyt asia ei enää edes ole mahdollinenkaan.

Vierailija
6/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ja miniäni ovat veloja, enkä voi surra heidän puolestaan koska hekään eivät sure.

Vierailija
7/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin lapsettomuudesta.....hahahahahahaa

Vierailija
8/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut oikeasti on. Miksi sinua se mietityttää?

Sitten on niitä, joilla nainen ei halua lapsia, mutta mies haluaisi. Näille tulee ero myöhemmin, ja mies etsii naisen jonka kanssa perustaa perhe.

Vierailija
9/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei edes matkustella. Mies pelailee tietokoneella ja minä selaan somea. Ei tähän elämäntyyliin lapset sovi.

Vierailija
10/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin jo lapsena etten ikinä halua lapsia. Millonhan mieleni siis muuttuu kun tämä lapsettomuushaave on vain vahvistunut vuosi vuodelta. Ikää mulla nyt 37 v.

Samoin ja ikää nyt yli 50. Ei kaduta. 

Vierailija
11/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys on kivuliasta hommaa ja raskaana olo kuvottaa vartsaa,  ei ihme jollei kenkään lapsta tahto. Poikimisvaivat tulivat monikertaisiksi syntiinlankiamuksessa jo muutamma tuhat vuotta sitten

Vierailija
12/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ihan kivoja mutta ei kiitos. 

Vierailija
13/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli iltapäivälehdessä juttu että vanhemmuus ei tee onnelliseksi. 

Vierailija
14/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se katumus iskee? 

Terv: Nainen 65v, mies 66v, molemmat olemme vapaaehtoisesti lapsettomia.

P.s: Emme matkustele, meillä on elämässä ihan tarpeeksi sisältöä ilman lapsia, lapsenlapsia tai matkustelua.

Vierailija
15/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen, jotta voisin sitoutua niin vahvasti toiseen ihmiseen kuin lapseen pitää sitoutua.

Vierailija
16/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei edes matkustella. Mies pelailee tietokoneella ja minä selaan somea. Ei tähän elämäntyyliin lapset sovi.

Sama täällä, leppoisa elämä on mun juttu.

Vierailija
17/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔 Kyllästyit jakamaan naisille neuvoja palstalla ja nyt mietit lapsettomia tuttaviasi?

🤔 Tuntee tästä sinun hymiöstä.

Vierailija
18/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi nelikymppinen vela. Jos minun pitäisi valita vauvavuoden tai vankilavuoden välillä, kuulostaa vankilavuosi kivemmalta vaihtoehdolta. Perheen perustaminen veisi minulta kaikki mahdollisuudet tehdä niitä asioita, joita pidän tärkeinä ja mukavina. 

Vierailija
19/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole lapsia, mutta tiedostan kyllä, että saattaahan se vanhempana harmittaa. Olen kuitenkin jo lähes 40, enkä koe nykyhetkessä haluavani, vaikka lapsista kovasti pidänkin. En kuitenkaan voi ikään kuin "varmuuden vuoksi" hankkia lapsia nyt vain siksi, että pelkäisin mahdollisesti vanhana katuvani. Se tahto pitäisi olla nyt.

Vierailija
20/65 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei mua vaan mietitytä muiden lapset tai lapsettomuus.

Olen velaparin toinen puolisko. Keskityn elämään elämääni.

Siihen kyllä kuuluu matkustelu, mutta olisin vela muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi