Naisten suurin vika on se, että
he ovat liian sinisilmäisiä. Miehet käyttävät tätä hyväkseen ihan 6-0. Suoraan silmiin katsoen kertovat valheita ja naiset uskoo, kun ne kuvittelee, että ihmiset yleensä puhuvat totta. No tietäkää: kun mies puhuu naiselle hänellä on aina mielessään mikä hyödyttää häntä itseään eniten. Hän pitää naista tyhmänä koska uskoo kaiken paskan. Mies kokee olevansa oikeutettu käyttämään naista miten tahtoo ja valehtelemaan, koska eihän sitä oikeastaan lasketa, koska kyseessä on vain nainen.
Tietäisittepä miten vaimoista ja kakkosnaisista jne puhutaan miesporukassa... ei miehet rakasta, ne haluaa. Ja luottaa niihin ei voi koskaan.
Kommentit (117)
av-palstakin on täynnä näitä pikkuvaimoja, jotka katsovat läpi sormien pettämistä, kun se mies on kumminkin niin hyvätuloinen ja komea ja osaa valheellisesti kehua pikkuvaimoa kauniiksi. Ette varmaan tajua kuinka säälittäviä olette.
ukkomies, joka retostelee työpaikalla saaneensa pitkästä aikaa nuorta pesää ja vikittelee jakorasiasihteeriä, ei mielestäni vaikuta kovin rakastavalta. Huono on varmaan itsetunto, mutta tuskin tuommoinen sitä vaimoaan ihan täysillä osaa rakastaa. Vaimo on nappula tuossa oman itsetunnon kohotukseen keskittyvässä elämäntyylissä ja kyllä niille vaimoille myös naureskellaan. Minusta pelkästään tuo panoilla kehuskelu on kääntäen vaimon pilkkaamista, etenkin jos siihen liittyy mainospuhe siitä mitä hyviä juttuja sanoi vaimolleen kotiin palatessaan.
Tietenkin tähän retostelevaan tyyliin sopii aina välillä kehuskella sitä omaa pikkuvaimoa, tosimieshän hoitaa sekä vaimon että muut.
Meidän naisten pitää fiksuuntua ja jättää miehet ihan omiin liemiinsä.
Mihin niitä oikeasti tarvitsee? Eipä juuri mihinkään. Siittäjän löytää koska vain, ja tukea, lojaaliutta ja ystävyyttä saa oikeasti paremmin parhaalta naisystävältä.
av-palstakin on täynnä näitä pikkuvaimoja, jotka katsovat läpi sormien pettämistä, kun se mies on kumminkin niin hyvätuloinen ja komea ja osaa valheellisesti kehua pikkuvaimoa kauniiksi. Ette varmaan tajua kuinka säälittäviä olette.
eikö tätä voisi sitten myös kääntää niin päin, että miehethän tyhmiä ovat, kun elättävät sitä vaimoaan ja tekevät lapsia ja on asunnot ja autot ja pitävät näistä eduista kiinni myös silloin, kun mies löytää nuoremman. Eikä tarvitse edes antaa p***ua niin usein. Miksi tässä nainen on aina se raukka?
jos ei olisi vaimoa ei olisi ketään kenen sinisilmäisyydelle naureskella kaveriporukassa, ei olisi ketään ketä höynäyttää ketä pettää...jännitys olisi poissa. Ja ohan vaimo kunnon miehen merkki ja aina turva jos muut naikkoset lähtee. Vaimo on ehdottomasti tärkeä osa kuviota.
ja tämäkinkö sinusta niinku "miesvihaa"
epäilempä et täällä syyllistetään naisia enemmän
että saa valehdella, loukata, haukkua ja pettää. Kunhan sitten vaan niin ihanasti rakastaa. Mitäs se rakkaus sitten on? Riittääkö vaan että mies sanoo rakastavansa?
Mulle on miespuoliset ystävät suoraan sanoneet että naiset ovat usein liian sinisilmäisiä. Inhottavia juttuja olen kuullut myös tutuista, rakkaus on kyllä monella miehellä ollut kaukana..Isäni petti äitiäni usein hyvin rehvakkaasti, ylpeästi, oikeen tyytyväisenä viehätysvoimaansa. Minusta hän ei ainakaan tuolloin rakastanut äitiäni.
Mutta ei se kai muu auta kuin luottaa omaan mieheen. Oma järkihän siinä menee jos rupee vainoilee ja kyttäämään.
niin ei niitä ole kaikki. Minusta tämä ketju on nimenomaan miesvihaa täynnä, naisethan tässä kuvataan viattomina uhreina, jotka eivät edes tajua miesten pahuutta. On pahoja miehiä, mutta on kyllä ihan kunnollisiakin.
mistä koskaan tiedät oikeasti ettei oma miehesi kuulu enemmistöön? Ja ole samanlainen sika kuin muutkin?
tuossa annetaan miehestä. Itse ainakin pidän tuon jutun naista paljon parempana ihmisenä kuin miestä.
jos ei olisi vaimoa ei olisi ketään kenen sinisilmäisyydelle naureskella kaveriporukassa, ei olisi ketään ketä höynäyttää ketä pettää...jännitys olisi poissa. Ja ohan vaimo kunnon miehen merkki ja aina turva jos muut naikkoset lähtee. Vaimo on ehdottomasti tärkeä osa kuviota.
ja tämäkinkö sinusta niinku "miesvihaa" epäilempä et täällä syyllistetään naisia enemmän
kun täällä pohdiskeltiin, miksi petturi on ylipäätään aviossa.
t.29
muussakin elämässä. Mies, joka ei huijaa verottajaa, koska se on väärin, mies joka noudattaa liikennesääntöjä, ei valehtele ylipäätään kenellekään. Silloin on todennäköisempää, että miehellä on ihan oikeasti jonkinlainen sisäinen moraali, jonka mukaan toimiin. Niitäkin on.
niin ei niitä ole kaikki. Minusta tämä ketju on nimenomaan miesvihaa täynnä, naisethan tässä kuvataan viattomina uhreina, jotka eivät edes tajua miesten pahuutta. On pahoja miehiä, mutta on kyllä ihan kunnollisiakin.
mistä koskaan tiedät oikeasti ettei oma miehesi kuulu enemmistöön? Ja ole samanlainen sika kuin muutkin?
parempi ku ite pitää suunsa kiinni ku järki menee näille kommenteille :D
Ihan sairasta luettavaa
nyt jo, mistä te olette vetäneet tämän enemmmistön? Onko kaikki tuntemanne miehet tosiaan tuollaisia? Kannattaisiko vaihtaa vähän ystäväpiiriä ja laajentaa maailmankuvaa, jos tuo on tosiaan koko totuus.
tuossa annetaan miehestä. Itse ainakin pidän tuon jutun naista paljon parempana ihmisenä kuin miestä.
ja tämäkinkö sinusta niinku "miesvihaa" epäilempä et täällä syyllistetään naisia enemmän
Kylläpä täällä taas suojellaan petturimiehiä. Miksi petturista pitäisi antaa moraalinen kuva?
joilloin se kuvaa nimenomaan KEKSIJÄNSÄ ajatusmaailmaa, ja kertoo, että kauhean positiivinen käsitys miehistä ei hänellä ole.
Kylläpä täällä taas suojellaan petturimiehiä. Miksi petturista pitäisi antaa moraalinen kuva?
että saa valehdella, loukata, haukkua ja pettää. Kunhan sitten vaan niin ihanasti rakastaa. Mitäs se rakkaus sitten on? Riittääkö vaan että mies sanoo rakastavansa? Mulle on miespuoliset ystävät suoraan sanoneet että naiset ovat usein liian sinisilmäisiä. Inhottavia juttuja olen kuullut myös tutuista, rakkaus on kyllä monella miehellä ollut kaukana..Isäni petti äitiäni usein hyvin rehvakkaasti, ylpeästi, oikeen tyytyväisenä viehätysvoimaansa. Minusta hän ei ainakaan tuolloin rakastanut äitiäni. Mutta ei se kai muu auta kuin luottaa omaan mieheen. Oma järkihän siinä menee jos rupee vainoilee ja kyttäämään.
kyllä minusta on aika outoa rakkautta sellainenkin, että kaikki on aina niin ihanaa eikä riidellä tai loukata toisiaan koskaan. Pettämisestä oli tuolla jossain oma ketju, jossa mainittiin, että senkin voi ehkä joskus antaa anteeksi ja siinäkin on useita eri asteita.
Haukkumiset taas jotkut voivat kuitata huumorilla, tiedän erään pariskunnan jotka oikeasti puhuivat toisistaan aika rumasti, mutta se oli heidän huumoriaan eivätkä he kumpikaan siitä loukkaantuneet. Ja kyllä voin tunnustaa, että itsekin olen joskus eräänlaiseen haukkumiseen syyllistynyt, ja luulen että aika moni muukin täällä on esim ystävälleen purkanut tuskastumistaan puolisoonsa.
Kyllä rakkaus on mielestäni sitä, että haluaa elää sen toisen kanssa ja jakaa hänen kanssaan ilot ja surut ja kunnioittaa toisen mielipiteitä jne. Mielestäni yksi pettäminen ei sitä välttämättä vie pois. Ja jos pettämisen vuoksi erotaan, niin eihän se erokaan silti tarkoita sitä, että rakkaus olisi loppunut.
on taas näitä naistenvihaajia..
jospa eroaisitte ja pysyisitte sinkkuna ja olette pelkän nyrkkikyllikkinne kavereita niin ei tarvitse sitten valitella :D
jotka ei ole koskaan pysyvää kumppania löytäneetkään.
Kusipäitä on niin naisissa kuin miehissäkin. Eivät todellakaan kaikki miehet puhu vaimoistaan epäkunnoittavasti. Kaikkialla sellaista ei katsota hyvällä edes muiden miesten taholta. En tarkoita, etten haluaisi uskoa oman mieheni tekevän sellaista, mutta olen ollut itsekin miesvaltaisissa työpaikoissa ja nähnyt monenlaista vipeltäjää.
mutta jälleen väitän että oma siippani omistaa (toistaiseksi)aivoa ja ne eivät ole valahtaneet tuonne keskiruumiiseen.. Tyhmää luokitella kaikki miehet noin ja kakkosnaisiathan nyt saakin puhua miten lystää, horojahan ne on.. Mun mieheni ei tasan työpaikallakaan minusta puhu epäkunnioittavsti tai haukkuen(eikä siihen ole hänellä edes aihetta)
Kuinka monen vaimon luulet sitten olevan sitä mieltä, että "minun mieheni varmaan haukkuu minua töissä vaikka meillä meneekin ihan hyvin"? Eiköhän suurin osa kuitenkin usko omasta siipastaan hyvää, myös niiden törkimysmiesten vaimot, ainakin siihen asti kun mies jää kiinni... ja ainiin, silloinkin syyllistetään "se horo", ei omaa kultamussukkaa. Juuri niinkuin aloituksessa sanottiin, naiset on sinisilmäisiä.
minkäs se nainen sille voi, että mies valehtelee? Jos ihan oikeasti on hyvä mies, niin olisiko sitten parempi epäillä pettämisestä ym ettei vain olisi liian sinisilmäinen? Miksi se sinisilmäisyys on jotenkin naisen omalla vastuulla?
Niin tietysti, jos esim kaverit vihjaavat miehen pettävän, niin silloin tietysti pitää miettiä. Mutta nämä "ettekö te tyhmät naiset tajua, että miehenne pettävät teitä mennen tullen" -huutelut av:lla eivät oikein kuulu asiaan.
jospa eroaisitte ja pysyisitte sinkkuna ja olette pelkän nyrkkikyllikkinne kavereita niin ei tarvitse sitten valitella :DNämä on näitä naisia, jotka ei ole koskaan pysyvää kumppania löytäneetkään.
Kusipäitä on niin naisissa kuin miehissäkin. Eivät todellakaan kaikki miehet puhu vaimoistaan epäkunnoittavasti. Kaikkialla sellaista ei katsota hyvällä edes muiden miesten taholta. En tarkoita, etten haluaisi uskoa oman mieheni tekevän sellaista, mutta olen ollut itsekin miesvaltaisissa työpaikoissa ja nähnyt monenlaista vipeltäjää.
totuushan on että menen naimisiin ja lapsi tulossa ja meillä menee mainiosti että on ihan pysyvä suhde kyllä :)
Mieheni tuo minulle kukkia kerran kuukaudessa ja kyllä se vaan niin on ettei jokaikinen mies ole samanlainen kuin sinulla olleet!
minkäs se nainen sille voi, että mies valehtelee? Jos ihan oikeasti on hyvä mies, niin olisiko sitten parempi epäillä pettämisestä ym ettei vain olisi liian sinisilmäinen? Miksi se sinisilmäisyys on jotenkin naisen omalla vastuulla?
Niin tietysti, jos esim kaverit vihjaavat miehen pettävän, niin silloin tietysti pitää miettiä. Mutta nämä "ettekö te tyhmät naiset tajua, että miehenne pettävät teitä mennen tullen" -huutelut av:lla eivät oikein kuulu asiaan.
Satuhahmo niin kuin joulupukki. Sellaista miestä ei ole joka ei tarjottua vierasta tiukkaa persettä ottaisi.
jospa eroaisitte ja pysyisitte sinkkuna ja olette pelkän nyrkkikyllikkinne kavereita niin ei tarvitse sitten valitella :DNämä on näitä naisia, jotka ei ole koskaan pysyvää kumppania löytäneetkään.
Kusipäitä on niin naisissa kuin miehissäkin. Eivät todellakaan kaikki miehet puhu vaimoistaan epäkunnoittavasti. Kaikkialla sellaista ei katsota hyvällä edes muiden miesten taholta. En tarkoita, etten haluaisi uskoa oman mieheni tekevän sellaista, mutta olen ollut itsekin miesvaltaisissa työpaikoissa ja nähnyt monenlaista vipeltäjää.totuushan on että menen naimisiin ja lapsi tulossa ja meillä menee mainiosti että on ihan pysyvä suhde kyllä :)
Mieheni tuo minulle kukkia kerran kuukaudessa ja kyllä se vaan niin on ettei jokaikinen mies ole samanlainen kuin sinulla olleet!
Miehet tuo kukkia vaan jos ovat tehneet jotain pahaa...