Naisten suurin vika on se, että
he ovat liian sinisilmäisiä. Miehet käyttävät tätä hyväkseen ihan 6-0. Suoraan silmiin katsoen kertovat valheita ja naiset uskoo, kun ne kuvittelee, että ihmiset yleensä puhuvat totta. No tietäkää: kun mies puhuu naiselle hänellä on aina mielessään mikä hyödyttää häntä itseään eniten. Hän pitää naista tyhmänä koska uskoo kaiken paskan. Mies kokee olevansa oikeutettu käyttämään naista miten tahtoo ja valehtelemaan, koska eihän sitä oikeastaan lasketa, koska kyseessä on vain nainen.
Tietäisittepä miten vaimoista ja kakkosnaisista jne puhutaan miesporukassa... ei miehet rakasta, ne haluaa. Ja luottaa niihin ei voi koskaan.
Kommentit (117)
sosiaalisia verkostoja kollegoihin tarvitsen työssäni. ap
ovatko kaikki miespuoliset kaverisi vain työn kautta kavereita? Okei. Sain sen käsityksen, että heitä on muutenkin kavereinasi.
Kuten sanoin, en luota heihin ystävänä.
ap
ymmärsin sen, mutta en vain ymmärrä miksi pitää olla kavereita, jos tietää, että siihen tulee kuitenkin jotain viritystä.
Jos nainen kertoo että saa paljon iskuyrityksiä varatuilta miehiltä, aletaan kysellä "mitä viestejä sinä lähetät että sinun liiveihisi uidaan/annatko itsestäsi helpon nakin kuvan/pukeudutko lutkamaisesti..." Ihan kuin varatut miehet yrittäisivät vain jotain tiettyä, tyrkkyä naistyyppiä kun oikeasti monelle kelpaa kaikki mikä liikkuu.
ymmärsin sen, mutta en vain ymmärrä miksi pitää olla kavereita, jos tietää, että siihen tulee kuitenkin jotain viritystä.
suhteiden katkaiseminen tarkoittaisi käytännössä ammatillista itsemurhaa, koska jäisin "piireistä". Kai sitä nyt jotain pelisilmää on ihmisellä oltava.
tuli mieleen tuosta työpaikka-asiasta. Eli sinullakin kaikki kaverit ovat samalta alalta? Ja tuossa välissä nainen kirjoitti kokemuksiaan työpaikalta, jossa naiset ovat pettäjä-tyyppiä. Olisiko mahdollista, että tietyt alat ja työpaikat ja työtehtävät mahdollistavat pettämisen paremmin, ja näin ollen sitä esiintyy näissä piireissä enemmän. Myös ihmisten luonteet saattavat olla erilaisempia esim stereotypiat kirjastonhoitaja ja myyntiedustaja (kumpi pettää helpommin).
Voisiko nämä kokemuksesi johtua yksipuolisista miestoveruuskokemuksista? Kaikki mieskaverisi ovat siis samalla työpaikalla ja samalla alalla, joten luonteissaan muutenkin on jotain samaa. Teillä on pikkujouluja ja muita tilaisuuksia, jolloin pettäminen olisi helppoa. Jollakin toisella työpaikalla taas miehet ovat ujompia ja "kunnollisempia" ja esim pikkujouluihin otetaan vaimot mukaan ja muutenkin työyhteisö on perhekeskeisempää.
Voisiko mitenkään avata maailmankuvaasi..?
Jos nainen kertoo että saa paljon iskuyrityksiä varatuilta miehiltä, aletaan kysellä "mitä viestejä sinä lähetät että sinun liiveihisi uidaan/annatko itsestäsi helpon nakin kuvan/pukeudutko lutkamaisesti..." Ihan kuin varatut miehet yrittäisivät vain jotain tiettyä, tyrkkyä naistyyppiä kun oikeasti monelle kelpaa kaikki mikä liikkuu.
se olin minä joka heitin tuon kommentin. Mutta tuntui vain kovin uskomattomalta tuo väite että KAIKKI työkaverit olivat tunkemassa kyseisen henkilön luo yöksi, vaikkei mitään ole tapahtunut aiemmin. Tulee vain jotenkin mielikuva, ettei kai se nyt ihan noinkaan voi olla, silloin pitää olla jo toisessakin osapuolessa jokin erityinen ominaisuus.
Ei minulle eikä kenellekään tutullenikaan tietääkseni ole tullut kovin montaa yöksiänkijää yhtenä iltana.
kaikki tuntemani miespetturit eivät. Huoh.
ap
suhteiden katkaiseminen tarkoittaisi käytännössä ammatillista itsemurhaa, koska jäisin "piireistä". Kai sitä nyt jotain pelisilmää on ihmisellä oltava.
ymmärsin tuon nyt. Selvensin vain kysymystäni, johon tulikin jo vastaus. Eli kaikki kaverit työkavereita, ok.
se olin minä joka heitin tuon kommentin. Mutta tuntui vain kovin uskomattomalta tuo väite että KAIKKI työkaverit olivat tunkemassa kyseisen henkilön luo yöksi, vaikkei mitään ole tapahtunut aiemmin. Tulee vain jotenkin mielikuva, ettei kai se nyt ihan noinkaan voi olla, silloin pitää olla jo toisessakin osapuolessa jokin erityinen ominaisuus.Ei minulle eikä kenellekään tutullenikaan tietääkseni ole tullut kovin montaa yöksiänkijää yhtenä iltana.
Enkä puhunut vain yksistä pikkujouluista.
ap
kaikki tuntemani miespetturit eivät. Huoh. ap
vain. Se oli vain teoria. Sanoithan, että kaikki mieskaverisi ovat työkavereitasi. Minulle on oikeasti vain niin vaikeaa käsittää, miten jollakin voi KAIKKI ja IHAN KAIKKI miestuttavat olla kusipäitä, kun itse en tiedä kuin muutaman.
Enkä puhunut vain yksistä pikkujouluista. ap
anteeksi, lähes kaikki..
antavat itsensä läskistyä ja rupsahtaa ja mies joutuu menemään vieraisiin.
Jep, ja sitten uskotellaan itselleen jotain sisäinen kauneus -paskaa. Jokainen mies, jolla on rahaa/vaikutusvaltaa tai muu syy jonka takia voi valita ns. kenet vaan, ottaa kauniin ja hoikan naisen. Miettiköön naiset tahoillaan, miksei yhdelläkään rikkaalla liikemiehellä tai näyttelijällä ole niitä sisäisesti kauniita pullukoita tyttöystävinä.
Asia ei muutu miksikään. He eivät kykene sopeutumaan, satuttavat teoillaan muita jatkuvasti, pitävät oikeutenaan käyttäytyä kuin pienet lapset jne. Seksi kiinnostaa tasan niin kauan kun itse ei ole vielä lauennut, sen jälkeen ei kiinnosta taas hetkeen. Aikuisinakin mankuvat vanhemmiltaan rahaa/tavaroita ja osa jopa pesettää pyykkinsä ym. äitinsä luona!
Ja ei, en ole kyyninen ihminen. Tuo vaan on minulle ollut se "totuus" niin kauan kun olen naisten historiaa tutkinut. Aivan järkyttäviä juttuja on tullut vastaan, olen varma ettei nainen kykenisi samaan julmuuteen koskaan.
ihmisten lapsia, tuletteko heidätkin lokeroimaan tuolla lailla? Tuleeko pojastanne automaattisesti gigolo, joka panee naista kuin naista ja pettää minkä kerkiää?! Siihenkö hänet kasvatatte? Ja tyttärellenne opetatte kuinka KAIKKI miehet pettää eikä rakkautta ole olemassakaan!!!! Miettikää vähän.. Voi lapsiparkojanne... =((
Jep, ja sitten uskotellaan itselleen jotain sisäinen kauneus -paskaa. Jokainen mies, jolla on rahaa/vaikutusvaltaa tai muu syy jonka takia voi valita ns. kenet vaan, ottaa kauniin ja hoikan naisen. Miettiköön naiset tahoillaan, miksei yhdelläkään rikkaalla liikemiehellä tai näyttelijällä ole niitä sisäisesti kauniita pullukoita tyttöystävinä.
Voi jumalauta mikä paska...
ovatko kaikki miespuoliset kaverisi vain työn kautta kavereita? Okei. Sain sen käsityksen, että heitä on muutenkin kavereinasi.