Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu, milloin viimeksi sinulla oli tilaisuus pettää puolisoasi?

Vierailija
19.03.2023 |

Mitä teit siinä tilanteessa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissulla ulkomailla. Toisen firman nainen olisi kaivannut opasseuraa kaupungilla. En tarjoutunut tai en ollut ymmärtävinään kysymystä.

Juttelin ravintolassa vanhemman naisen kanssa. Tarjosin juomat. Nainen sanoi, ettei ole tyrkky, mutta näytti hyviä rantakuviaan minulle. En lähtenyt mukaan flirttailemaan.

Olin menossa laivalla Ruotsiin. Seuraani tuli nainen. Juteltiin ja juotiin. Kertoi, että tuli seikkailulle. Juteltiin lisää ja kerroin vaimosta. Lähti sitten muualle.

Syksyllä/ talvella Tallinnassa, Virun yökerhossa. Nainen pyöri siinä ympärille ja hymyili. Hymyilin takaisin. Ei juteltu, mutta tanssien tyrkytti itseään melkein koko illan. Poistuin aina paikalta enkä siis tehnyt jatkokontaktia naiseen.

Nämä kaikki puolenvuoden aikana. Laitan heti alussa jarrut päälle, enkä edes lähde kokeilemaan, missä vaiheessa menee rajat rikki.

Vierailija
2/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eilen kastamaan. T. Matias

Vierailija
4/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on sinnikäs ihailija kimpussa mutta ei kiinnosta.

Vierailija
5/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Se on varmaan mielentila. Minulla on hieno puoliso, johon luotan ja, joka luottaa minuun. Ei minulla oikeastaan ole sellaista sisäistä vaihtoehtojaan kuin mahdollisuus pettää.

Jos sellainen vaihtoehto on, niin onhan se sitten aina ja milloinka vaan.

Niin ajattelisin. Aikamoista energian kummaan suuntaamista.

Vierailija
6/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työreissulla ulkomailla. Toisen firman nainen olisi kaivannut opasseuraa kaupungilla. En tarjoutunut tai en ollut ymmärtävinään kysymystä.

Juttelin ravintolassa vanhemman naisen kanssa. Tarjosin juomat. Nainen sanoi, ettei ole tyrkky, mutta näytti hyviä rantakuviaan minulle. En lähtenyt mukaan flirttailemaan.

Olin menossa laivalla Ruotsiin. Seuraani tuli nainen. Juteltiin ja juotiin. Kertoi, että tuli seikkailulle. Juteltiin lisää ja kerroin vaimosta. Lähti sitten muualle.

Syksyllä/ talvella Tallinnassa, Virun yökerhossa. Nainen pyöri siinä ympärille ja hymyili. Hymyilin takaisin. Ei juteltu, mutta tanssien tyrkytti itseään melkein koko illan. Poistuin aina paikalta enkä siis tehnyt jatkokontaktia naiseen.

Nämä kaikki puolenvuoden aikana. Laitan heti alussa jarrut päälle, enkä edes lähde kokeilemaan, missä vaiheessa menee rajat rikki.

Ja sitten miehet täällä väittää, ettei kukaan iske, eivätkä naiset tee aloitteita...

Vierailija
7/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten miehet täällä väittää, ettei kukaan iske, eivätkä naiset tee aloitteita...

Alfamiehiä eli top 5 % miehiä naiset lähestyvät jatkuvasti.

Vierailija
8/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna, kun mies lähti salille, niin totesin, et mä varmaan meen sit hetkeks töihin kun on niin kiireistä aikaa. Meninkin, työpaikalle, työkaverin kanssa viettään laatuaikaa kahdestaan.

Vierailija
9/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa varmaankin olisi ollut. Nainen tuli baarissa juttusille. Juteltiin niitä näitä varmaan tunti ennen kuin nainen sanoi että voitaisiin lähteä hänen kämpilleen. Hätkähdin vähän suorasta ehdotuksesta, kun me ei oltu edes flirttailtu. Juttelin ihan samalla tavalla kuin työkaverille. Vastasin olevani imarreltu ehdotuksesta, mutta että en etsi mitään juttuseuraa kummempaa. Nainen lähti sitten etsimään muuta seuraa.

Vierailija
10/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa, olin baarissa ja eräs puolituttu tuli jutuille ja viestitteli seuraavalla viikolla minulle hyvin suorasukaisia ehdotuksia.

Ei johtanut mihinkään.

Vierailija
11/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus on milloin, ja missä vain. Miten jotkut kuvittelee, että just siellä poikain mökkireissulla, tai tyttöjen pikkujoulumeiningeissä voisi vain pettää? Että sinne en puolisoani päästä 🤓. Jos pettämiseen lähtee, niin eiköhän se onnistu vaikka keskellä päivää, ruokatunnilla..

Vierailija
12/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen myyntipäällikkö eräässä firmassa ja teen työreissuja pitkin Suomea tämän tästä. Tämä tietenkin tarkoittaa hotelliyöpymisiä. Myös täällä Helsingissä on kaikenlaisia kissanristiäisiä tämän tästä. Tässä hommassa kyllä näkee miten kollegat surutta pettävät tilaisuuden tullen. Sama mahdollisuus olisi itselläni myös, sillä kyllä tämän tästä tulee naisia vikittelemään kun ollaan illanvietossa työn tiimoilta. Olen tämmöinen häthätää nelikymppinen, hyvin urheilullinen mies jolle vientiä tuntuisi olevan.

Vierailija
13/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisuus on milloin, ja missä vain. Miten jotkut kuvittelee, että just siellä poikain mökkireissulla, tai tyttöjen pikkujoulumeiningeissä voisi vain pettää? Että sinne en puolisoani päästä 🤓. Jos pettämiseen lähtee, niin eiköhän se onnistu vaikka keskellä päivää, ruokatunnilla..

Ei minulla ainakaan ole ruokatunnilla tullut tilaisuutta. Siihen kai tarvitsisi naisen?

Vierailija
14/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut. Se on varmaan mielentila. Minulla on hieno puoliso, johon luotan ja, joka luottaa minuun. Ei minulla oikeastaan ole sellaista sisäistä vaihtoehtojaan kuin mahdollisuus pettää.

Jos sellainen vaihtoehto on, niin onhan se sitten aina ja milloinka vaan.

Niin ajattelisin. Aikamoista energian kummaan suuntaamista.

Ymmärrän.

Minullakin kumppani monesti kurkkii olan takaa, "mitä siellä palstalla oikein kirjoitellaan ".

Vierailija
15/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen

Vierailija
16/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän monesti käymättä lounaalla ja käyn vieraan perheenäidin luona nautinnolla.

Vaimokin on tyytyväinen kun "sulla menee niin kauheesti rahaa työpaikkalounaisiin"

M40

Vierailija
17/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole ruokatunnilla tullut tilaisuutta. Siihen kai tarvitsisi naisen?

No jos tykkäät miehistä, niin eiköhän sekin täytä vastauksen ja kysymyksen idean?

Vierailija
18/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemissani työporukassa ainoa miespuolinen pettää aina jonkun työmatkalaisten kanssa. On varmaan käynyt jo melkein kaikki sinkut läpi siinä porukassa.

Vierailija
19/19 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin mies lähti joka perjantai töistä vähän aikaisemmin ja meni käymään kakkosensa luona. 3-4 h siellä vierähti joka kerta.

Välillä hän kävi vieraissa jo työpäivän aikana ja teki sitten työt illalla kotona, joskin samalla vielä somessa leidinsä kanssa viestitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi