Lue keskustelun säännöt.
kävikö kukaan halaamassa ammaa?
Kommentit (6)
siellä päässyt halaan myös Mikko von Hertzeniä? =)
Slurps!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun sain kotona pussata meidän mammaa.
Siis mitä lastaan? Vuosittain lähes on käynyt halaamassa myös suomalaisia.
Tanjahan on käynyt aikaisemmin halaamassa katraansa kanssa Ammaa.
Olis jo aika kornia käydä halaamassa Ammaa ja tulla sitten raportoimaan siitä av:lle. Varsinainen hegellinen valaistuminen olisi tapahtunut varmasti.
en halailis mitään ammaa tänä tautisena aikana.
mutta oisin halunnu!