Naisten suurin vika on se, että
he ovat liian sinisilmäisiä. Miehet käyttävät tätä hyväkseen ihan 6-0. Suoraan silmiin katsoen kertovat valheita ja naiset uskoo, kun ne kuvittelee, että ihmiset yleensä puhuvat totta. No tietäkää: kun mies puhuu naiselle hänellä on aina mielessään mikä hyödyttää häntä itseään eniten. Hän pitää naista tyhmänä koska uskoo kaiken paskan. Mies kokee olevansa oikeutettu käyttämään naista miten tahtoo ja valehtelemaan, koska eihän sitä oikeastaan lasketa, koska kyseessä on vain nainen.
Tietäisittepä miten vaimoista ja kakkosnaisista jne puhutaan miesporukassa... ei miehet rakasta, ne haluaa. Ja luottaa niihin ei voi koskaan.
Kommentit (117)
pienistä pojanpalleroistanne tulee tuollaisia?
mieheni tuo kukkia aina joskus ihan siitä syystä kun rakastaa minua ja haluaa joskus myös muistaa minua.
On tämän itse sanonut.
Yleensä mies muistaa naisen erityisesti sen jälkeen, kun on tullut tehtyä jotain pahaa.
minkäs se nainen sille voi, että mies valehtelee? Jos ihan oikeasti on hyvä mies, niin olisiko sitten parempi epäillä pettämisestä ym ettei vain olisi liian sinisilmäinen? Miksi se sinisilmäisyys on jotenkin naisen omalla vastuulla? Niin tietysti, jos esim kaverit vihjaavat miehen pettävän, niin silloin tietysti pitää miettiä. Mutta nämä "ettekö te tyhmät naiset tajua, että miehenne pettävät teitä mennen tullen" -huutelut av:lla eivät oikein kuulu asiaan.
Satuhahmo niin kuin joulupukki. Sellaista miestä ei ole joka ei tarjottua vierasta tiukkaa persettä ottaisi.
vihdoinkin perustella tämän väitteesi?
Sieltähän se totuus tietysti kuuluisi jos toisin olisi. Joopa joo.
Ja tiedoksesi, että monet miehet pettävät ihan siitä riippumatta saavatko kotona seksiä vai eivät. Totta kai mies tahtoo mieluummin hyvää seksiä kahdelta tai useammalta naiselta kuin vain siltä yhdeltä.
On kolmen lapsen isä ja varsinkin vaimon kuullen niin perheenisää niin perheenisää että. Aina vakuuttelee, että vasta ÄITIYS tekee naisesta naisen ja eihän nuoret sinkkunaiset mitään tajua kun eivät ole ÄITEJÄ. Samoin haukkuu äänekkäästi ikäisiään miehiä joilla ei ole perhettä ja halveksuu heidän baarissakäyntiään. Lomamatkat ovat luokkaa Pärnu omalla autolla tai Puuhamaa/Visulahti. Ja vaimo on pyörtyä ylpeydestä kun hänellä on niiiiiin perhekeskeinen mies. Voin melkein kuvitella vaimon kirjoittavan tänne av:lle kuinka "MEILLE perhe on ykkönen, onneksi minulla ei ole keskenkasvuista idioottia miehenä.
Noh, ainoa huono puoli on se että aina kun vaimon silmä välttää (melko harvoin tosin, sillä eihän kunnon perheenisä kehtaa käydä viihteellä) mies on täysin eri ihminen. Olkoon työporukan saunailta tai vaimo sukuloimassa lasten kanssa yön yli, silloin lähdetään baariin ja vedetään perseet + isketään vieraita naisia. Muutenkin vastakkaista sukupuolta arvostellaan kuin karjaa, ylistetään synnyttämättömien naisten tiukkuutta ym. tosi ylevää. "Toi on sentään vielä naisen näköinen kun ei ole erehtynyt synnyttämään, sillä on sentään tavara ja tissit siinä kunnossa että niistä on jotain iloakin..." Tuossa nyt lievimmästä päästä esimerkki.
se, että pitkässä juoksussa vaikkapa melkein jokainen miespuolinen naimisissa oleva kollega olisi mennyt kanssani sänkyyn jos vain olisin suostunut.
Hyvin moni on napsutellut sitten niitä jotka antoivat.
Joka ikinen kerta baarissa useampi kuin yksi sormuksensa piilottanut tai sitten "eroamassa oleva" mies tulee tarjoamaan drinkkejä ja vonkaamaan.
Lähipiirissä lukuisia todella pitkälle vietyjä kusetuksia joissa kaikissa tekijänä mies. Pahimmat jäävät kiinni yhä uudelleen, puhuvat kuin Ruunebergit ja pääsevät kuin koira veräjästä ja jatkavat taas.
jne.
ap
On kolmen lapsen isä ja varsinkin vaimon kuullen niin perheenisää niin perheenisää että. Aina vakuuttelee, että vasta ÄITIYS tekee naisesta naisen ja eihän nuoret sinkkunaiset mitään tajua kun eivät ole ÄITEJÄ. Samoin haukkuu äänekkäästi ikäisiään miehiä joilla ei ole perhettä ja halveksuu heidän baarissakäyntiään. Lomamatkat ovat luokkaa Pärnu omalla autolla tai Puuhamaa/Visulahti. Ja vaimo on pyörtyä ylpeydestä kun hänellä on niiiiiin perhekeskeinen mies. Voin melkein kuvitella vaimon kirjoittavan tänne av:lle kuinka "MEILLE perhe on ykkönen, onneksi minulla ei ole keskenkasvuista idioottia miehenä.
Noh, ainoa huono puoli on se että aina kun vaimon silmä välttää (melko harvoin tosin, sillä eihän kunnon perheenisä kehtaa käydä viihteellä) mies on täysin eri ihminen. Olkoon työporukan saunailta tai vaimo sukuloimassa lasten kanssa yön yli, silloin lähdetään baariin ja vedetään perseet + isketään vieraita naisia. Muutenkin vastakkaista sukupuolta arvostellaan kuin karjaa, ylistetään synnyttämättömien naisten tiukkuutta ym. tosi ylevää. "Toi on sentään vielä naisen näköinen kun ei ole erehtynyt synnyttämään, sillä on sentään tavara ja tissit siinä kunnossa että niistä on jotain iloakin..." Tuossa nyt lievimmästä päästä esimerkki.
Niin perheenisää muuten, mutta taloyhtiön grillijuhlista aina ensimmäisenä supisemassa muille miehille että lähdetään "miesten baarikierrokselle", ja jutut sitä luokkaa että nyt isketään nuoret blondit ja otetaan hotellihuoneet.
"On itse sanonut ettei pettäisi" Sieltähän se totuus tietysti kuuluisi jos toisin olisi. Joopa joo.
Ja tiedoksesi, että monet miehet pettävät ihan siitä riippumatta saavatko kotona seksiä vai eivät. Totta kai mies tahtoo mieluummin hyvää seksiä kahdelta tai useammalta naiselta kuin vain siltä yhdeltä.
jokaisella oma mielipide asioista ja ymmärrän täysin miten sinä et pidä kenestäkään miehestä, joten se seurustelu ei varmaan ole sun juttu sitten, mutta jätä nämä asiat omaan arvoosi.
Enköhän minä tiedä monen vuoden kokemuksella millainen oma mieheni on :)
Tai toki jos itse olet käynyt nämä maailman jokaisen miehen läpi ja tiedät kaikista kaiken niin sitten voisit minuakin tulla valaisemaan ihan tänne paikanpäälle tästä asiasta ja varmaan tuo miehenikin tässä vieressä haluaisi mielellään kuulla tuon sinun omasta suustasi, kun heiluttelee jo päätään ja nauraa paskaista naurua jutuillesi :)
"On itse sanonut ettei pettäisi" Sieltähän se totuus tietysti kuuluisi jos toisin olisi. Joopa joo.
jokaisella oma mielipide asioista ja ymmärrän täysin miten sinä et pidä kenestäkään miehestä, joten se seurustelu ei varmaan ole sun juttu sitten, mutta jätä nämä asiat omaan arvoosi.
Enköhän minä tiedä monen vuoden kokemuksella millainen oma mieheni on :)
Tai toki jos itse olet käynyt nämä maailman jokaisen miehen läpi ja tiedät kaikista kaiken niin sitten voisit minuakin tulla valaisemaan ihan tänne paikanpäälle tästä asiasta ja varmaan tuo miehenikin tässä vieressä haluaisi mielellään kuulla tuon sinun omasta suustasi, kun heiluttelee jo päätään ja nauraa paskaista naurua jutuillesi :)
Ja onnea suhteeseenne. =DD
ap
kiitosta!
samoin sulle sen oikean löytämisessä :D
huomannut, että pahimpia pettäjiä ovat ne, joiden työpöydällä on kuva vaimosta ja lapsista.
En tiedä pettääkö mieheni vai ei, tosin en usko että pettää. En ole kuitenkaan laskenut elämääni 100% hänen varaansa, eli minulla on sen verran omia säästöjä, että on aina mahdollisuus hommata oma asunto, palkkani on sellainen että selviän lapsen kanssa yksinkin ja turvaverkot (siskoni, äitini) lähistölle voi muuttaa..
En mitenkään aktiivisesesti ajttele asiaa, mutta näin koen, että pystyn säilyttämään tietyn itsenäisyyden elämässäni.
huomannut, että pahimpia pettäjiä ovat ne, joiden työpöydällä on kuva vaimosta ja lapsista.
En tiedä pettääkö mieheni vai ei, tosin en usko että pettää. En ole kuitenkaan laskenut elämääni 100% hänen varaansa, eli minulla on sen verran omia säästöjä, että on aina mahdollisuus hommata oma asunto, palkkani on sellainen että selviän lapsen kanssa yksinkin ja turvaverkot (siskoni, äitini) lähistölle voi muuttaa..
En mitenkään aktiivisesesti ajttele asiaa, mutta näin koen, että pystyn säilyttämään tietyn itsenäisyyden elämässäni.
kiitosta!
samoin sulle sen oikean löytämisessä :D
en tosiaankaan etsi "sitä oikeaa". ;)
Olisi kyllä kiva saada miehiä keskusteluun kertomaan omat näkemyksensä... ja ei niin, että vaimo on vieressä.
mutta jälleen väitän että oma siippani omistaa (toistaiseksi)aivoa ja ne eivät ole valahtaneet tuonne keskiruumiiseen.. Tyhmää luokitella kaikki miehet noin ja kakkosnaisiathan nyt saakin puhua miten lystää, horojahan ne on.. Mun mieheni ei tasan työpaikallakaan minusta puhu epäkunnioittavsti tai haukkuen(eikä siihen ole hänellä edes aihetta)
Kuinka monen vaimon luulet sitten olevan sitä mieltä, että "minun mieheni varmaan haukkuu minua töissä vaikka meillä meneekin ihan hyvin"? Eiköhän suurin osa kuitenkin usko omasta siipastaan hyvää, myös niiden törkimysmiesten vaimot, ainakin siihen asti kun mies jää kiinni... ja ainiin, silloinkin syyllistetään "se horo", ei omaa kultamussukkaa. Juuri niinkuin aloituksessa sanottiin, naiset on sinisilmäisiä.
jos jotain sanottavaa olisi ja on tottakai minua haukkunutkin ja minä häntä... Mutta mulla ei ole mitään luuserimiestä jonka pitäisi purkaa vitutustaan vaimoonsa työkavereille... Ja JOS mun mieheni mua pettää niin en tosiaan aio olla sinisilmäinen vaan pakkaan ystävällisesti hänen tavaransa ja se loppuu siihen, lapsista huolimatta.. Mutta väitän,että jos olen hänet 15-kesäisestä tuntenut niin hänet tunnen edelleenkin.. Nuo silmät ei valehtele, edes pienestä asiasta, ukkoparka.. Suuret pahoittelut kaikille, jotka ajattelee jokaisesta miehestä maan päällä noin, mutta varmasti löytyy myös miehiä, jotka pitää kaikkia naisina horoina jne... Mutta meillä se on niin kuin sanon, sorry.. ja ihan yetävällisesti tämäkin ;)
huomannut, että pahimpia pettäjiä ovat ne, joiden työpöydällä on kuva vaimosta ja lapsista. En tiedä pettääkö mieheni vai ei, tosin en usko että pettää. En ole kuitenkaan laskenut elämääni 100% hänen varaansa, eli minulla on sen verran omia säästöjä, että on aina mahdollisuus hommata oma asunto, palkkani on sellainen että selviän lapsen kanssa yksinkin ja turvaverkot (siskoni, äitini) lähistölle voi muuttaa.. En mitenkään aktiivisesesti ajttele asiaa, mutta näin koen, että pystyn säilyttämään tietyn itsenäisyyden elämässäni.
onhan tuo nyt fiksua, vaikkei pelkäisikään miehen pettävän. Voihan ero tulla ilman pettämisiäkin ja kuolemakin on ihan todellinen mahdollisuus.
Jäi kiinni, kun se kakkosnainen kyllästyi odottamaan ja kertoi vaimolle, koko ajan vaimo luuli, että kaikki hyvin. Menivät terapiaan ja kaikkea ja kolmen kuukauden jälkeen mies alkoi suhteen uudestaan kakkoseen. Jatkavat vieläkin ja vaimo ei tiedä.
Mies on "yhteiskunnan tukipilari".
Kyllähän tuollaisia miehiä paljon on. En tiedä onko enemmistö, mutta varmaan ainakin kolmasosa miehistä. Jostain syystä te naiset tykkäätte juuri niistä kaikkein kusipäisimmistä miehistä. Sanoisin että itseänne saatte syyttää.
Olisi kyllä kiva saada miehiä keskusteluun kertomaan omat näkemyksensä... ja ei niin, että vaimo on vieressä.
Kyllähän tuollaisia miehiä paljon on. En tiedä onko enemmistö, mutta varmaan ainakin kolmasosa miehistä. Jostain syystä te naiset tykkäätte juuri niistä kaikkein kusipäisimmistä miehistä. Sanoisin että itseänne saatte syyttää.
mies edustaa? Ja sitten kun ynnätään vielä se, että osa niistä "uskollisistakin" on väkivaltaisia tai juoppoja tai sikarumia tai naisvihaajia... niin aika ankeat on heteronaisten markkinat.
mieheni tuo kukkia aina joskus ihan siitä syystä kun rakastaa minua ja haluaa joskus myös muistaa minua.
On tämän itse sanonut.
Hänellä ei ole tarvetta pettää kun seksimme on oikeasti todella hyvää ja sitä harrastetaan monesti viikossa.
Teemme myös monia juttuja yhdessä, harrastukset, ravintolat, elokuvissa käynti ja mieheni on yhtä onnellinen kuin minäkin.
sinun on varmaan itse vaikea käsittää sitä kun sinun kaikki miehesi ovat tehneet väärin mutta usko pois on maailmassa niitä ihaniakin ukkoja ja minä nyt satuin vain löytämään yhden.
Olemme toki jutelleet pettämisestä ja mieheni on minulle sanonut että hän käy vieraissa vain jos saa minut rysänpäältä kiinni ja minulla kun ei ole tarvetta lähteä tuonne nussuttelemaan vieraita kun saan ihan riittävästi tältä yhdeltäkin :)