Pikkutuhma viesti miehelle, tuloksena paha mieli.
Meillä on ollut mieheni kanssa muutamana edellisenä iltana melko kiihkeää pitkästä aikaa, ja ajattelin pitää virettä yllä. Otin itsestäni tuhmahkon kuvan ja lähetin sen miehelleni. Ajattelin sen piristävän hänen työpäiväänsä, itse olin kiihottunut jo pelkästä ajatuksesta että hän näkee sen vaikkapa kesken palaverin.
Mutta, ei vastausta. Minkäänlaista. Lähetin jo aamulla, kohta mieheni työpäivä onkin jo ohi. Yleensä kuitenkin pystyy työpäivän aikana vastaamaan puhelimeen. Siksi ihmetyttää. Nyt jo nolottaakin. Miksi piti. Ja aamulla olleet hyvät fiiliksetkin tipotiessään. Miksiköhän mies ei vastannut? Pelästyikö, pitääkö minua typeränä, vai mikä on? Ja tiedän, on voinut olla vaan kiire. harmittaa vaan, kun oliän jo ajatellut vaikka minkälaista yllätystä kun kotiin tulee. Ja nyt... Enpä tiedä. :/
Kommentit (59)
Oletko varma, että mies on saanut viestisi? Menikö viestisi varmasti oikeaan numeroon?
Jospa se yllättää sut kotiin tullessaan
Meni se, ainakin välitystietojen ja edellisen viestiketjun perusteella. Melko neuroottisesti tarkistin numeron ennen kuin lähetin. Joku nolo moka tästä nyt vielä puuttuisikin. Vaikkei kuvasta naamaa tai muuta tunnistettavaa näykään.
Minäkin laitoin viestinä miehelleni kuvan tisseistäni, kesken miehen työpäivän. Ei vastannut mitään muuta kuin: Hassu kuva.
wtf??? Olipa todella eroottinen olo. :(
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:26"]Minäkin laitoin viestinä miehelleni kuvan tisseistäni, kesken miehen työpäivän. Ei vastannut mitään muuta kuin: Hassu kuva.
[/quote]
Haha :D
6 lisää: kerran odotin häntä keittiön pöydällä korsetti ja stay upit päällä, kun hän tuli töistä. Ensimmäisenä mies alkoi nauramaan hohottamalla. Loukkaannuin kyllä todella paljon. Mies sanoi sitten vaan että aika hassussa asennossa istut.
Dream lover. :P
no älä nyt hyppää johtopäätöksiin, odota kun tulee kotiin, eiköhän asia selviä.
Puhelin äänettömällä ja niin kiire, ettei ole nähnyt sun pikkutuhmuuksia vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:26"]Minäkin laitoin viestinä miehelleni kuvan tisseistäni, kesken miehen työpäivän. Ei vastannut mitään muuta kuin: Hassu kuva.
[/quote]
Haha :D
[/quote]
Minulle tuli siitä olo että olen likainen perverssi, ja hävetti että olin edes kuvitellut että saisin tuon seniilisepen syttymään. Tyhmä olo tuli kaikinpuolin.
No. 6, voi ei! Miehet osaa olla niin pönttöjä. Ja tuo no. 8 toive oli siis vastakommentti numerolle 4. En oikein hanskaa tätä palstailua vielä.
Ap
Mutta siis vielä on toiveikas olo. Kohta tuon pitäis kotona jo ollakin.
Ap
Viestisi lipsahti sitten kuitenkin anopille.
Joko miehesi tuli kotiin? Tule kertomaan meille jatkosta, kun kerkiät!
Hei, mies on töissä. Jos on kiire ja muita ajatuksia pää täynnä, viestin vilkaisee, sitten sen unohtaa. Eivät miehet koko ajan ajattele seksiä. Mitä sinä vastaisit miehellesi kiireen keskellä jos hän lähettäisi kullistaan kuvan?
Mulle eikä miehelleni tule mms-viestit ollenkaan läpi eikä olla mitään erityisasetuksia laitettu. Ootko aiemmin lähettänyt kuvaviestejä ja hän ne saanut?
Vaikka ei ole vastannut, niin eihän se tarkoita etteikö viestillä voisi olla toivottua vaikutusta ;) Odottele nyt vaan rauhassa että tulee kotiin!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:44"]
Iso matami pikkutuhmassa kuvassa - "ihme" ettei häntä kiinnosta sen enempää .. Luultavasti vain ällöttää. :)
[/quote]
Ja mikä tässä muka ällöttää?
Oletko varma että meni miehen känykkään?