Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkutuhma viesti miehelle, tuloksena paha mieli.

Vierailija
02.07.2014 |

Meillä on ollut mieheni kanssa muutamana edellisenä iltana melko kiihkeää pitkästä aikaa, ja ajattelin pitää virettä yllä. Otin itsestäni tuhmahkon kuvan ja lähetin sen miehelleni. Ajattelin sen piristävän hänen työpäiväänsä, itse olin kiihottunut jo pelkästä ajatuksesta että hän näkee sen vaikkapa kesken palaverin. 

Mutta, ei vastausta. Minkäänlaista. Lähetin jo aamulla, kohta mieheni työpäivä onkin jo ohi. Yleensä kuitenkin pystyy työpäivän aikana vastaamaan puhelimeen. Siksi ihmetyttää. Nyt jo nolottaakin. Miksi piti. Ja aamulla olleet hyvät fiiliksetkin tipotiessään. Miksiköhän mies ei vastannut? Pelästyikö, pitääkö minua typeränä, vai mikä on? Ja tiedän, on voinut olla vaan kiire. harmittaa vaan, kun oliän jo ajatellut vaikka minkälaista yllätystä kun kotiin tulee. Ja nyt... Enpä tiedä. :/

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:26"]

Minäkin laitoin viestinä miehelleni kuvan tisseistäni, kesken miehen työpäivän. Ei vastannut mitään muuta kuin: Hassu kuva.

wtf??? Olipa todella eroottinen olo. :(

[/quote]

no sul on niin rumat tissit ettei varmaan tuntenut kuin kuvotusta:D

Vierailija
22/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että olen "iso matami" ? :D Viimeksi eilen tuo kuitenkin hyvin haluttavaksi kehui. 

Eikä mennyt anopille, perille oli mennyt. Äsken soitti sanoi palaverissa istuneensa melkein koko päivän. Oli kuulemma poskia alkanut kuumottaa kun viestin oli nähnyt. Ja en minä nyt sentään värkeistäni kuvaa laittanut, kun joku tuon kullin mainitsi. Mutta varmasti jotain vastaisin, jos tuo mies moista tekisi. 

Nyt on kuulemma siis kotimatkalla. Katsoo mitä tuleman pitää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis Ap. 

Vierailija
24/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:52"]

Mitä sinä vastaisit miehellesi kiireen keskellä jos hän lähettäisi kullistaan kuvan?

[/quote]

Hahah, mulla tuli kokis nenästä ulos :D Good point!

Vierailija
25/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:26"]

Minäkin laitoin viestinä miehelleni kuvan tisseistäni, kesken miehen työpäivän. Ei vastannut mitään muuta kuin: Hassu kuva.

wtf??? Olipa todella eroottinen olo. :(

[/quote]

no sul on niin rumat tissit ettei varmaan tuntenut kuin kuvotusta:D

[/quote]

Pöh, ei mulla ole rumat tissit. Enempi luulen että 10v yhdessä on sokaissut mieheni näidenkin palleroitten suhteen, ja seksuaalinen jännite on kadonnut. Enpähän ole ainakaan seksiobjekti. :D

Vierailija
26/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:52"]

Mitä sinä vastaisit miehellesi kiireen keskellä jos hän lähettäisi kullistaan kuvan?

[/quote]

Hahah, mulla tuli kokis nenästä ulos :D Good point!

[/quote]

Minä olisin ainakin mielissäni.

t. Se jonka mies sanoi tissikuvaani hassuksi.

Vierailija
27/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:07"]

Kuka sanoo että olen "iso matami" ? :D Viimeksi eilen tuo kuitenkin hyvin haluttavaksi kehui. 

Eikä mennyt anopille, perille oli mennyt. Äsken soitti sanoi palaverissa istuneensa melkein koko päivän. Oli kuulemma poskia alkanut kuumottaa kun viestin oli nähnyt. Ja en minä nyt sentään värkeistäni kuvaa laittanut, kun joku tuon kullin mainitsi. Mutta varmasti jotain vastaisin, jos tuo mies moista tekisi. 

Nyt on kuulemma siis kotimatkalla. Katsoo mitä tuleman pitää. :)

[/quote]

no voi että. kyllä on taas kauhea todistelu meneillään

Vierailija
28/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans lähetin tisseistäni kuvan miehelleni yks päivä, tämä vastas jotain.. Oottakaas pitää tarkistaa.. "hyvät mollukat" :D:D Oli oikeesti tosi sexy kuva, itelläki meinas kuola valua ku näin kuvan. Pyh.

Vierailija
29/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on niin tyhmiä ettei tajua että "sahaavat omaa oksaa"!

Kun vielä olin nuori ja parempi kroppainen niin laitoin sexyt alusvaatteet kun olimme kahden hotellilomalla ja miestä alkoi naurattaa...juu..en ole toista kertaa vaivautunut. Nytkin on seksikkäitä alusvaatteita kaapissa mitä mies ei ole nähnyt eikä näe! Taidan pukeutua niihin kun pidän omaa kivaa :)

Vierailija
30/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:33"]

Jotkut miehet on niin tyhmiä ettei tajua että "sahaavat omaa oksaa"!

Kun vielä olin nuori ja parempi kroppainen niin laitoin sexyt alusvaatteet kun olimme kahden hotellilomalla ja miestä alkoi naurattaa...juu..en ole toista kertaa vaivautunut. Nytkin on seksikkäitä alusvaatteita kaapissa mitä mies ei ole nähnyt eikä näe! Taidan pukeutua niihin kun pidän omaa kivaa :)

[/quote]

Mä vaihdoin jo vuosia sitten puuvillaisiin sloggeihin ja lopetin alapään sheivailun, koska mies ilmoitti että hänelle on aivan sama. Ekat viisi vuotta ajelin karvoja ja pidin stringejä, mutta miestä ei kiinnostanut. Illat kuljeskelin jossain pitsessä baby doll- yöpaidassa ja pyllistelin stringeissä, arvelin josko se apinamies heräilisi. Ei herännyt. Mitäpä mä itseäni varten niitä pitämään, kun miehen esteettinen silmä on mallia kameli. Olkoot.

Vierailija
31/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa!

Vierailija
32/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:31"]

Vittu miehet on ääliöitä.

[/quote] Miksi miestä pitäisi kiihottaa/kiinnostaa kun vaimoke laittaa kuvan pillustaan/tisseistään jonka mies on nähnyt 1000 kertaa livenä?

Vierailija
33/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sanonut miehelle että voisi trimmata omaa puskaansakin joskus, järkyttävä pöheikkö. Mutta ei kiinnosta. Kalsareita ei ostaisi koskaan uusia jos en minä lahjoittaisi merkkipäivinä. Ihana mies mulla muuten, mutta joskus olisi kiva saada tunnustusta naisellisuudestakin. Lisäksi ihmetyttää välillä kun kuulee miten naisia syytetään miehisyydestä ja haukutaan matameiksi yms. Voisiko olla että niistä naisista tulee matameja jos ne on kimpassa miehen kanssa joka ei piittaa siitä miltä nainen näyttää..? Jos mies ei kymmeneen vuoteen kertaakaan kehu puolisonsa kauneutta, niin käsi sydämelle, kuinka moni nainen jaksaa panostaa itseensä MIEHEN TAKIA? Ihan turhaa, sanon minä. Kaikki tuntemani naiset nauttivat kaunistautumisesta ja miehensä kehuista, ja aivan liian monen naisen miehet eivät piittaa lainkaan.

Perseestä sellainen.

Vierailija
34/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:38"]

[/quote] Miksi miestä pitäisi kiihottaa/kiinnostaa kun vaimoke laittaa kuvan pillustaan/tisseistään jonka mies on nähnyt 1000 kertaa livenä?

[/quote]

No kiinnostaisiko sitten jos nainen laittaisi kuvan naapurin Marjatan römpsästä mikä näyttäisi nyrkillä naidulta kamelinturvalta? Häh? Vitun untamo, mee nukkuun.

Vierailija
35/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä jonkun mielestä todistelin, pääasia että itse tidean tilanteen. Mies tuli töistä kotiin, suuteli pitkään ja ilmoitti että vaihdat siistiä ylle. Lähdetään naapurikaupunkiin kuulemma syömään ja iltaa viettämään. :) Toimi siis. Mukavaa iltaa kaikille muillekin!

Vierailija
36/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:44"]

[/quote]

No kiinnostaisiko sitten jos nainen laittaisi kuvan naapurin Marjatan römpsästä mikä näyttäisi nyrkillä naidulta kamelinturvalta? Häh? Vitun untamo, mee nukkuun.

[/quote] Miten nämä 2 asiaa liittyi toisiinsa?

Vierailija
37/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, VAU!!!! Ex tempore -treffit kuulostaa ihan elokuvalta tällasen tupajumin trikootätykkäkotiäidin korvaan. Oikeesti, vau! Nauti! :)

Vierailija
38/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:50"]En tiedä mitä jonkun mielestä todistelin, pääasia että itse tidean tilanteen. Mies tuli töistä kotiin, suuteli pitkään ja ilmoitti että vaihdat siistiä ylle. Lähdetään naapurikaupunkiin kuulemma syömään ja iltaa viettämään. :) Toimi siis. Mukavaa iltaa kaikille muillekin!

[/quote]

No eihän toiminu. Matamia vaan lihotetaan entisestään.

Vierailija
39/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa iltaa sinulle, ap! Nauti, olet sen ansainnut!

Vierailija
40/59 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:44"]

[/quote]

[/quote] Miten nämä 2 asiaa liittyi toisiinsa?

[/quote]

No vaikka sitten niin että naapurin rouvan römpsää ei toivottavasti ole nähny, että kiinnostaisiko enemmän? Ei minua ainakaan kiinnosta nähdä muita kikkeleitä kuin sen mikä on omalla miehellä. Livenä ja kamerasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä