Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Senni Salminen sanoo olevansa äiti

Vierailija
22.06.2026 |

Vaikka ei ole synnyttänyt!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on nykyisin oma koettu tunnetila, ei biologiaa. Vähän samalla tavalla kuin 3v voi sanoa olevansa koira.

Vierailija
2/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiys on nykyisin oma koettu tunnetila, ei biologiaa. Vähän samalla tavalla kuin 3v voi sanoa olevansa koira.

Ei se silti biologiaa muuksi muutu. Olkoon Senni sitten vaikka koira, mutta äiti hän ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Jorma 62v ja olen 4v tyttö. ja ehkä varis. . . 

Vierailija
4/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän kerran on äiti, kun hänellä lapsi on. Eikö adoption kautta äidiksi tullut ole äiti? Tai isä vanhempi lapselleen? Kummaskaan tapauksessa vanhempi ei ole synnyttynyt lasta. Pelkkä biologia ei tee kenestäkään vanhempaa.

Vierailija
5/5 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hän on äiti. Vai isäkö hänen pitäisi sanoa olevansa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi