Lue keskustelun säännöt.
Senni Salminen sanoo olevansa äiti
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Äitiys on nykyisin oma koettu tunnetila, ei biologiaa. Vähän samalla tavalla kuin 3v voi sanoa olevansa koira.
Ei se silti biologiaa muuksi muutu. Olkoon Senni sitten vaikka koira, mutta äiti hän ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen Jorma 62v ja olen 4v tyttö. ja ehkä varis. . .
Kyllä hän kerran on äiti, kun hänellä lapsi on. Eikö adoption kautta äidiksi tullut ole äiti? Tai isä vanhempi lapselleen? Kummaskaan tapauksessa vanhempi ei ole synnyttynyt lasta. Pelkkä biologia ei tee kenestäkään vanhempaa.
Tottakai hän on äiti. Vai isäkö hänen pitäisi sanoa olevansa?
Äitiys on nykyisin oma koettu tunnetila, ei biologiaa. Vähän samalla tavalla kuin 3v voi sanoa olevansa koira.