Pikkutuhma viesti miehelle, tuloksena paha mieli.
Meillä on ollut mieheni kanssa muutamana edellisenä iltana melko kiihkeää pitkästä aikaa, ja ajattelin pitää virettä yllä. Otin itsestäni tuhmahkon kuvan ja lähetin sen miehelleni. Ajattelin sen piristävän hänen työpäiväänsä, itse olin kiihottunut jo pelkästä ajatuksesta että hän näkee sen vaikkapa kesken palaverin.
Mutta, ei vastausta. Minkäänlaista. Lähetin jo aamulla, kohta mieheni työpäivä onkin jo ohi. Yleensä kuitenkin pystyy työpäivän aikana vastaamaan puhelimeen. Siksi ihmetyttää. Nyt jo nolottaakin. Miksi piti. Ja aamulla olleet hyvät fiiliksetkin tipotiessään. Miksiköhän mies ei vastannut? Pelästyikö, pitääkö minua typeränä, vai mikä on? Ja tiedän, on voinut olla vaan kiire. harmittaa vaan, kun oliän jo ajatellut vaikka minkälaista yllätystä kun kotiin tulee. Ja nyt... Enpä tiedä. :/
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:31"]
Vittu miehet on ääliöitä.
[/quote] Miksi miestä pitäisi kiihottaa/kiinnostaa kun vaimoke laittaa kuvan pillustaan/tisseistään jonka mies on nähnyt 1000 kertaa livenä?
[/quote]
No kiinnostaisiko sitten jos nainen laittaisi kuvan naapurin Marjatan römpsästä mikä näyttäisi nyrkillä naidulta kamelinturvalta? Häh? Vitun untamo, mee nukkuun.
Miten nämä 2 asiaa liittyi toisiinsa?
Mä ymmärsin asian pointin. Kyllä oman vaimokkeen tissit/pylly pitäisi jonkinlaista nostetta aiheuttaa! On aika noloa kysyä naapurin rouvalta, että viittisikö vähän pyllistää, kun mieheni ei enää kiihotu omastani. On kuulemma nähnyt 1001 kertaa eli yhden kerran liikaa! :D
Taustatietona ollaan kolmenkympin ja neljänkympin välissä melko tuore pari.
Naiseni lähetti minulle kuvan töihin itsestään pikkuhousuissa ja sai todellakin haluamansa reaktion minussa. Todella kiihottavaa! Laitoin hänelle myöhemmin saman kaltaisen viestin ja sain myöskin hänelle voimakasta "kuumotusta" aikaan. Meillä on kyllä kemiat kohdallaan ja molemmin puoleinen halu on todella voimakasta.
Tiedän myös aiemmista kokemuksista miltä tuntuu kun halu toiseen lopahtaa melko piankin, kun kemiat ja mieltymykset ei kohtaa. Itse en pystyisi elämään suhteessa josta intohimoinen halu toista kohtaan puuttuisi. Jos seksi elämä on hyvää tai jopa loistavaa heijastuu se koko parisuhteeseen vahvistavana asiana. Jos taas seksi ei toimi se heijastuu erottavana asiana. Näin siis ainakin minun mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 16:31"]
Vittu miehet on ääliöitä.
[/quote] Miksi miestä pitäisi kiihottaa/kiinnostaa kun vaimoke laittaa kuvan pillustaan/tisseistään jonka mies on nähnyt 1000 kertaa livenä?
[/quote]
No mun mies repii pöksynsä jos vaan lähetän jonkun pikkutuhman kuvan hänelle työmatkalla ollessaan:) Lähes 20v yhdessä ja ikääkin jo 50+ minulla - mies nuorempi
No jos sen ei nyt tollasta tehnyt mieli kuulla. Se mies ei ole olemassa sinua varten. Otitko huomioon hänen tarpeensa vai mietitkö itsekkäästi vain omaa kiimaisen pillusi tyydyttämistä?
Semmosta. Ehkä miehesi ei arvostanut tollasta työkiireiden keskellä.
Vanha keskustelu mutta miksi jotkut edes tekevät noin. Tuokin mies sai varmasti elämänsä naurut kun kotona mursu yrittää keikistellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin laitoin viestinä miehelleni kuvan tisseistäni, kesken miehen työpäivän. Ei vastannut mitään muuta kuin: Hassu kuva.
wtf??? Olipa todella eroottinen olo. :(
No mitä oisit kommentoinut jos ois kikkelikuvan laittanut?
Muistakaa että Donald Trump pystyy katsomaan nuo teidän kuvanne. Usa tiedustelu viranomainen Nsa näkee ja tallentaa ja kaiken netin sisällön. On teoreettisesti mahdollista että Donald hohottelee kavereidensa kanssa kuvillenne.
Vierailija kirjoitti:
6 lisää: kerran odotin häntä keittiön pöydällä korsetti ja stay upit päällä, kun hän tuli töistä. Ensimmäisenä mies alkoi nauramaan hohottamalla. Loukkaannuin kyllä todella paljon. Mies sanoi sitten vaan että aika hassussa asennossa istut.
Dream lover. :P
Jokohan vuonna 2025 naiset alkaisivat vihdoin tajuamaan että tällaiset jutut ei välttämättä toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vanha keskustelu mutta miksi jotkut edes tekevät noin. Tuokin mies sai varmasti elämänsä naurut kun kotona mursu yrittää keikistellä.
Tuollaisia miehiä kannattaa vältellä, jotka halveksivat vaimoaan, pitävät itsestäänselvyytenä, nimittävät mursuksi, eivätkä näe vaimoa enää naisena. Kohta se vaimo saa tarpeekseen väheksynnästä ja eroaa ja etsii uuden miehen, joka näkee hänet naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 lisää: kerran odotin häntä keittiön pöydällä korsetti ja stay upit päällä, kun hän tuli töistä. Ensimmäisenä mies alkoi nauramaan hohottamalla. Loukkaannuin kyllä todella paljon. Mies sanoi sitten vaan että aika hassussa asennossa istut.
Dream lover. :P
Jokohan vuonna 2025 naiset alkaisivat vihdoin tajuamaan että tällaiset jutut ei välttämättä toimi.
Jokohan vuonna 2025 miehet alkaisivat vihdoin tajuamaan, että naiset haluavat parisuhteessa tulla nähdyiksi ja kohdelluiksi haluttavina naisina, romantiikkaa ja seksuaalisen jännitteen ylläpitämistä arjen vastapainoksi.
Tuo on niin sairasta kun naiset kuvittelee että kyllä miehellä on aikaa minua huomioida ja on aikaa minun viesteihin vastata vaikka onkin töissä. Itse jätin juuri naisen jonka kanssa riitelin lähes päivittäin kun yritin sanoa että minä en saa pitää puhelinta mukana töissä vaan minun on pakko jättää se pukukaappiin niin silti tämän naisen mielestä minun olisi pitänyt aina vastata hänelle todella nopeasti kun lähetti viestin. En kuulemma rakastanut häntä jos minun vastaamiseen meni yli 5 minuuttia
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on niin tyhmiä ettei tajua että "sahaavat omaa oksaa"!
Kun vielä olin nuori ja parempi kroppainen niin laitoin sexyt alusvaatteet kun olimme kahden hotellilomalla ja miestä alkoi naurattaa...juu..en ole toista kertaa vaivautunut. Nytkin on seksikkäitä alusvaatteita kaapissa mitä mies ei ole nähnyt eikä näe! Taidan pukeutua niihin kun pidän omaa kivaa :)
Ha haa. Mulle kävi kans samoin nuorena mun rakastajan kanssa. Olin ostanut ihan mielettömän sexyt (siis ihan siistit kuitenkin, ei mitkään prnot) alusvaatteet ulkomaanmatkalta, ja mies tuli käymään, eikä noteerannut mitenkään mun asuani, päinvastoin, ei oikein syttynyt lainkaan.
Sitten olen iskenyt suomimiehiä hikisenä, ilman mitään meikkiä, vaikka mistä. On ne outoja, kun mikään panostus ei uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin sairasta kun naiset kuvittelee että kyllä miehellä on aikaa minua huomioida ja on aikaa minun viesteihin vastata vaikka onkin töissä. Itse jätin juuri naisen jonka kanssa riitelin lähes päivittäin kun yritin sanoa että minä en saa pitää puhelinta mukana töissä vaan minun on pakko jättää se pukukaappiin niin silti tämän naisen mielestä minun olisi pitänyt aina vastata hänelle todella nopeasti kun lähetti viestin. En kuulemma rakastanut häntä jos minun vastaamiseen meni yli 5 minuuttia
Mulla sama juttu, vaikka olen nainen. Kännykkä on pakko jättää pukukaappiin, kun en ole missään toimistotöissä kännykkä kädessä. Miesystävä, jonka kanssa olen etäsuhteessa, kuittailee, etten välitä hänestä yhtä paljon kuin hän minusta, koska hän vastaa aina heti mun viesteihin, kun pystyy, ja raivaa aikaa vastaamiseen kiireenkin keskellä, ja mä muka vastaan vasta kun mulla on aikaa ja tylsää. Olen vielä muutenkin elämässäni huolimaton kännykän suhteen, vastaan jos kuulen, ja unohtelen puhelinta milloin minnekin, jopa lataamisenkin saatan unohtaa. Oikeasti olen ihan hulluna tuohon mieheen, ja mun on oikeasti pakko välillä ottaa happea ja taukoa, kun käyn jo muutenkin ihan kuumana ja liian kovilla kierroksilla hänen takiaan. Pelkään että tulee sydänkohtaus tai kohellan jotain tai ajan autolla puuta päin tai vastaavaa, kun en pysty ajattelemaan muuta kuin häntä ja elimistö hyrrää ihan täysillä ja oon ihan sekaisin onnellisuushormoneista. Ja toinen luulee, että olen kylmä ja etäinen, tai että pelaan muka jotain pelejä.
Lupasitko ottaa ahnaasti pyllyyn?
Oli varmaan kuvan nähtyään kiire oksentaa työpaikan vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on niin tyhmiä ettei tajua että "sahaavat omaa oksaa"!
Kun vielä olin nuori ja parempi kroppainen niin laitoin sexyt alusvaatteet kun olimme kahden hotellilomalla ja miestä alkoi naurattaa...juu..en ole toista kertaa vaivautunut. Nytkin on seksikkäitä alusvaatteita kaapissa mitä mies ei ole nähnyt eikä näe! Taidan pukeutua niihin kun pidän omaa kivaa :)
Ha haa. Mulle kävi kans samoin nuorena mun rakastajan kanssa. Olin ostanut ihan mielettömän sexyt (siis ihan siistit kuitenkin, ei mitkään prnot) alusvaatteet ulkomaanmatkalta, ja mies tuli käymään, eikä noteerannut mitenkään mun asuani, päinvastoin, ei oikein syttynyt lainkaan.
Sitten olen iskenyt suomimiehiä hikisenä, ilman mitään meikkiä, vaikka mistä. On ne outoja, kun mikään panostus ei uppoa.
Naisille voi tulla yllätyksenä mutta miehet eivät halua seksiä 24/7 ja heillä saattaa olla muutakin mielessä.
Hehheh, automatkalla on aikaa vielä päivittää. Ei tämä ihan normiarkea meilläkään ole. Mutta nyt vaihtui kotikalsarit ja plyysiverkkarit uusiin hepeniin ja korkkareihin. :) Lapset on kesäleirillä, eli meillä on aikaa leikkiä "uutta nuoruutta".