Mitä ajatuksia sussa herättää tämä? Naisten todella ikävä tapa...
...valehdella painonsa deittisovelluksissa jopa kymmeniä kiloja itsensä todellista kevyemmäksi. Käyttävät vanhoja tai tekoälyllä muokattuja kuvia, joissa näyttävät hoikilta ja kauniilta, mutta kun menet sovittuun tapaamispaikkaan, niin siellä odottaakin valtava kuivalle maalle huuhtoutunut valas, joka on vetänyt ylleen kesämekon : (
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen on saanut sinut jo houkuteltua tapaamiseen, niin sieltä ei enää niin vain livetäkään pois, vaan seuraavaksi mennään pikaruokapaikkaan, jossa valtavan laskun luonnollisesti maksaa mies : (
Ja jos vähänkään yrität vastustaa, niin nainen uhkaa istua päällesi : (
Menee samaan kategoriaan kuin ikänsä ja parisuhdestatuksensa valehtelijat. Miten mikään kunnon suhde voisi alkaa, jos heti alussa valehdellaan tärkeitä asioita?
Ei miehet ymmärrä naisten painoista mitään. Hoikkaa naista luullaa 40kg, vaikka oikeasti painoa olisi 60kg.
Ei pidä paikkaansa.
Terveisin N23, 53 kg, 172 cm.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen on saanut sinut jo houkuteltua tapaamiseen, niin sieltä ei enää niin vain livetäkään pois, vaan seuraavaksi mennään pikaruokapaikkaan, jossa valtavan laskun luonnollisesti maksaa mies : (
Miksi suostut tähän? Pilden toivossa?
Naiset sitä ja miehet tätä.... Ikinä ei ole yleistetty mitään
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen on saanut sinut jo houkuteltua tapaamiseen, niin sieltä ei enää niin vain livetäkään pois, vaan seuraavaksi mennään pikaruokapaikkaan, jossa valtavan laskun luonnollisesti maksaa mies : (
Voi poijjaat jo 80-luvulla oli tosi helppo selvittää, mikä on miehiään minua hakkaileva herra. Pikkasen taustatyötä ja satusetä paljastui oitis. Tänään kaikki on parin klikkausen päässä, älkää itkekö jos vedetään höplastä.
Mies kysyy: Jos olen 172,5 cm, voinko laittaa tinderiin 175? Puhumattakaan mulkun mitoista.
Kysytäänkö tinderissä vatun koko?
Sopivat yhteen niiden miesten kanssa jotka valehtelevat pituutensa, painonsa ja/tai ikänsä yhtä isosti. Ja kuvana on se kaverin nuoruuskuva kun itse oli jo silloin yhtä lyhyt ja lihava mitä nytkin.
Vakka kantensa ja sitä rataa.
Naisilla on oikeus valehdella koska ovat todella nirsoja etenkin suomalaiset naiset. Minä menin kerran treffeille niin nainen painoi 100 kg vaikka piti olla normaalipainoinen.
Miehet tekee ihan samaa. Miinus mekko
Ap ei ole missään treffeillä käynyt, kunhan vässykkänä kiukuttelee naisista.
Älä höpötä et sinä ikinä treffeille ole päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen on saanut sinut jo houkuteltua tapaamiseen, niin sieltä ei enää niin vain livetäkään pois, vaan seuraavaksi mennään pikaruokapaikkaan, jossa valtavan laskun luonnollisesti maksaa mies : (
Miksi suostut tähän? Pilden toivossa?
Koska nainen uhkaa muuten istua päälleni : (
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on oikeus valehdella koska ovat todella nirsoja etenkin suomalaiset naiset. Minä menin kerran treffeille niin nainen painoi 100 kg vaikka piti olla normaalipainoinen.
Oliko sinulla puntari mukana?
Vierailija kirjoitti:
Menee samaan kategoriaan kuin ikänsä ja parisuhdestatuksensa valehtelijat. Miten mikään kunnon suhde voisi alkaa, jos heti alussa valehdellaan tärkeitä asioita?
Onko rehellistä naista muka olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nainen on saanut sinut jo houkuteltua tapaamiseen, niin sieltä ei enää niin vain livetäkään pois, vaan seuraavaksi mennään pikaruokapaikkaan, jossa valtavan laskun luonnollisesti maksaa mies : (
Miksi suostut tähän? Pilden toivossa?
Koska nainen uhkaa muuten istua päälleni : (
Sitähän sä itseasiassa haluat. Kukaan ei vain suostu tekemään niin, eikä lähde sun kanssa treffeille.
Ja kun nainen on saanut sinut jo houkuteltua tapaamiseen, niin sieltä ei enää niin vain livetäkään pois, vaan seuraavaksi mennään pikaruokapaikkaan, jossa valtavan laskun luonnollisesti maksaa mies : (