Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mielistelevät toisiaan, yhtä rumia naisia kuin ovat itsekin. Tästä saa voimaa.

Vierailija
2/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään turha uutisaihe.

Vierailija
4/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli joka ei tee mallintöistä vaan työskentelee mehubaarissa 

Vierailija
5/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen kehuu itseään. Mikä ihmeen juttu tuo oli? 

Vierailija
6/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannulilla jykevämmät leukaperät kuin Peppiinalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin näköinen tyttö. Lähettäkää omia kuvianne tänne...

Vierailija
8/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas! Siinähän olisi oiva vaimo sille Harkimon pojalle! Joelille! Loppuisi leuattomuus siinä suvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Eli siis ruma naiseksi ollaksesi rehellinen. Näytätkö samalta? Voimia.

Vierailija
10/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mielistelevät toisiaan, yhtä rumia naisia kuin ovat itsekin. Tästä saa voimaa.

No mieluummin niin päin kuin rumia ja oksuja ukkoja.

Kaikki ansaitsevat rakkautta. Jos mies ei kykene rakastamaan naista joka ei näytä 10v pornomallilta niin sitten naiset rakastavat muualla kuin miehen luona. Mitä miehet tekevät, ketä edes kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukako hänessä siis on vialla? 

En lukenut artikkelia enkä katsonut filmiä, mutta seitsemästä kuvasta selvisi, että Peppiina osaa kävellä kadulla ja että hänellä on tasan yksi ilme. Ulkonäköongelma ei välittynyt.

Vierailija
12/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta upea luusto, ja komean näköinen. Samaa näköä kuin prinsessa Victoriassa. 

Vierailija
14/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi. 

Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä jykevämmät leukaperät. Ala-asteella kiusattiin ja tytöt jatkoivat haukkumista vielä myöhemminkin. Totta kai se aiheutti epävarmuutta. Miehiä se ei kuitenkaan ole ainakaan silminnähden koskaan haitannut. Ihan hyvin on mennyt deittailurintamalla. Jos jotakuta on häirinnyt, on varmaan jättänyt lähestymättä.

Kaikilla meillä on aivan takuulla jonkun mielestä epäviehättäviä piirteitä, eivätkä ne katoa osoittelemalla muiden. Ehkä viehättävää onkin lopulta se, ettei ole tapana mollata koskaan kenenkään ulkonäköä, ei selän takana eikä naaman edessä. Ei edes anonyymillä nettipalstalla.

Vierailija
16/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis kelpaa niille ulkonäkökeskeisimmille miehille, ja muitahan ei edes miehiksi lasketa....

Vierailija
17/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leukako hänessä siis on vialla? 

En lukenut artikkelia enkä katsonut filmiä, mutta seitsemästä kuvasta selvisi, että Peppiina osaa kävellä kadulla ja että hänellä on tasan yksi ilme. Ulkonäköongelma ei välittynyt.

Aika ruma vartalokin sikamaisen naaman lisäksi. Kaikki eivät vain ole kauniita.

Vierailija
18/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi. 

Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää. 

Korostaa niitä persoonallaan? Kaikki tekevät samaa, persoona näkyy ihmisen ulkonäössä ja ulkomuodossakin.

Vierailija
19/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä jykevämmät leukaperät. Ala-asteella kiusattiin ja tytöt jatkoivat haukkumista vielä myöhemminkin. Totta kai se aiheutti epävarmuutta. Miehiä se ei kuitenkaan ole ainakaan silminnähden koskaan haitannut. Ihan hyvin on mennyt deittailurintamalla. Jos jotakuta on häirinnyt, on varmaan jättänyt lähestymättä.

Kaikilla meillä on aivan takuulla jonkun mielestä epäviehättäviä piirteitä, eivätkä ne katoa osoittelemalla muiden. Ehkä viehättävää onkin lopulta se, ettei ole tapana mollata koskaan kenenkään ulkonäköä, ei selän takana eikä naaman edessä. Ei edes anonyymillä nettipalstalla.

Ei kaikilla ole. 

Vierailija
20/54 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä jykevämmät leukaperät. Ala-asteella kiusattiin ja tytöt jatkoivat haukkumista vielä myöhemminkin. Totta kai se aiheutti epävarmuutta. Miehiä se ei kuitenkaan ole ainakaan silminnähden koskaan haitannut. Ihan hyvin on mennyt deittailurintamalla. Jos jotakuta on häirinnyt, on varmaan jättänyt lähestymättä.

Kaikilla meillä on aivan takuulla jonkun mielestä epäviehättäviä piirteitä, eivätkä ne katoa osoittelemalla muiden. Ehkä viehättävää onkin lopulta se, ettei ole tapana mollata koskaan kenenkään ulkonäköä, ei selän takana eikä naaman edessä. Ei edes anonyymillä nettipalstalla.

Ei kaikilla ole. 

No kerropa kenellä ei ole mitään piirrettä ulkonäössä, mikä ei olisi kenenkään muun mielestä ruma. Lupaan syödä hatullisen paskaa, jos kukaan ei löydä kyseisestä ihmisestä mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi