Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin nämä pullukat joilla naama täynnä metallia ja punaisiksi / sinisiksi värjätyt hiukset🤮🤮🤮
Kaikki tällaiset kuitenkin melkein aina parisuhteessa jostain kumman syystä...
Ainahan kautta historian ns. hylkiöt on löytäneet toisensa.
Ne ottaa sen kenet saa,ei kenet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markettien karkkilaarit, sipsisäkit, limulavat ja mättöpakkaukset.
Sellaista paskaa ei syödä Italiassa.
Hintataso taitaa Italiassa olla sellainen, ettei väli mene hurmokseen, kun irtokarkit ovat 5,95/kg tai limsat 8,95/24 plo?
Syövät välimerellisesti yllättävän paljon kasviksia ja käyttävät eri viljalaatua kuin suomessa. Suomessa syödään paljon mitä vaan ja kaloreista piittaamatta. Suomalaiset myös juo paljon alkoholia, etelässä paikalliset ei kittaa päihtymyksen takia. Sekin aika siellä on mennyttä että isäntä juo joka päivä punaviiniä. Työläiset syö roskaruokaa sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ovat kyllä juuri ne Suomen hoikimmat ja tyylikkäimmät.
Mutta eihän sitä johonkin Milanoon voi verrata.
Varmasti on Helsingissä enemmän läskejä kuin muissa kaupungeissa Suomessa.
Määrällisesti kyllä, mutta jos suhteuttaa kaupunkien asukaslukuihin, niin ei ole. Sen verran tulee Suomea kierrettyä työn vuoksi joka vuosi, että on omakohtaista kokemusta asiasta.
Helsingissä eniten läskejä on m muu ttotaustaisissa naisissa, jotka pukeutuu huiviin ja kaapuihin. Osa heistä on todella lihavia ja kävely on vaivalloisen näköistä lyllerystä.
Kehitysmaissa on ruokakulttuuri runsaskalorista hiilarimättöä. Kun sinne on rantautunut monikansalliset roskaruokakorporaatiot on kehitysmaissa suurin ongelma ylipaino ja diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö ap Milanossa? Sieltä minäkin ostan vaatteet, kengät, laukut yms eleganssia tähän Suomen harmauteen
Milanon muotiluomuksissa ei suomen talvessa hiihdetä. Pohjoismaissa arvostetaan ja pukeudutaan ihan eri tavoin syystä. Italiaiset miehet näyttää homoille karkin värisissä pikkutakeissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Lyhyenläntä, tanakka, pyöreäposkinen, hyppyrinenäinen , tatuoitu, tyylitön suomalainen erottuu kivikasvoisista, pitkistä hollantilaisista ja germaanisista kansoista.
T. Hollannissa, Saksassa, Itävallassa, mm. työskennellyt.
Tässä on sukupolviero. Nuorten suomalaismiesten keskipituus ln 181cm, ja useat näistä ovat hoikkia ja pukeutuvat hyvin.
Suomalaiset miehet elää alisteisessa asemassa se näkyy aloholin juomisen määrässä ja ulkonäössä vanhemmiten. Ulkomailla miehelle on tilansa ja eri rooli kuin feministi suomessa. Kyllä se näkyy jos on orja koko ikänsä ja avoimesti vihattu. Niinkuin nyt viimeisin presidentti stubidon suomalaisten miesten moittiminen. Paska maa.
Etelässä suomalaisten palvomat viinapullot on halpoja ja pölyyntyy markettien hyllyissä. Kertoo aika paljon. Suomessa pölyyntyy oliiviöljy pullo kun se maksaa vuosikerta viskipullon verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Lyhyenläntä, tanakka, pyöreäposkinen, hyppyrinenäinen , tatuoitu, tyylitön suomalainen erottuu kivikasvoisista, pitkistä hollantilaisista ja germaanisista kansoista.
T. Hollannissa, Saksassa, Itävallassa, mm. työskennellyt.
Ilmeisesti olet työskennellyt silmät kiinni jos uskot että vain suomalaiset ovat lyhyitä, tanakoita ja tatuoituja, ja muualla taas tavikset "germaanisen kauniita" pitkiä ja hoikkia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Missä tynnyrissä sinä elät, jos kuvittelet jonkun keulivan Italian matkalla?
Sillähän ap juuri keulii. Hyvä, ettei kirjoittanut matkaohjelmaansa saman tien.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Missä tynnyrissä sinä elät, jos kuvittelet jonkun keulivan Italian matkalla?
Sillähän ap juuri keulii. Hyvä, ettei kirjoittanut matkaohjelmaansa saman tien.
-eri-
LOL sinua "-eri-" taitaa TODELLA veetuttaa kun jotkut käy matkoilla muuallakin kuin Visulahdessa ja Särkänniemessä. Takerrut sivuasiaan etkä aloituksen pointtiin. So sad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Suomalaiset on tyylityömiä. Olen ihmetellyt samaa.
Onneksi sä olet niin tyylikäs ja tasapainoitat tilannetta
Jos on hoikka voi pitää vaikka vanhaa t-paitaa ja farkkuja on tyylikäs. Ei auta muotiluomukset jos on kehopositiivinen, ne ei näytä millekkään. Siksi mallit on hoikkia.
Samaa mieltä, että pläski ei koskaan voi olla tyylikäs.
Ihan sama, mitä on päällä. Joka tapauksessa on vain lihava.
Kauheaa!! Olen tosi pahoillani että olet joutunut näkemään tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Missä tynnyrissä sinä elät, jos kuvittelet jonkun keulivan Italian matkalla?
Sillähän ap juuri keulii. Hyvä, ettei kirjoittanut matkaohjelmaansa saman tien.
-eri-
LOL sinua "-eri-" taitaa TODELLA veetuttaa kun jotkut käy matkoilla muuallakin kuin Visulahdessa ja Särkänniemessä. Takerrut sivuasiaan etkä aloituksen pointtiin. So sad.
Mikä se sinun ongelmasi on? Ap voi matkustaa vaikka Timbuktuun, mutta se ei anna hänelle oikeutta vittuilla muiden pukeutumisesta eikä painosta. Eikä ole sitä oikeutta sinullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa!! Olen tosi pahoillani että olet joutunut näkemään tällaista.
Niin on. Nuo näyt ovat palaneet ap:n verkkokalvoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Missä tynnyrissä sinä elät, jos kuvittelet jonkun keulivan Italian matkalla?
Sillähän ap juuri keulii. Hyvä, ettei kirjoittanut matkaohjelmaansa saman tien.
-eri-
LOL sinua "-eri-" taitaa TODELLA veetuttaa kun jotkut käy matkoilla muuallakin kuin Visulahdessa ja Särkänniemessä. Takerrut sivuasiaan etkä aloituksen pointtiin. So sad.
Aloituksen pointti on puhdas vittulu. So sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Sinä oletkin vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Markettien karkkilaarit, sipsisäkit, limulavat ja mättöpakkaukset.
Sellaista paskaa ei syödä Italiassa.
Italiassa on joka ruokakaupassa Pennystä Migrisossiin limuja metrikaupalla, samoin jääteitä, makeita leivonnaisia ja keksejä vähintään 50 metriä. Kyllä täällä lihottaa itsensä pystyy! Ai niin, unohtui sadanmetrin olut ja viinihyllyt, nekään kalorittomia ole. Suklaita jonkun verran, muita karkkeja vähemmän. Erillaisia pähkinöitä on tarjolla paljon. Jäätelöhän täällä syödään paljon!
Mutta siitä huolimatta ei vastaan juurikaan tule ylipainoisia italialaisia, joskin keski-ikäisillä miehillä näkee daddy-masua aika yleisesti.
T Kesä Italiassa
Turismisokeusongelmaankin pitäisi myös puuttua.
Monesti nuo Euroopan suurkaupunkien asukkaat ovat hoikempia siksi, että heillä tulee lähes päivittäin hyötyliikuntaa kävelystä. Ei käytetä omaa autoa asioilla kulkemiseen, vaan mennään kävellen tai julkisilla. Kaikissa kerrostaloissa ei välttämättä ole hissiä, joten jos oma kämppä on seitsemännessä kerroksessa, tulee aika paljon kapuamista.
Suomessa taas pikkukaupungeissa kuljetaan autolla hehtaarimarketista toiseen tarjousten ja ilta-alemättöjen perässä. Jos irtokarkit ovat tarjouksessa, ostetaan niin paljon kuin tarjouksen määrärajoitus sallii. Jostain syystä ei voi ostaa vain 200g, mikä olisi ison tavallisen karkkipussin sisältö. Nuoret taas juovat melkein joka päivä energiajuomia.
Saitko matkallasi viimeinkinpillua siltä turpealta ryssähuoraltasi :), kovasti muokattuja kuvia ja voisit pitää valistuspuheesi prostituutillesi.