Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (709)
Oli normaalia sekstaamista hovioikeuden mielestä. Aika pervo instanssi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen oikeusjärjestelmä on yksi maailman parhaimmista. Siellä ei päätetä mitään huutoäänestyksellä vaikka näköjään haluaisitte.
Näin on. Vuosikymmenien pitkäjänteisen vaikutustyön, ideologisen koulutuksen, ja edistyksellisen lainsäädännön kautta on meillä Suomessa ymmärretty ja laajalti hyväksytty se, että rikolliset yhteiskunnan kovaosaisina itse asiassa ovat yhteiskunnan ja hyväosaisten uhreja, ja sitäkautta ansaitsevat oikeusjärjestelmässä heidän sosiaalisen asemansa huomioivat, mahdollisimman lievät ja täten kuntoutumista edesauttavat seuraamukset.
terv: Demokraattinen Lakimies
Joo varmasti nämäkin pojat olivat nimenomaan 16v tytön uhreja ja 16v tyttö on oikea kokemaan rangaistuksen heidän uhriudestaan :D
Hahah. Hyppää jojoon rotta.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa joskus sammuu. Ei tee edelleenkään rikosta siitä, mitä on sitä ennen kännipäissään toilaillut vaikka jälkeenpäin harmittaisikin.
Groomaaminen ja suggerointi sun harhaiseasa päässäsi ei edelleenkään liity tapaukseen mitenkään.
Totta kai on rikos hyväksikäyttää jonkun huumattua tilaa ja r aiskata tämä. Hyi sinua, menepä pesemään perseesi kuntoon jo kun noin kovasti itsellesikin r aiskausta tilaat. Siis joukkor aiskausta vielä.
Niin, tässä ei vaan tapahtunut tuota päässäsi keksimääsi raiskausta. Ei vaikka kuinka siellä rasisimikiimassasi sekoilisit.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että uskotaan kolmen tuntemattoman hyypiön sanaan, jotka ovat kuitenkin vahvuudeltaan ylivoimaisia yhteen tyttöön nähden.
Suomalaisen tytön sana ei taas muka ole yhtään uskottava?
Ihan kuin tyttö olisi pakottanut kolme ukkoa sinne pusikkoon! Noinhan tuomari on tässä päätellyt 🙄🤮😠
Taidettiin tulkita "lieväksi" raiskaukseksi, vrt. "lievä" tappo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Alaikäinen, oliko yli 2 promillen humalassa. Menee useiden itseään vanhempien miesten kaa pusikkoon. Tekemään samaa mitä pornofilmeissä pahimmillaan tehdään. Oliko vielä lokakuussa? Aika epäuskottavalta tuntuu. Tekoa oli vielä kuvattukin. Raiskaus asianomistajan mukaan tapahtunut. Eikö uhria enää uskota?
Ihan oli valvontakamerakuvaa tapahtumista, ei se totuus tytön väitteillä siitä muuksi muutu.
Kyllä, kolme miestä saattaa ja taluttaa humalaista lasta r aiskauspaikalle.
Miksi valehtelet? Kiimainen teinilortto käveli ihan itse kahteen eri paikkaan hoitamaan hommat.
Valvontakameroista ja miesten kertomuksista kävi ilmi, että nainen oli oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kävellyt miesten kanssa metsikköön ja sieltä hetken päästä toiseen metsikköön.
Myös sairaalan vartija vahvistaa tapauksen. Kyseessä suomalainen selvinpäin oleva hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa joskus sammuu. Ei tee edelleenkään rikosta siitä, mitä on sitä ennen kännipäissään toilaillut vaikka jälkeenpäin harmittaisikin.
Groomaaminen ja suggerointi sun harhaiseasa päässäsi ei edelleenkään liity tapaukseen mitenkään.
Totta kai on rikos hyväksikäyttää jonkun huumattua tilaa ja r aiskata tämä. Hyi sinua, menepä pesemään perseesi kuntoon jo kun noin kovasti itsellesikin r aiskausta tilaat. Siis joukkor aiskausta vielä.
Niin, tässä ei vaan tapahtunut tuota päässäsi keksimääsi raiskausta. Ei vaikka kuinka siellä rasisimikiimassasi sekoilisit.
Kolme miestä joukkor aiskasi huumatun tytön. Vaikka kunka hokisit muuta niin kaikki tietävät totuuden ja paljastat myös itsesi r aiskariksi vänkäämiselläsi. Enkä ole rasisti vaan inhoan kaiken värisiä r aiskaajia ihan yhtä lailla, myös suomen kieltä puhuvia kuten sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli 2 promillen tuiterissa ja 17-vee, miksei soitettu vanhemmille? Sossuasiahan tai lasu tuo olisi?
Ilman potilaan lupaa ei voi soittaa kenellekään jos potilas pystyy päättämään omista asioistaan eli ei ole tajuton tai vakvasti sairastunut. 17-vuotias kykenee päättämään itsenäisesti asioistaan eli häneltä pitää kysyä lupa ennen soittamista.
Alaikäisen kohdalla on tapana tehdä lastensuojeluilmoitus ja selvittää perhetilannetta. Oliko tehty ilmoitus ja oliko edes sosiaalityöntekijä tulossa paikalle on epäselvää. Käsittääkseni sosiaalityöntekijä voi puuttua asiaan hyvin kiireisesti mutta silloin taitaa olla kyse pienistä lapsista ja muita tapauksia selvitellään päiväaikaan kun sosiaalihuollolla ei ole rajattomia resursseja.
Sairaala ei voi rajoittaa toimintakykyisen 17-vuotiaan tekemistä eli ihan itse hän poistui sairaalasta kolmen miehen kanssa ja meni harrastamaan seksiä.
Luitko koko jutun? Eikö riitä äly tekstin ymmärtämiseen?
Vihervasemmistolainen onnela...
Kiima píllu sai munaa.
Sitten alkoi kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihmettelee miksi persuja äänestetään, niin tässä syy.
Niin, he eivät varsinaisesti kannata naisten oikeuksia mutta viittaatko ehkä siihen että puolustavat virtuaalip-filiaa ja eläimiin sekaantumista vaihtoehdoiksi?
Toivottavasti tämän myötä saadaan muutettua lakia ja nostettua suojaikärajaa.
Kyseessä on alaikäinen tyttö, johon ei voi soveltaa samaa vastuuta kuin aikuiseen. Lapsi ei voi antaa suostumusta. Tuon ikäinen voi juoda ekaa kertaa. Kun kyseessä on alaikäisyyden lisäksi voimakas humalatila tulisi hänet katsoa kyvyttömäksi antamaan suostumusta.
En näe, että mitään pahaa seuraisi, jos humalaisten alaikäisten paneminen säädettäisi aikuisilta rikolliseksi toiminnaksi. Siinä voi seksinnälkäiset sitten varmistaa, että henkilö on täysi-ikäinen ja/ tai selvä. Ja voisi normalisoida sitä, että alaikäisistä humalaisista pidetään huolta, soitetaan häkeen ja varmistetaan että ovat turvassa, ei hyväksikäytetä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Alaikäinen, oliko yli 2 promillen humalassa. Menee useiden itseään vanhempien miesten kaa pusikkoon. Tekemään samaa mitä pornofilmeissä pahimmillaan tehdään. Oliko vielä lokakuussa? Aika epäuskottavalta tuntuu. Tekoa oli vielä kuvattukin. Raiskaus asianomistajan mukaan tapahtunut. Eikö uhria enää uskota?
Ihan oli valvontakamerakuvaa tapahtumista, ei se totuus tytön väitteillä siitä muuksi muutu.
Voisiko olla mahdollista, että tyttö meni vapaahtoisesti miesten kanssa pusikkoon, mutta siihen, mitä siellä lopulta tapahtui, tyttö ei antanutkaan suostumustaan?
Toivottavasti PS näyttää että heitä kannattaa äänestää ja lähettää nämä 3 takaisin Ukrainaan taistelemaan kotimaansa puolesta. He tarvitsevat lisää sotilaita ja Suomi ei tarvitse näitä haitakkeita mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen onnela...
Vierailija kirjoitti:
Sanattomaksi vetää! Teon kuvauksesta saa kyllä selkeästi käsityksen, että alisteisessa asemassa tyttö on ollut! Mitenkähän tuomio olis mennyt jos uhri olis ollut tuomarin oma tytär?
Tytön mukaan häntä oli revitty hiuksista, painettu päätä maahan sekä häneen oli kohdistettu kiinnipito- ja riepotteluväkivaltaa.
Tytölle aiheutui kivun lisäksi naarmuja ja punoitusta kasvoihin ja eri puolille kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Oli normaalia sekstaamista hovioikeuden mielestä. Aika pervo instanssi...
Jep, pimeässä kylmässä arvatenkin vaatteet märkänä.
Täysin elämästä vieraantunutta väkeä
onko nämä nyt niitä mukavia pelihetkiä mitä punikki toimittaja puolusteli aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Alaikäinen, oliko yli 2 promillen humalassa. Menee useiden itseään vanhempien miesten kaa pusikkoon. Tekemään samaa mitä pornofilmeissä pahimmillaan tehdään. Oliko vielä lokakuussa? Aika epäuskottavalta tuntuu. Tekoa oli vielä kuvattukin. Raiskaus asianomistajan mukaan tapahtunut. Eikö uhria enää uskota?
Ihan oli valvontakamerakuvaa tapahtumista, ei se totuus tytön väitteillä siitä muuksi muutu.
Kyllä, kolme miestä saattaa ja taluttaa humalaista lasta r aiskauspaikalle.
Miksi valehtelet? Kiimainen teinilortto käveli ihan itse kahteen eri paikkaan hoitamaan hommat.
Valvontakameroista ja miesten kertomuksista kävi ilmi, että nainen oli oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kävellyt miesten kanssa metsikköön ja sieltä hetken päästä toiseen metsikköön.
Huumattu lapsi talutettiin joukkor aiskauspaikalle.
Tapa sinäkin itsesi pedo r aiskari.
4 miestä ei päätä siitä, että onko tyttö halunnut tuota vai ei. Tyttö itse sanoi itkien että hänet on r aiskattu. Vaikk 20 miestä olisi osallistunut joukkor aiskaukseen, se on silti tapahtunut ja he kaikki kuten myös heidän puolustelijansa eli sinä tulette maksamaan teoistanne.
Niin tietysti, on vikaa oltava, kun seksiä halusi.. kas kun ei palstan lempidiagnoosi narsisti tullut mieleen tai kakkosena elämänhallinnan menettäjä.