Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut

Vierailija
23.06.2026 |

Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…

Kommentit (783)

Vierailija
321/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakkaan humalatilan piti lainsäädännön perusteluiden mukaan poistaa humalaisen mahdollisuus antaa suostumus. Mutta oikeus tulkitsi asian toisin ja vielä alaikäisen tapauksessa.

Miten oikeusistuimen saa tulkitsemaan lakia lainsäätäjän tarkoittamalla tavalla?

Tarkoittaa sitä että tilanteessa ei välttää osaa huutaa apua, tai on sammuksissa tai niin tajunnan äärirajoilla että ei kykene sanomaan ei. Tää tyttö on kuitenkin omasta tahdosta lähtenyt mukaan ja vielä on vartija yrittänyt puhua ympäri että ei lähtisi, eli hänellä on ollut vahva oma tahto asian tiimoilta. 

Änkyräkännissä ei ole mitään "omaa vahvaa tahtoa" vaan on täysin vietävissä ja manipuloitavissa. Nämä miehet olivat vielä selvin päin. 

ASIANOMAISET olivat tutustuneet aamuyöllä Malmin sairaalan odotusaulassa, jonne tyttö oli tuotu ambulanssilla voimakkaan päihtymystilansa vuoksi. Ensihoidossa hän puhalsi 2,05 promillea.

Syyttäjän mukaan miehet houkuttelivat tytön sairaalan viereiseen puskaan. Miehet olivat olleet tytön kanssa suojaamattomassa oraali- , emätin- sekä anaaliyhdynnässä. Tekoja oli myös kuvattu.

Vierailija
322/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nähtävästi ei täytä raiscauksen tuntomerkkejä. Ei sanonut seksin keskeyttäneelle vartijallekaan mitään, vaan menivät toiseen puskaan. 

Olisiko tässä se perinteinen "hei antakaa mulle röökiä, annan vastapalveluksen?"

 

"Tyttö käveli oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kahden mieskolmikkoon kuuluvan henkilön kanssa ulos sairaalasta ja jäi pihalla odottamaan kolmatta miestä. Videoilla tyttö sytytti tupakan ja käveli mieskolmikon kanssa läheiseen metsikköön.

– Siirtymisen tarkoituksena ei esitetyn todistelun perusteella ole ilmennyt muuta todennäköisempää syytä kuin seksin harrastaminen, hovioikeus toteaa.

– Tämä seikka ja se, että asianomistaja on vielä vartijan yllätettyä heidät kesken seksin harrastamisen pukeutunut ja edelleen kävellyt omatoimisesti kaikkien kolmen vastaajan kanssa toiseen metsikköön jatkamaan seksin harrastamista puhuvat suostumuksen puuttumista ja pelkotilan olemassaoloa vastaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen mies piikitti tyttöön huumeita ja raiskasi tämän Tampereella

Mies tuomittiin yli neljän vuoden vankeusrangaistukseen kolmesta raiskauksesta, joista yksi oli törkeä. Uhreja oli kaksi.

 

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Tero Petteri Rasilahden neljän vuoden ja neljän kuukauden vankeusrangaistukseen tänään tiistaina.

Hän sai tuomion törkeästä raiskauksesta ja kahdesta raiskauksesta. Lisäksi hänen syykseen luettiin korvauksen tarjoaminen nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kaksi huumausainerikosta.

Hänet velvoitettiin maksamaan toiselle uhrille kivusta, särystä ja kärsimyksestä yhteensä 6 600 euroa.

17-vuotiaan uhrin osalta korvattavaa ei ole, sillä hän menehtyi ennen kuin korvausvaatimus esitettiin.

Käräjäoikeus tuomitsi miehen myös menettämään sotilasarvonsa.

https://yle.fi/a/74-20232963

Mistä vetoa että tuo toinen uhri tappoi itsensä joko huumeilla tai suoremmilla keinoilla. Ja raiskaaja juhli asiaa.

Halvaksi tulee r aiskata ja tappaa suomessa. Miettikää. Suomi on saastamaa ja miehet sen saastan alkulähde.

Vierailija
324/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oli 2 promillen tuiterissa ja 17-vee, miksei soitettu vanhemmille? Sossuasiahan tai lasu tuo olisi?

Promillet suhteessa kuntoon osoittaa, että ei oltu viinan suhteen ensiaskelia enää ottamassa. Eikä varmaan sen toisenkaan asian suhteen.

Olen samaa mieltä.

 

Tyttö oli kokenut alkoholin käyttäjä kun kestää tuollaiset promille lukemat.

 

Jotkut voisivat sanoa jopa alkoholistiksi.

 

Luulen että oli jo vuosien kokemus alkoholin käytöstä joka viikonloppuna. 

Vierailija
325/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Alaikäinen, oliko yli 2 promillen humalassa. Menee useiden itseään vanhempien miesten kaa pusikkoon. Tekemään samaa mitä pornofilmeissä pahimmillaan tehdään. Oliko vielä lokakuussa? Aika epäuskottavalta tuntuu. Tekoa oli vielä kuvattukin. Raiskaus asianomistajan mukaan tapahtunut. Eikö uhria enää uskota?

Ihan oli valvontakamerakuvaa tapahtumista, ei se totuus tytön väitteillä siitä muuksi muutu.

Kyllä, kolme miestä saattaa ja taluttaa humalaista lasta r aiskauspaikalle.

Miksi valehtelet? Kiimainen teinilortto käveli ihan itse kahteen eri paikkaan hoitamaan hommat.


Valvontakameroista ja miesten kertomuksista kävi ilmi, että nainen oli oma-aloitteisesti ja itsenäisesti kävellyt miesten kanssa metsikköön ja sieltä hetken päästä toiseen metsikköön.

Myös sairaalan vartija vahvistaa tapauksen. Kyseessä suomalainen selvinpäin oleva hahmo.

Ja vartijan mielestä on ihan ok, että sairaalan viereisessä pusikossa on meneillään joukkopano?

Vierailija
326/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen mies piikitti tyttöön huumeita ja raiskasi tämän Tampereella

Mies tuomittiin yli neljän vuoden vankeusrangaistukseen kolmesta raiskauksesta, joista yksi oli törkeä. Uhreja oli kaksi.

 

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi Tero Petteri Rasilahden neljän vuoden ja neljän kuukauden vankeusrangaistukseen tänään tiistaina.

Hän sai tuomion törkeästä raiskauksesta ja kahdesta raiskauksesta. Lisäksi hänen syykseen luettiin korvauksen tarjoaminen nuoreen kohdistuvasta seksuaalisesta teosta ja kaksi huumausainerikosta.

Hänet velvoitettiin maksamaan toiselle uhrille kivusta, särystä ja kärsimyksestä yhteensä 6 600 euroa.

17-vuotiaan uhrin osalta korvattavaa ei ole, sillä hän menehtyi ennen kuin korvausvaatimus esitettiin.

Käräjäoikeus tuomitsi miehen myös menettämään sotilasarvonsa.

https://yle.fi/a/74-20232963

Sai tuomion koska oli suomalainen. Jos olisi ollut ulkomaalainen niin tuomiota ei olisi tullut.

Noin yleisesti, suomalaiset raiskarit toimii useimmiten yksin.

Hälyttävää että muunmaalaisille se on normaalia, eivät näe vääränä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaisilla miehillä ei ole mitään ongelmaa ostaa teinitytöiltä seksiä, vaikka tietäisivät näiden olevan ihmiskaupan uhreja tai huumeriippuvaisia. Monet jopa nauttivat päästessään hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevaa. Siinä mielessä ei ihmetytä tän ketjun kommentit, vaikka ovathan ne kuvottavaa luettavaa.

Vierailija
328/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli tämä ei jätä muuta vaihtoehtoa kuin että raiskarit pistetään hengiltä. Tämä ei muuten lopu.

Mutta kuinka käy hiekkamaan työtätekeville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humalassa joskus sammuu. Ei tee edelleenkään rikosta siitä, mitä on sitä ennen kännipäissään toilaillut vaikka jälkeenpäin harmittaisikin.

Groomaaminen ja suggerointi sun harhaiseasa päässäsi ei edelleenkään liity tapaukseen mitenkään.

Totta kai on rikos hyväksikäyttää jonkun huumattua tilaa ja r aiskata tämä. Hyi sinua, menepä pesemään perseesi kuntoon jo kun noin kovasti itsellesikin r aiskausta tilaat. Siis joukkor aiskausta vielä.

Niin, tässä ei vaan tapahtunut tuota päässäsi keksimääsi raiskausta. Ei vaikka kuinka siellä rasisimikiimassasi sekoilisit.

Kolme miestä joukkor aiskasi huumatun tytön. Vaikka kunka hokisit muuta niin kaikki tietävät totuuden ja paljastat myös itsesi r aiskariksi vänkäämiselläsi. Enkä ole rasisti vaan inhoan kaiken värisiä r aiskaajia ihan yhtä lailla, myös suomen kieltä puhuvia kuten sinua.

"Kaikki tietävät" mutta faktat kertovat muuta. Eihän oikeus voi tehdä kuin velvollisuutensa eli tehdä päätökset tosiasioihin perustuen.

Ööh, faktat kertovat että kolme miestä joukkor aiskasi ja läpimätä oikeuslaitos lynkkasi huumatun ja r aiskatun tyttölapsen. Mätäne helvetissä pedo.

Vierailija
330/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivatko miehet myös toisiltaan vai olivatko vain tytön reiät käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka valvoo perverssiä hovioikeutta? Korkein oikeus!

Vierailija
332/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on viesti! Hol hol lollo lolloo lol hol, hollo mollo holloo, tulkaa Malmille rikastutte täällä, kun riiskaatte. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on ollut poliitikkojen puheet tästä asiasta, miksi?

Vierailija
334/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaisilla miehillä ei ole mitään ongelmaa ostaa teinitytöiltä seksiä, vaikka tietäisivät näiden olevan ihmiskaupan uhreja tai huumeriippuvaisia. Monet jopa nauttivat päästessään hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevaa. Siinä mielessä ei ihmetytä tän ketjun kommentit, vaikka ovathan ne kuvottavaa luettavaa.

Ahmed ottaa ilmaiseksi väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanattomaksi vetää! Teon kuvauksesta saa kyllä selkeästi käsityksen, että alisteisessa asemassa tyttö on ollut!  Mitenkähän tuomio olis mennyt jos uhri olis ollut tuomarin oma tytär?

Tytön mukaan häntä oli revitty hiuksista, painettu päätä maahan sekä häneen oli kohdistettu kiinnipito- ja riepotteluväkivaltaa.

Tytölle aiheutui kivun lisäksi naarmuja ja punoitusta kasvoihin ja eri puolille kehoa.

Poliisikuulusteiluissa sitten sanoi että ei muista mitään. 


Ei ollut edes mitään jälkiä raiskauksesta. 

 

Itse oli siellä maassa möyrinyt.. 

Vierailija
336/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opimme: päihtymystila ei ole lieventävä asianhaara -> älä juo itseäsi sellaiseen kuntoon, että kadut toilailujasi jälkeenpäin.

Vierailija
337/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki reiät käytössä. Tässähän oli poikkeuksellisia piirteitä kun toimintaa voitiin päätellä videokuvasta, keskeyttäneen vartijan kertomus oli käytettävissä jne. Siinä miesten kuvaamalla materiaalillakin on voinut olla jotakin, joka on vahvistanut suostumuksen. 

Vierailija
338/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaisilla miehillä ei ole mitään ongelmaa ostaa teinitytöiltä seksiä, vaikka tietäisivät näiden olevan ihmiskaupan uhreja tai huumeriippuvaisia. Monet jopa nauttivat päästessään hyväksikäyttämään heikommassa asemassa olevaa. Siinä mielessä ei ihmetytä tän ketjun kommentit, vaikka ovathan ne kuvottavaa luettavaa.

Miehet ovat maailman syöpä. Edes eläinkoiraat eivät ole yhtä hirveitä kuin ihmismies, millään lajilla :p

Vierailija
339/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoisin että kerta tyttö oli oikeustoimikelpoisessa kunnossa päihtymyksestä huolimatta ja kykenevässä kunnossa päättämään ryhmäseksistä usean miehen kanssa, niin syyllinen löytyy siitä joka on täydessä ruumiin ja sielun voimissa olevan tytön vienyt vastaanotolle. Siis aiheetta.

Se lähinnä kiinnostaa että tarvittiinko aktista sopimiseen tulkkia vai oliko yhteinen kieli jolla neuvoteltiin hyvässä yhteisymmärryksessä metsään lähtemisestä.

Vierailija
340/783 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Demarisyöpää & n e g g e j ä haluttu

>Demarisyöpää & n e g g e j ä äänestetty

<Toimitettu 100%sti tilauksen mukaisesti

Mitään ongelmaa ei voi olla edes teoriassa olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän