Jälleen täysin järjetön päätös hallitukselta!
Nuo eivät ole ihmisiä eivätkä millään tavalla järjissään jotka päättää meidän asioistamme!!
Tuollaisilta on otettava valta pois!!!
Kommentit (21)
Eivät ole ihmisiä? Onko sulla kaikki kotona?
Tästä olisi pitänyt tehdä kansanäänestys. Ei tämän hetkisillä päättäjillä ole kykyä arvioida miten mittavat vahingot ja kustannukset tästä seuraa yhteiskunnallisesti. Taas on harjoitettu laput silmillä-politiikkaa.
Höh - ilmeisesti oluen pikatilaukset kotiin ei onnistu, täytyy sitten huristella sunnuntaisin sohvaskuutilla Alkoon ostamaan väkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä olisi pitänyt tehdä kansanäänestys. Ei tämän hetkisillä päättäjillä ole kykyä arvioida miten mittavat vahingot ja kustannukset tästä seuraa yhteiskunnallisesti. Taas on harjoitettu laput silmillä-politiikkaa.
Kansanäänestys kaikesta mistä olet eri mieltä?
So what? En ymmärrä aloituksen pointtia. Eihän mikään mullistunut siitäkään päätöksestä, että miedot viinit tulivat ruokakauppoihin. Alkoholin kulutus on päin vastoin vaan laskenut, vaikka mitä katastrofia manattiin.
Vasemmisto ei vieläkään osaa sitoutua demokratiaan.
Käykö siellä Alkossa vielä joku nykyään? 😂 Monille riittää maitokaupan juomatarjonta.
Ja sääliksi käy niitä viinakuskeja, jotka tulee joutumaan konflikteihin ja vaaratilanteisiin puistoissa ja kotiovilla, kun kuski toteaa, ettei se viinantilaaja olekaan tarpeeksi klaarissa kunnossa.
Samaa mieltä. Ainoastaan EU-lainsäädännön pakottama alkoholin tilaaminen ulkomailta tulisi sallia, jotta verotulot jäävät ulkomaille. Sen sijaan kotimaisilta yrittäjiltä pitää kieltää kotiinkuljetus! Minä olen vasemmistolainen ja vihaan Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei vieläkään osaa sitoutua demokratiaan.
Mitä tarkoitat?
Keski-euroopassa ihan normisettiä. Alkoholin käyttöä on nyt opeteltu riittävän kauan, ne jotka eivät oppineet niin sietääkin kuolla alkoholimyrkytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei vieläkään osaa sitoutua demokratiaan.
Oletko puolesta vai vastaan?
Alkoholisti hakee viinansa vaikka valtameren pohjasta, jos se on ainoa paikka, jossa sitä on saatavilla. Kotiinkuljetus ei muuta kenenkään sairautta yhtään mihinkään suuntaan.
Ihan oikein, että koko kansaa ei enää holhota muutaman juopon takia
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei vieläkään osaa sitoutua demokratiaan.
Kun ap harjoittaa demokratiaan elimellisesti kuuluvaa toimintaa, niin vedätpä oudon johtopäätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Käykö siellä Alkossa vielä joku nykyään? 😂 Monille riittää maitokaupan juomatarjonta.
Ja sääliksi käy niitä viinakuskeja, jotka tulee joutumaan konflikteihin ja vaaratilanteisiin puistoissa ja kotiovilla, kun kuski toteaa, ettei se viinantilaaja olekaan tarpeeksi klaarissa kunnossa.
Luuletko oikeasti että kuljettajaa kiinnostaa asiakkaan kunto?
Sain juuri nautittua MM-kisoja katsellessa viimeisen oluen 24 tölkin lavasta jonka toin Tallinasta kesällä 2024.
Seuraavaksi täytyy korkata kesällä 2025 tuotu 24 tölkin paketti.
On väärin puuttua luonnonvalintaan. Mitä nopeammin siihen taipuvaiset dokaavat tai peukuttavat itsensä, sen parempi. Kukaan ei alkoholisoidu tai tule riippuvaiseksi kerrasta tai kahdesta.
Siihen tilaan pitää pyrkiä määrätietoisesti ja ihan ajan kanssa täysin omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei vieläkään osaa sitoutua demokratiaan.
Oletko puolesta vai vastaan?
Vastaisitko.
Juopoillakin on lapsia, jotka kärsivät tästä päätöksestä, mutta sekös teitä sivistyneitä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Juopoillakin on lapsia, jotka kärsivät tästä päätöksestä, mutta sekös teitä sivistyneitä kiinnostaa.
Ne alkoholistithan eivät olekaan sitä viinaa tähän asti mistään saaneetkaan vai kuinka?
Voitko selittää miten niistä sitten ikinä edes tuli alkoholisteja kun viinaa on saatavilla runsain määrin vasta tämän päätöksen jälkeen?
Eikö tavan ihminen osaa ennakoida illallisviinitarpeensa ja ostaa ne kauppareissullansa? Viedäänkö viimeinenkin liikkuminen kotiinkuljetuksilla?
Sinun mielestäsi näin. Omassa kaveripiirissä kaikkien mielestä hyvä päätös mennä liberaalimpaan suuntaan.