Voiko sitä kaljaa nyt tilata kotiin kaupasta juuri ennen kello 21 00?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012094347.html
vai kääntyykö woltin kuski takaisin jos ei ehdi kello 21 00 ovelle?
Kommentit (12)
Uskoisin että tilaus pitää olla vahvistettu ja samalla maksettu ennen 21.00. Woltti-ukko voi olla sen jälkeen vaikka tunnin matkalla.
Olet jo juonut aivosi muussiksi. Älä ota enempää.
tuohan on kätevä, tilaa ennen 21 00 ennen kaljakmorin ja kännissä odottaa sitä klo 22 00 saakka vaikak ei tarvi ajaa kännissä autolla kauppaan! eikä aina ehdi!
Milloin sitä viinaa voi tilata Alkosta? Eduskunnan päätöksestä on pian jo 2 tuntia. Äsken ei ainakaan vielä kitiinkuljetus toiminut.
Miten joku wolt kuski tarkistaa tilaajan henkkarit?? Heitä tuskin kiinnostaa pätkääkään onko alaikäinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku wolt kuski tarkistaa tilaajan henkkarit?? Heitä tuskin kiinnostaa pätkääkään onko alaikäinen vai ei.
mitä sinä tarkoita
Vierailija kirjoitti:
Miten joku wolt kuski tarkistaa tilaajan henkkarit?? Heitä tuskin kiinnostaa pätkääkään onko alaikäinen vai ei.
No kyllä pitäisi tunnistautua ennen sitä tilaamista. Ei voi jättää Wolttikuskin vastuulle. Eihän siinä edes mitään järkeä olisi, kun siitä kuljetuksesta täytyy kuitenkin maksaa, että vasta siellä katsottaisiin myydäänkö.
IS jutussa oli että ikä tarkistettava myös ennen luovutusta. Eli ei voi luovuttaa sitä viinaa esim perheen lapselle.
Olutta sai 90 luvulla huoltoasemalta tai ikäänkuin kyläkaupassa sitten keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku wolt kuski tarkistaa tilaajan henkkarit?? Heitä tuskin kiinnostaa pätkääkään onko alaikäinen vai ei.
Luvat lähtee jos ei noudata ehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku wolt kuski tarkistaa tilaajan henkkarit?? Heitä tuskin kiinnostaa pätkääkään onko alaikäinen vai ei.
Ihan samalla tavalla kuin tähän asti esim. postin kotiinkuljettaja on tarkastanut henkkarit.
Maalla ei ole näitä ongelmia tilaisko vai ei .