Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi olla vuosikausia sinkkuna?

Vierailija
23.06.2026 |

Itse ollut vasta muutaman kuukauden ja nyt jo masentaa. Elämä on yksinäistä ja ilotonta. Tiedän, ettei tämä varmasti auta löytämään kumppania. Kukapa masentuneen kanssa haluaisi olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit paneskella ympäriinsä. 

Vierailija
2/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nautin sinkkuudesta, parisuhteessa masennun herkemmin. Ihmiset on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut koko ikäni sinkku enkä edes kaipaa parisuhdetta (enkä irtosuhteita). Normaalitila minulle.

Vierailija
4/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kohta tulee 8 vuotta täyteen :) Aiemmin olin jotenkin lährisriippuvainen ja mun oli pakko olla jonkun kanssa suhteessa.

Vierailija
5/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna nyt vuoden verran. Suoraan sanottuna tämä on perseestä. Joo, kavereita on ja heidän kanssa vietän paljon aikaa, mutta se ei poista sitä että olen yksin. 

Vierailija
6/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on sinkkujen paratiisi. Kukaan ei suosittele parisuhdetta, koska eivät sellaisessa itse ole tai siihen kykene. Kaikkien tulisi olla sinkkuja, masentuneita ja yksinäisiä koska muutkin ovat.

Kuitenkin tätä vastaan puhuu deittiappien laaja kirjo ja niiden suosio. Ihmiset eivät halua olla yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. Ikisinkku. Nautin elämästä ystävien kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä