Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään on nöyryytetty Rydmania, Orpoa ja Purraa

Vierailija
23.06.2026 |

Anders saa mennä kotiin voittajana, häntä ei ole vielä kukaan nöyryyttänyt. Ja kristillisten ministerin nimiä ei kukaan edes muista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona Anderssia juhlitaan lobbareiden puolustajana.

Vierailija
2/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman on hieno mies!

Vierailija
4/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä. 

Et ilmeisesti ymmärrä tuonkaan käsitteen merkitystä, pikku vammaiskansalainen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
5/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki yhdessä: Hurra! Hurra!

Vierailija
6/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja RKP:n svedupellejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytetty ja nöyryytetty. Tämähän oli taas jokavuotinen mesimäyrien kesäteatteri, jolla saatiin maksimaalinen mediahuomio puolueelle ja ministerille.

"Riikka", Ryde ja Turkkila kikattaa puoluetoimistolla; kirjan mukaan mennään, hihi - vitt#uiltiin avoimesti Lapaselle ja uskallettiin sanoa, että tuet pois hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja demarirälssiltä.

Vierailija
8/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on hieno mies!

Virnuileva pikkumies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryytetty ja nöyryytetty. Tämähän oli taas jokavuotinen mesimäyrien kesäteatteri, jolla saatiin maksimaalinen mediahuomio puolueelle ja ministerille.

"Riikka", Ryde ja Turkkila kikattaa puoluetoimistolla; kirjan mukaan mennään, hihi - vitt#uiltiin avoimesti Lapaselle ja uskallettiin sanoa, että tuet pois hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja demarirälssiltä.

Kukaan muu Suomessa ei uskaltaisikaan sanoa että rahat pois rummuttajilta ja sompuilta.

Pisteet siiyä!

Vierailija
10/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP pelaa pitkää peliä.

Ei niitä kiinnosta pätkääkään seta-sontiaisten avustukset. Niitä kiinnostaa erilaisten ruotsalaisuuden vaalimissäätiöiden ankkalammen asukkaille tarjoamat huilipaikat hommien välissä ja harjoittelupaikkoina pikku untuvikoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla puolueilla on tässä menetettävää. Jos siirrytään järkevään, tasapuoliseen ja oikeudenmukaiseen menettelyyn rahojen jaossa niin kaikki he menettää suojatyöpaikkojaan. Suomessa on ollut perinne että kaikki tietää että systeemi on mätä mutta yhteisestä sopimuksesta kukaan ei tee mitään joten siitä ei muodostu vaaliasetta. Perussuomalaiset on ainoa poikkeus ja sen takia heitä onkin poliittisesti vainottu milloin milläkin verukkeella.

Vierailija
12/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä. 

Niinpä. Sinähän et itse edes muista esiinnytkö/pitikö sinun esiintyä tässä monologikommentissasi persuna vai vassarina ;D

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä. 

Niinpä. Sinähän et itse edes muista esiinnytkö/pitikö sinun esiintyä tässä monologikommentissasi persuna vai vassarina ;D

-winner-

Kovia puheita voittajalta, kenen tämänkin päivän suurin saavutus olisi kömpiä masennuksestaan huolimatta forumille yskimään hymiöitä.

Vierailija
14/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. 

Vassareita nöyryytetään joka ikinen päivä. Eivät vain itse edes tajua sitä. 

Mutta eikös ole ihanaa että SDP  ON  KANNATUSMITTAUKSISSA  YKKÖSPAIKALLA  JA  PERSUJEN  KANNATUS  ROMAHTI  RÖKÄÄLEESTI  POHJAMUTIIN  JA  JOUKKOPAKO JATKUU.   🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman on hieno mies!

Jaa että mies? Täys akkahan se on.

Vierailija
16/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman on hieno mies!

Jaa että mies? Täys akkahan se on.

Piipittää mediassakin kuin ois kuohittu.

Vierailija
17/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyryytetty ja nöyryytetty. Tämähän oli taas jokavuotinen mesimäyrien kesäteatteri, jolla saatiin maksimaalinen mediahuomio puolueelle ja ministerille.

"Riikka", Ryde ja Turkkila kikattaa puoluetoimistolla; kirjan mukaan mennään, hihi - vitt#uiltiin avoimesti Lapaselle ja uskallettiin sanoa, että tuet pois hannujen homorummutukselta, Lieksan som#aleilta ja demarirälssiltä.

Kukaan muu Suomessa ei uskaltaisikaan sanoa että rahat pois rummuttajilta ja sompuilta.

Pisteet siiyä!

Eivät kuitenkaan kritisoinut golffareita - tämä lienee sitten niitä valtion ydintehtäviä?

Vierailija
18/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla puolueilla on tässä menetettävää. Jos siirrytään järkevään, tasapuoliseen ja oikeudenmukaiseen menettelyyn rahojen jaossa niin kaikki he menettää suojatyöpaikkojaan. Suomessa on ollut perinne että kaikki tietää että systeemi on mätä mutta yhteisestä sopimuksesta kukaan ei tee mitään joten siitä ei muodostu vaaliasetta. Perussuomalaiset on ainoa poikkeus ja sen takia heitä onkin poliittisesti vainottu milloin milläkin verukkeella.

No itsehän te aloitittesen muiden puolueiden ja niiden edustajien vainoamisen jo SMP:n aikaan. Ei se räksyttäminen ole mikään persujen yksinoikeus. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
19/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman on hieno mies!

Virnuileva pikkumies.

Potee selvästi Napoleon syndroomaa.

Vierailija
20/20 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei. Kaikki viilaa persuja persuun ja nauttii siitä :D

Mutta RKP näpäytti myös Orpoa muistuttamalla, että ilman RKP:tä ei ole hallitusta. Se on vaa'ankieliasemassa. Persuleet googlatkaa sana, kun ette tietenkään tunne sen merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme