Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirsin omalta tililtäni toiselle 200 euroa ja raha katosi, pankki Nordea

Vierailija
23.06.2026 |

Tästä on nyt 5 päivää eli tapahtui torstaina 18.6. Olen laittanut viestiä Nordeaan kolmesti, olen chattiinkin jonottanut ja sanoivat että asia hoituu. 

 

Ei näy vielä rahaa tilillä. 

 

Onko ideoita toimintavarmasta pankista? Aika lailla nyt kypsä Nordeaan

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Vierailija
2/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa lähti Nordean tilin saldostani, siellä näkyy siirto ja arkistotunnus ja kaikki. Siirsin omalle, toisen pankin tilille tuon 200 pikasiirtona, tarkoituksena käyttää juhannuksen aikaan.

 

Rahaa ei tuolla toisella tililläni ole vielä näkynyt

 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Olin joskus 20 vuotta sitten Osuuspankin asiakas. Pitäisiköhän vaihtaa takaisin

ap

Vierailija
4/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Ei olekaan. Minä siirtelen monesti rahojani käyttötililtä säästötilille kun rupeaa liikaa kertymään.

Vierailija
5/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Ei olekaan. Minä siirtelen monesti rahojani käyttötililtä säästötilille kun rupeaa liikaa kertymään.

No siis tämä oli pikasiirto toisen pankin tilille. Yleensä normaalisti rahat on siirtyneet pikasiirtona välittömästi. ap

Vierailija
6/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Minulla on edelleen bonuksia kateissa 45 euroa. Pankki on tunnustanut että bonukset on verotettu kahteen kertaan, minun ei tarvitse tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein saman. Siirsin omalta tililtä Danskesta omalle tilille S-pankkiin, kun lähdin matkalle ja on turvallisempaa, että on kaksi eri pankkia ja korttia matkassa. Siirrossa meni noin 10 sekuntia. Ja siis joka kerta on onnistunut samantien, kun pikasiirto pankkien välillä on ollut mahdollista. 

Vierailija
8/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittoi toissa päivänä minulle rahaa tilille, sanoi ettei näy hänellä ettäkö olisi laittanut, kuitenkin minulla näkyi heti ja seuraavana päivänä miehellä myös näkyi tilillään. Häikkää siis nordealla mutta kyllä sen rahan tulee näkyä vastaanottajalla piakkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein saman. Siirsin omalta tililtä Danskesta omalle tilille S-pankkiin, kun lähdin matkalle ja on turvallisempaa, että on kaksi eri pankkia ja korttia matkassa. Siirrossa meni noin 10 sekuntia. Ja siis joka kerta on onnistunut samantien, kun pikasiirto pankkien välillä on ollut mahdollista. 

minä siirtelen rahaa op ja s-pankin välillä. Aina op ilmoittaa kun maksu tehty samantien että "perillä" ja näin myös näkyy s-pankissa.

Vierailija
10/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan varmaati oikea tilinumero mihin siirsit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainakaan tuollaista vielä op:ssa tapahtunut.

Ei olekaan. Minä siirtelen monesti rahojani käyttötililtä säästötilille kun rupeaa liikaa kertymään.

No siis tämä oli pikasiirto toisen pankin tilille. Yleensä normaalisti rahat on siirtyneet pikasiirtona välittömästi. ap

Valivalivalivali. 200e vain. Kyllä se löytyy joku päivä.

Lopetin S-Pankista tilin ja pyysin siirtämään sinne kertyneet rahat vähän yli 16.000 Nordeaan tililleni. Meni 2 viikkoa, kunnes tulivat.

Vierailija
12/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tähän liittyen sanoin naureskellen että toki saisin enemmän rahaa kun ilmoittaisin hämilläni ettei mitään rahaa ole siirtynyt tilille. Tämmöinen valhe ei kyllä meillä ole mitenkään toteutettavissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nordea, ei ole koskaa rahat kadonnut.

Mitä teen väärin🤔

Vierailija
14/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan varmaati oikea tilinumero mihin siirsit

Ihan varmasti oli, en tietenkään niitä numeroita näpyttele, vaan ovat mulla siellä nettipankissa valmiina maksupohjina. Sen verran usein siirtelen Nordeasta rahaa s-pankin tileilleni jemmaan. Siellä on autohuoltosäästö ja koiranhoitojemmatili ja pari muuta. Ihan tasan satavarmasti oli oikea tili

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Nordea, ei ole koskaa rahat kadonnut.

Mitä teen väärin🤔

Torstaina 18. päivä oli Nordeassa häiriö. Siitä oli netissäkin juttua. Harmillisesti huomasin ilmoitukset vasta sen jälkeen, kun olin tilisiirron tehnyt.

ap

Vierailija
16/16 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tähän liittyen sanoin naureskellen että toki saisin enemmän rahaa kun ilmoittaisin hämilläni ettei mitään rahaa ole siirtynyt tilille. Tämmöinen valhe ei kyllä meillä ole mitenkään toteutettavissa:)

En ihan vielä ota viranomaisiin yhteyttä, mutta  harkinnassa jo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi